Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Törnrosa

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-juli-2005 vid 18:38
Jaha ja men det låter ju bra "who" = whoohoo liksom har själv inte hört den engelska ännu men på svenska blir det som sagt lite kansigt att ugglan kan snacka liksom...
Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2005 vid 12:21

Postad av Saga Saga skrev:

Jaha ja men det låter ju bra "who" = whoohoo liksom har själv inte hört den engelska ännu men på svenska blir det som sagt lite kansigt att ugglan kan snacka liksom...

Mmm, det låter lite lustigt. Har inte heller hört den engelska versionen men jag kan tänka mej att det låter bra, precis som du sa "who"= whoohoo. Det passar ju ganska bra. Det är väl bara Ugglan som pratar, eller?

Jag gillar när Phillipe ska ge sig iväg och rädda Törnrosa, när vakterna skjuter pilar och feerna förvandlar dom till blommor osv.

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
nalani View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 02-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera nalani Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2005 vid 10:27
Ja, bara ugglan pratar, och det låter väldigt bra. Jag kan inte titta på den svenska versionen, när den scenen kommer måste jag i såna fall byta ljudspår från svenska till engelska...
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2005 vid 12:51
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Jag gillar när Phillipe ska ge sig iväg och rädda Törnrosa, när vakterna skjuter pilar och feerna förvandlar dom till blommor osv.

 

Ja den scenen är bra!Är lite spännade liksom. Fast egentligen är alla scener i Törnrosa bra

Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2005 vid 17:52
Postad av Saga Saga skrev:

Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Jag gillar när Phillipe ska ge sig iväg och rädda Törnrosa, när vakterna skjuter pilar och feerna förvandlar dom till blommor osv.

 

Ja den scenen är bra!Är lite spännade liksom. Fast egentligen är alla scener i Törnrosa bra

Ja! Det är klart! Men slutet på Törnrosa är bara så...förtrollande. Jag hittar inget annat ord som passar. Törnrosa är verkligen en äkta saga! Prinsen räddar prinsessan liksom Sådant gillar jag.

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2005 vid 19:37
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Ja! Det är klart! Men slutet på Törnrosa är bara så...förtrollande. Jag hittar inget annat ord som passar. Törnrosa är verkligen en äkta saga! Prinsen räddar prinsessan liksom Sådant gillar jag.

 

Jo i Törnrosa så är det ju prinsen som räddar prinsessan samma sak i Snövit men där kysser han ju henne egentligen bara, i Törnrosa får prinsen kämpa lite mer. I de andra prinsess filmerna Den lilla sjöjungfrun och skönheten och odjuret så är det ju Ariel och Belle som är hjältinnorna egentligen... 

Just det hörde någonstans att Törnrosa var censurerad när den vissades i sverige för första gångnen är det någon som vet om det stämmer?

Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juli-2005 vid 10:46

Ja, egentligen räddar ju inte prinsen Snövit. Jag menar det är ju egentligen dvärgarna som dödar drottningen och så, fast i o försej så skulle ju Snövit förblivit död om inte prinsen hade kysst henne, men ändå...det var ju inte så mycket han behövde göra egentligen.

Precis som du säger så är det ju Ariel och Belle som är hjältinnor i "deras" fimer. Fast Eric dödar ju faktiskt Ursula i slutet. Och Odjuret dödar ju Gaston.

En annan film där prinsen räddar prinsessan är ju Aladdin, fast han är inte prins, men han räddar hela riket, så han kompenserar med det :p ;)

Men Törnrosa är en äkta saga och man vet att Phillipe och Aurora kommer få varandra i slutet, men ändå är det spännande när han ska slåss för att rädda Törnrosa. Och sedan ska han väcka henne med en kyss. Törnrosa är en av disneys mest romantiska film!

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juli-2005 vid 13:07
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Ja, egentligen räddar ju inte prinsen Snövit. Jag menar det är ju egentligen dvärgarna som dödar drottningen och så, fast i o försej så skulle ju Snövit förblivit död om inte prinsen hade kysst henne, men ändå...det var ju inte så mycket han behövde göra egentligen.

