Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kärlek

Svara Svara Sida  <123
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juni-2009 vid 00:00

Saga, här har du den omtalade "Nala Looken" (efter att hon slickat Simba i ansiktet)

"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist

var: Sverige
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-juni-2009 vid 21:48
Jaahaa men då är jag med hehe, har inte haft en endast tanke på att den där scenen skulle kunna vara "snuskig", antar att jag är för oskyldig av mig helt enkelt Tongue

Får mig att undra om de finns fler såna här scener ( förutom dem vi redan nämt )... isåfall är de nog i de nyare klassikerna.
Love will be your guide
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2009 vid 11:06
När jag tvingades se Lejonkungen på tyska (åååh!) på en lektion i åttan så gick det bara inte att låta bli att håna den scenen. Till och med "Can you feel The Love Tonight" blir plågsam av det tyska tungomålet så det bästa man kunde göra av situationen var att skämta bort det. Men jag skulle aldrig ha gjort något liknande om filmen hade visats på något annat språk (tror jag) än tyska.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf

Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juni-2009 vid 19:56
Jag gjorde samma sak när vi såg bitar av Lejonkungen i skolan. Även om vi såg den på engelska så ville jag inte ta det seriöst och komma in i filmen för mycket eftersom jag visste att vi bara skulle se olika delar av den och inte hela filmen.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2009 vid 18:47
Mina Favorit Disneypar Är:

Micke Och Vixie

Simba Och Nala

John Smith Och Pocahontas

Ariel Och Eric

Robin Hood Och Marian

Ändrad av disney_girl - 06-september-2009 vid 13:38
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist

var: Sweden
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2010 vid 08:14
Jag har många gånger drömt att snövit, askungen, alice, törnrosa, duchess och ariel var så kära i mig att de bråkade om mig.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

var: frillesås
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-februari-2010 vid 19:44
skönheten och odjuret är det absolut sötaste kärleksparet odjuret är så osäker på nått sätt och vet inte riktigt hur han ska visa sina känslor jag älskar verkligen detas snöbollskrig i snön det är där de verkligen upptäcker varandra
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent

Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 10:59
Postad av Dreamer Dreamer skrev:

skönheten och odjuret är det absolut sötaste kärleksparet odjuret är så osäker på nått sätt och vet inte riktigt hur han ska visa sina känslor jag älskar verkligen detas snöbollskrig i snön det är där de verkligen upptäcker varandra

Skönheten Och Odjuret har verkligen fin kärlekshistoria. Tycker mycket om dansscenen. Och slutet då Belle förklarar sin kärlek till Odjuret. Och han blir förvandlad.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist

Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 12:06
Jag gillar Naveen & Tiana ^^ De är bara så söta ... och scenen med Ma Belle Evangeline trodde jag skulle bli liksom "för mycket" men den funkade.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media