Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Brandy och Herr Morris

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Brandy och Herr Morris
    Postad: 16-augusti-2007 vid 10:36
Är det nån som gillar Brandy och Herr Morris?
Jag gillar dom faktiskt.
Ni vet, hunden och kannien som är fast för alltid i djungeln.
Dom finns på Disney Channel och har nu även kommit på Toon Disney (på rikigt alltså).

Disney Channel:
Mån-tors 07.50/14.30/17.10/19.00.
Fre 07.50/14.30/16.25.
Lör-sön 07.40/14.45.

Toon Disney:
Mån-fre 16.30.
Lör-sön 09.00 (dubbeldos).

Kim Sulocki är med och spelar herr Morris i svensk version precis som han spelar en av nickelodeon-figurerna Svampbob Fyrkant.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 10:43
Gillar är ett så starkt ord. Jag hatar den som disney-serie men den är okej att kolla på som vanlig tecknad serie. Svampbob är en skam för mänskligheten.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-augusti-2007 vid 11:03
Synd att det fattas bara 3 sista avsnitt.
Serien gjorde bara 39 avsnitt vad jag vet.
Kan man inte få se 3 sista avsnitt nångång i framtiden?
Snälla, Disney Channel.
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2007 vid 11:38
Bläh, jag tycker verkligen den serien är hemsk! Jag förstår inte ens meningen med att spendera tit att titta på den, den verkar ju inte ens handla om någonting... Däremot vet jag att min 12- åriga lillebror tycker att den är jättekul, så någon form av dragningskraft måste den ju ha?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2007 vid 10:35
Jag undrar varför den serie gjorde bara 39 avsnitt.
Kan den inte serien få fortsätta efter avsnitt 39?
Den lades ner efter avsnittet "Rip Van Whiskers" som har ännu inte visat på Disney Channel här i Norden.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2007 vid 11:09

Kim? Oj, det kunde man ej tro. Tycker nästan att Disney har sjunkit lite i bra filmer och serier de senaste 10 åren.

Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-september-2007 vid 11:41
Sjunkit LITE??? Anledningen till att det inte görs fler avsnitt av den här serien är att de flesta tycker att den suger.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2007 vid 19:32

Serien är en skam. Den dåligasteConfused serien disney någonsin gjort, till och med dåligare en ersättarnaShocked Jag hatar den med andra ord. Thumbs%20DownThumbs%20DownThumbs%20Down

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-september-2007 vid 21:26
Kom igen, tjejen!
Du behöver inte komma hit och skriva bara du tycker att den är dålig.
Och även vad alla andra tycker så bryr jag mig inte om.
Finns det mer disneyserier du tycker är dåliga?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 13:30
jag tycker serien är helt okej den är inte bäst men man kan kolla på
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 14:53
Ish, nej o.- Jag kommer också med en negativ kommentar här, men det kan inte hjälpas... Jag står inte ut med den här serien Dead Fruktansvärd, smaklös, ful och dålig humor. Det känns som typiskt skräp som hör hemma på Cartoon Networks dag-tablå...

Pinsamt, Disney o.-
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:00
Du sa det Akeruru, den här serien borde visas innan "Min Klasskompis är en Apa" (den absolut hemskaste serien på minst fem år!!!!! JAG FATTAR INTE ATT SÅN SK*T GODKÄNNS!!!) och annat. Serier som försöker vara roliga med hjälp av snor-skämt är ett hån mot allt som är någorlunda smakfullt.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:05
obs har ändrat mej hatar serien nu
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:29
Off-topic:
 
Hahahaha! "Min Klasskompis är en Apa"?! Jag vet inte vad det är, men.. Big%20smile
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:34
Det här måste ju vara bland de sämsta serierna som någonsin gjorts? Jag ska dock erkänna att jag aldrig sett ett helt avsnitt, det räcker med att den där fula kaninen ska visa sig i rutan för att jag ska skynda mig fram till fjärrkontrollen och byta kanal. Det är ju en ren pina när den visas. Och den visas ju ofta också! Vilket borde betyda att det finns människor som faktiskt tittar på den. Hemska tanke!
Det finns Darkwing Duck, det finns Ducktales, Nalle Puh, Luftens Hjältar och många andra, men man väljer att sända Brandy och Herr Morris!? DeadVart är världen påväg?Confused
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:37
Postad av Hades Hades skrev:

Off-topic:
 
Hahahaha! "Min Klasskompis är en Apa"?! Jag vet inte vad det är, men.. Big%20smile
"Min Klasskompis är en Apa" är en tecknat tv-serie som sänds på cartoon network
för att åter gå till ämnet så hatar jag brandy och herr morris
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:41
Haha, okej. Fantastiskt usel titel på en serie.
Absolut, tillbaka till ämnet, men då får du dra fram lite argument också, så det kan bli diskussion av det hela. Varför hatar du serien?
(Nu lät jag väldigt redig och försvarande. Herregud, det lilla jag sett av serien var värdelöst, det håller jag med om!)