Precis som du säger så är det ju Ariel och Belle som är hjältinnor i "deras" fimer. Fast Eric dödar ju faktiskt Ursula i slutet. Och Odjuret dödar ju Gaston.

En annan film där prinsen räddar prinsessan är ju Aladdin, fast han är inte prins, men han räddar hela riket, så han kompenserar med det :p ;)

Men Törnrosa är en äkta saga och man vet att Phillipe och Aurora kommer få varandra i slutet, men ändå är det spännande när han ska slåss för att rädda Törnrosa. Och sedan ska han väcka henne med en kyss. Törnrosa är en av disneys mest romantiska film!

 

Nä prinsen räddar ju inte snövit egentligen... Och visst så hjälper ju Eric till med att förinta Ursula och Odjuret gör ju slut på Gaston...Och visst räddar Aladdin jasmine och han är ju nästan en prins prins...

Men i Törnrosa så är det ju faktiskt prinsen som är hjälten ( och lite grann feerna oxå) Och visst är det bra med att han först slåss och sen väcker henne med en kyss mer romantiskt än så kan det knappas bli!

Det är ju kul att de blir förälskade i skogen och inte vet att de är trolovade, och han sen ridder hem och säger till sin far att han ska gifta sig med en torparflicka och Hubert blir allderles snurrig

Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2005 vid 12:10
Postad av Saga Saga skrev:

Det är ju kul att de blir förälskade i skogen och inte vet att de är trolovade, och han sen ridder hem och säger till sin far att han ska gifta sig med en torparflicka och Hubert blir allderles snurrig

hahaha ja! Hubert bara: va? en torparflicka? och så är det Aurora i alla fall

Jag tycker att det är gulligt att de träffas i skogen och dansar och så. Och så säger Törnrosa något om att hon inte får prata med främlingar och han svarar att dom inte alls är främlingar de har ju träffats i drömmarna (eller något i den stilen i alla fall)

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2005 vid 15:49
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

 

Jag tycker att det är gulligt att de träffas i skogen och dansar och så. Och så säger Törnrosa något om att hon inte får prata med främlingar och han svarar att dom inte alls är främlingar de har ju träffats i drömmarna (eller något i den stilen i alla fall)

 

Ja det går i för sig lite fort där först försöker hon komma bort lite ifrån honom men han fortsätter att hålla henne i handen sen så säger hon ju att han är en främling och sen gör inte det nåt och så måste hon gå och då frågar han när han ska få se henne igen och då svarar hon aldrig och sen helt plötsligt säger hon att de kan träffas på kvällen går lite fort där tycker jag och hon beter sig lite konstigt

Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2005 vid 22:15
Ja, det kan jag hålla med om, men man måste ju erkänna att Phillipe inte ger upp så lätt i alla fall
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Icea View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 29-januari-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Icea Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 13:25
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Postad av Saga Saga skrev:

Det är ju kul att de blir förälskade i skogen och inte vet att de är trolovade, och han sen ridder hem och säger till sin far att han ska gifta sig med en torparflicka och Hubert blir allderles snurrig

hahaha ja! Hubert bara: va? en torparflicka? och så är det Aurora i alla fall

 

Ah men den klart bästa repliken i filmen är ju "Far, du lever i forntiden, det här är 1300-talet!"

Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 16:56
Postad av Icea Icea skrev:

Ah men den klart bästa repliken i filmen är ju "Far, du lever i forntiden, det här är 1300-talet!"

hahahahaa

Ja, det är verkligen en bra replik!

På tal om det att de lever på 1300-talet, så tycker jag att det är en rolig idé att alla ser ut på ett specielt sätt, alltså medeltidsaktiga typ (vilket också förekommer i Herkules, fast i det fallet ser alla ut som "urn-målningar"). Just att filmen är tecknad så styrker känslan att historien utspelar sig på medeltiden tycker jag.

