Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tarzan soundtrack

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Yllo View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Yllo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Tarzan soundtrack
    Postad: 31-augusti-2005 vid 19:50
Hej är det någon som vet var man kan få tag på Tarzan sondtrack eller vissa av låtarna från filmen, utan sångröst, jag vill ha den instrumental.
Till toppen
Nutte View Drop Down
Springschas
Springschas

var: Sverige
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera Nutte Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2005 vid 21:43

Hm, det kan vara knepigt att leta efter låtar man koncentrera sig på. Jag tycker det eftersom jag letar efter en låt på svenska från Bumbibjörnarna, Bumbibärssaft heter den; se Sing along på Disneyfilmsidan.

Jag söker överallt på Internet efter Bumbibärssaft, dock utan framgång, men, jag kan ändå ge dig några tips.

Ni, kan söka efter Tarzan midi, Tarzan ljud, music from Tarzan och midi Tarzan.

Ni, kan söka på http://www.google.se

Ändrad av Nutte
Till toppen
Minnie View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-september-2005 vid 17:30
Min lilla syster har en video med bumbibjörnarna där den sången finns med.
If you can't say something nice, don't say nothing at all.
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf

var: Sweden
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2006 vid 15:18
Postad av Yllo Yllo skrev:

Hej är det någon som vet var man kan få tag på Tarzan sondtrack eller vissa av låtarna från filmen, utan sångröst, jag vill ha den instrumental.

Vet inte vart man kan få tag i utan sångröster, men med sångröster kan man bställa på CDON.com.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2006 vid 20:40
Jag har faktiskt soundtracket men var jag har fått det ifrån vet jag inte om jag får skriva här på sidan.
Min absoluta favorit låt i Tarzan (en av mina favorit låtar av disney) är; Two Worlds / Vi finns på samma jord. Den är absolut bäst på engelska, Phil Collins har så bra röstTongue
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2010 vid 20:29
Jag har Tarzan soundtracket på svenska. Original soundtracket finns säkert att få tag i på ginza och Megastore.

www.ginza.se
www.megastore.se

Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media