Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Film - Posters

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Film - Posters
    Postad: 15-januari-2009 vid 18:39
På denna sida så finns det många film posters. Många disney m.m.

http://www.seriesam.com/filmaffischer.htm

Ändrad av disney_girl - 15-januari-2009 vid 18:40
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2010 vid 17:15
Har ni många disney affischer ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2010 vid 17:30
Jag har ett gäng filmaffischer (70x100) på mina väggar varav 3 är svenska Disneyaffischer (av typen som riktar sig mer åt vuxna än barn); Ringaren i Notre Dame, Mulan och Skattkammarplaneten.

Skulle nog haft fler om jag haft mer väggyta.


Ändrad av Adrina - 04-maj-2010 vid 17:31
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2010 vid 18:09
Väldigt bra sida det där måste jag säga. Har köpt en poster därifrån, fick den på bara ett par dagar. Gick väldigt smidigt.
Har tyvärr ingen Disneyposter, men är bra sugen på ett par stycken. Har dock samma problem med väggyta även jag.
Till toppen
BosarX View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera BosarX Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2010 vid 20:02
Riktigt häftiga orginalaffischer de hade. Å nu vart jag sugen här. Tackar för tipset.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-maj-2010 vid 16:49
Underbar sida, tack för tipset! Blir nog en stor beställning snart då jag faktiskt har en massa vägyta att täcka.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-mars-2011 vid 20:26
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Underbar sida, tack för tipset! Blir nog en stor beställning snart då jag faktiskt har en massa vägyta att täcka.


Antar att du menar väggyta och inte vägyta ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-mars-2011 vid 21:21
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Underbar sida, tack för tipset! Blir nog en stor beställning snart då jag faktiskt har en massa vägyta att täcka.


Antar att du menar väggyta och inte vägyta ?


Alla har vi våra egna sätt att använda affischer på ^_^
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2011 vid 13:58
Ja, då för 10 månader sen menade jag såklart väggyta och inte vägyta. Tack för att du påminde mig i tid! Det var väldigt konstruktivt och nödvändigt!

Ändrad av Sockerpajen - 06-mars-2011 vid 14:00
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-mars-2011 vid 08:37
Haha, lite lustigt att ingen har reagerat på det förrän nu. Jag, som brukar vara "språkpolis", har missat det helt. LOL
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media