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
*Timon* View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 05-juni-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera *Timon* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 18:03
Jag har faktiskt aldrig sett Törnrosa! Jag har alltid velat göra det, men det blev som det blev...kanske ska se den snart? Det verkar som om jag missat något...
"-Vad är det här? Pumbaa, du sitter på fjärren!
- Åh, jag trodde det var en kaka." Lejonkungen 3

"- Petade du dig i näsan?
-Nä, men det kliade på insidan!" Lejonkungen 3
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2005 vid 18:10
Jo, det måste jag säga att du har. Verkligen en sevärd film! Se den, se den!!
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
the_fish View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 08-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 160
inläggsval inläggsval   Citera the_fish Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2005 vid 23:07

Mjo, Törnrosa beter sig lite kosntigt, men inte konstigt dårå: Philip som e snygg, man skulle ju bli helt stum själv ;D Haha  Men hon vill väl men hon tänker att hon ska va duktig och inte prata med främlingar, men sedan kan hon inte motstå hans charm

GUDJA, det är SÅ gulligt med först en fight och sen en kyss, aaaaw :)
   och jsut det att prinsen är villig att offra sitt liv (likaså i Aladdin, Ariel) för den han älskar bevisar verkligen att han... ja verkligen älskar henne.

Törnrosa är en extremt fin å söt å gullig saga :)

"Be the change you want to see in the world"
     
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2005 vid 16:19
Postad av the_fish the_fish skrev:

GUDJA, det är SÅ gulligt med först en fight och sen en kyss, aaaaw :)
   och jsut det att prinsen är villig att offra sitt liv (likaså i Aladdin, Ariel) för den han älskar bevisar verkligen att han... ja verkligen älskar henne.

Törnrosa är en extremt fin å söt å gullig saga :)

Själv är jag väldigt svag för det här när de riskerar livet för den de älskar så jag bara älskar det där när prinsen gör det. Och ja likaså Aladdin och Ariel, det är ju bara för gulligt! (va fånig ja låter)

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2005 vid 21:39

Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Själv är jag väldigt svag för det här när de riskerar livet för den de älskar så jag bara älskar det där när prinsen gör det. Och ja likaså Aladdin och Ariel, det är ju bara för gulligt! (va fånig ja låter)

 

Nämen inte är det väl så fånigt, det är ju så det ska vara  En klassisk berättlse helt enkelt med mod, späning och kärlek mycket bättre kan det ju inte bli. Och sen lite humor och sång och oförglömliga karaktärer det kan väl aldrig va fel?

Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2005 vid 18:32
Postad av Saga Saga skrev:

Nämen inte är det väl så fånigt, det är ju så det ska vara  En klassisk berättlse helt enkelt med mod, späning och kärlek mycket bättre kan det ju inte bli. Och sen lite humor och sång och oförglömliga karaktärer det kan väl aldrig va fel?

Det har du ju rätt i

Tyvärr händer aldrig det där i verkliga livet...suck...jag får leva i fanatsins värld

Jag tror ganska många (säkert inklusive mig själv) har sagt att tex humor är viktigt i en disneyklassiker osv. Men en av de viktigaste sakerna är väl ändå kärlek? Nämn en disneyklassiker där det inte finns någon kärlek. Nej just det! Det går inte!

 

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2005 vid 18:39
Postad av Bara lilla jag Bara lilla jag skrev:

Jag tror ganska många (säkert inklusive mig själv) har sagt att tex humor är viktigt i en disneyklassiker osv. Men en av de viktigaste sakerna är väl ändå kärlek? Nämn en disneyklassiker där det inte finns någon kärlek. Nej just det! Det går inte!

ja humor är alltid viktigt men jag vill heller inte ha för mycket av det ( I Törnrosa är det lagom tycker jag) Och jag kan nog heller inte komma på nån disney film utan kärlek, det kan ju även va kärlek mellan vänner osv men jag tycker nog bäst om när det är som i Törnrosa typ en prins och en prinsessa.

Love will be your guide
Till toppen
Törnrosa View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 17-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Törnrosa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-januari-2006 vid 18:37

Jag undrar vad feerena i törnrosa har för färger på sina klänningar ?? Är det rosa, blå och grön eller är det röd, blå och grön ?? Jag är tackasam för svar.