Ändrad av Hades - 05-augusti-2008 vid 15:42
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:44
men det är inte disney förut gillade jag serien men jag märkte snart att det inte var disney magi utan det liknade mest cartoon network så därför hatar jag serien.
personligen så hatar jag idioter som herr morris.


Ändrad av spider pig - 05-augusti-2008 vid 17:00
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 16:56
Jag, som har en hund som heter Morris, tar personligen illa upp av eländet kan tilläggas.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 16:59
hoppas dom slutar sända eländet


Ändrad av spider pig - 05-augusti-2008 vid 17:01
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 15:36
Snabbt att ändra sig på 2 timmar, spider pig; var vi så övertygande? LOL Nej, inget illa menat, jag bara lade märke till det :)

För övrigt hoppas jag också att Brandy och Morris kommer "off the air" så snart som möjligt...


Ändrad av Akeruru - 06-augusti-2008 vid 15:36
Save 2D-animation!
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 15:48
ja men man kan ändra sej snabbt
en gång älskade jag kim possible men efter tio minuter så hatade jag serien
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 17:11
wow, jag tycker verkligen verkligen verkligen inte om serien, alltså inte ens om man tänker den som icke disney så är den fruktansvärd, jag menar liksom håller med bara lilla jag bara hunden eller kaninen eller var det är visar sig stänger jag av programmet:p
 
 Blev jätteglad när vi fick disney channel i julas (det var det där at de sänder det i 2 veckor för att locka) men blev jätte besviken, vart hade alla bra program tagit vägen? Insåg snabbt att jag skulle bli fast med detta programmet, Kim Possible, Hannah Montana etc. Skam !
 
Nee usch, byt ut denna serien mot något ordentligt!Bumbibjörnarna eller Ducktales eller nåt så kanske jag kan ändra uppfattning om hela kanalenxD
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 17:20
Då är Toon Disney nog snarare kanalen att föredra då de i alla fall visar en del av de bra serierna.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 18:35
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Då är Toon Disney nog snarare kanalen att föredra då de i alla fall visar en del av de bra serierna.
synd för vissa som inte har kanalen
jag är en av dom vissa har tyvär inte toon disney och får inte njuta av dom gamla klassikerna
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 22:56
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Då är Toon Disney nog snarare kanalen att föredra då de i alla fall visar en del av de bra serierna.
Du har så rätt. Om jag ser på Disney-kanalerna blir det denna. Det är ju där de sänder Piff och Puff, Herkules, Aladdin, Timon och Pumbaa, Tarzan, Luftens Hjältar och de serierna som är bra! Disney Channel har mest bara skräp nu för tiden, Hannah Montana och annat blaha (går inte den där vedervärdiga serien Fem på Spaning där också?)
Aja, ett prakt exempel på att Disney Channel har gått ner sig är just denna serie som tråden handlar om: Brandy och Herr Morris.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 22:58
Joo jag försöker jue få mamma att skaffa kanalen men det finns ett problem har boxer och de har inte toon disney och mamma vill inte ha någon parabol :(
 
Men jag kollade på kanalen hos några familjen känner och kände genast att denna slog disney channel med hästlängder^^
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2008 vid 09:37
ja toon disney slår ut disney channel men back to topic now
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
danne . 96 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 22
inläggsval inläggsval   Citera danne . 96 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2008 vid 20:55
jag tycker brandy & herr morris är lite bra.    jag har några vhser fast inspelad på tv.  brandy & herr morris har gåt på SVT1 men dom visar inte nu länger. jag tror att det var länge sen nu.  idag kollade jag på långbens galna gäng VHS       

Ändrad av danne . 96 - 11-augusti-2008 vid 21:03
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-april-2009 vid 19:52
Brandy och herr morris gick väl att se på från början innan den blev otroligt långtråkig, jag fattar inte att man gör en sån serie och samma sak är det för dom flästa andra disney-serier
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media