Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Off Topic

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Egd som fan View Drop Down
Manusförfattare
Manusf&oumlrfattare
Avatar

Medlem sedan: 19-maj-2007
var: Mora
Status: Offline
Poäng: 246
inläggsval inläggsval   Citera Egd som fan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2007 vid 21:40

Han hade inte behövt bli bannad om han bara hade accepterat beslutet att det inte ska bli någon off-topic-tråd. Han ville verkligen ha det. Men det står ju i reglerna (och på andra ställen med) att detta är ett Disney-forum och inget annat. Det ska väl inte behöva vara så svårt att förstå?

Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2008 vid 17:20
okej jag vett att ni inte vill ha nåt off topic-tråd.men kan nån berätta för mej varför off topic är så dåligt.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2008 vid 18:17
Jag vill ha en...
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2008 vid 19:08
Postad av spider pig spider pig skrev:

okej jag vett att ni inte vill ha nåt off topic-tråd.men kan nån berätta för mej varför off topic är så dåligt.


off topic ger en håriga handflator
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2008 vid 21:32
Postad av spider pig spider pig skrev:

okej jag vett att ni inte vill ha nåt off topic-tråd.men kan nån berätta för mej varför off topic är så dåligt.


Antagligen för att detta är ett Disney-forum som helst då ska röra sig runt Disney-diskussion. Jag kan förstå varför Daniel inte vill ha en "Off topic board". Även om det skulle vara trevligt så är det lätt hänt att en sådan board tar över hela forumet och då dör hela originalkonceptet - att prata om Disney - vilket skulle vara väldigt tråkigt. Jag har själv erfarenhet av sådant här och även om det är kul att spela spel, prata om vardagen och dela filsofiska tankar så är det inte riktigt det vi är här för...

Dessutom vill vi väl inte få håriga handflator heller Tongue
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2008 vid 17:23
Men vi vill prata om Johnny Depps karriär, kommande filmer och allmäna livsstil.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2008 vid 17:47
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Men vi vill prata om Johnny Depps karriär, kommande filmer och allmäna livsstil.
 
Det är sånt som www.imdb.com finns till för
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2008 vid 18:02
Ingen sida är för god för Mr Depp.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media