Till toppen
*natalie* View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera *natalie* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-januari-2006 vid 19:30

Röd, blå och grön är det.

Åtminstone vad jag kan komma ihåg


- "Detroit sound"? What's that? The cries of people being mugged?
Till toppen
Aslan_N View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 11-februari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Aslan_N Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-mars-2006 vid 20:17
är det röd!!! jag trode att det va typ rosa
Till toppen
Mattis View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 17-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Mattis Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-mars-2006 vid 22:38
Jag älskar Törnrosas sångröst! Den e så vacker... Annars är féerna mina absoluta favoriter!
Till toppen
*natalie* View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera *natalie* Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-mars-2006 vid 13:39

Postad av Aslan_N Aslan_N skrev:

är det röd!!! jag trode att det va typ rosa

Floras klänning är ju röd. Du kanske tänkte på Törnrosas klänning som skiftar mellan blått och rosa


- "Detroit sound"? What's that? The cries of people being mugged?
Till toppen
Vitani View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 06-mars-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Vitani Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-mars-2006 vid 08:57

Jag tycker den här Flora (?) (hon som avgudar rosa  ? :P) är för mkt.

Hon ska alltid göra allt "bra" känns det som, det känns som dom andra får gå undan om ni förstår ?

Men min favoritfilm är LÄTT Lejonkungen

"Det är dags att vi pratar allvar du och jag"
"Inte tror jag att en kroknäbb vet hur man ska va"
Till toppen
Mieki View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 14-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Mieki Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-april-2006 vid 21:49

Inte så men jag gillar inte alls törnrosa.

På svenska så pratar och sjunger hon som en 9-åring !
Jag tycker att allt är konstigt och för romatisk kliché för mig.
Visst min lillasyster gillar dne men ej jag.
Tycker bättre om filmer med roliga sånger och humor i! gärna lite sorliga saker osså Cry

 
Så av mej får törnrosa en: Thumbs Down med ett plus.
pluset är för det är bra tecknat.
 
det är vad jag tycker iallafall
 
 
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-april-2006 vid 22:04
Ah, man får ha i åtanke att den är bland de äldsta disneyklassikerna någonsin! För att vara en av de äldre tycker jag att den är väldigt nytänkande (då syftar jag på stilen) och dessutom är den ganska actionfylld, för att vara en annars väldigt barnvänlig saga menar jag...
 
Eller, ja, Grimms sagor är inte direkt barnvänliga, beroende på hur man ser.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Tingeling View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera Tingeling Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-april-2006 vid 20:22



Postad av Saga Saga skrev:

Men i Törnrosa så är det ju faktiskt prinsen som är hjälten ( och lite grann feerna oxå) Och visst är det bra med att han först slåss och sen väcker henne med en kyss mer romantiskt än så kan det knappas bli!


Ska man vara petig så gör väl Philip inte så mycket mer än Snövits prins Han väcker henne med en kyss. Jag ser snarare de tre féerna som sagans hjältinnor, de räddar Philip ur fängelset och det är tack vare Flora som Philip kan döda draken. Tre starka kvinnliga karaktärer i en film som anklagats för att ha dåliga kvinnliga förebilder, ganska lustigt egentligen.

"Törnrosa" har alltid varit en av mina absoluta favoriter. Den har en riktig sagoatmosfär och andas magi... Den Onda Fén (Malificent) känns som den bästa skurken sen Grimhilde i "Snövit", musiken är underbar och själv gillar jag stuket på animationen.

    

    

Ändrad av Tingeling - 21-april-2006 vid 20:23
Varför nöja sig med lycka när man kan kräva eufori?

Vill du ha en avatar?
Till toppen
larbert View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 12-maj-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera larbert Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-maj-2006 vid 21:09

Ja, Törnrosa har en bakgrundsstil som sticker ut väldigt mycket från andra filmer. Filmen skall väl föreställa medeltid, men samtidigt så andas färger och bakgrunder väldigt mycket 50-tal. Jämför gärna bakgrunden i "Törnrosa" med "Askungen" så ser ni säkert en hel del likheter.

Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media