Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tigers film

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Tigers film
    Postad: 20-augusti-2007 vid 19:07
En av de lite sämre Puh-filmerna, men ingen besvikelse för äkta fans. Väldigt annorlunda i tonen, mörk och dyster som Ior ungefär, vilket är överraskande när det är Sjumilaskogens spralligaste karaktär som har titelrollen. Väldigt pampigt i slutet dock med imponerande animation.
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2008 vid 09:16
Jag hade först lite svårt för filmen när jag såg den första gången, vet dock inte varför för efter andra titeln insåg jag vilken bra film den verkligen är.
 
Den är inte den allra bästa som jag tycker just nu men den bjuder på spännande handling, roliga sånger och ett bra budskap. En typisk Nalle Puh film helt enkelt
MVH
   //Håkan
Till toppen
Annika View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 11-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 102
inläggsval inläggsval   Citera Annika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-april-2008 vid 16:04
Personligen tycker jag nog Tigers film är den bästa av Puh filmerna - fast jag har ju alltid gillat Tiger, så jag kanske inte är så objektiv ;)
Det är en film som jag aldrig tröttnar på att se , och hör helt klart till mina disney favoriter.
 (av Puh filmerna tycker jag också att Filmen om Nalle Puh samt Nalle Puh och Heffaklumpen är RIKTIGT bra ;) )
Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-februari-2013 vid 20:09
Är lite förvånad över att ingen reagerade på att Tigers Film, av alla filmer, hade nypremiär förra sommaren... Inte för att jag klagar över att kunna spika ännu en Puh-film på bio. Jag satt helt själv i salongen och fick förhandsvisning på Django Unchained-trailern.
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-februari-2013 vid 16:12
Tror inte många har vetat det. Det kom ingen reklam om det och att inte alla biografer visade den.
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2013 vid 12:54
Men visst var det väldigt random att helt plötsligt göra en nypremiär av en 12 år gammal Puh-film?
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2013 vid 12:01
Tigers film gillar skarpt. Den har så fin animation och handlingen är också bra.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-juli-2016 vid 16:00
Följde upp gårdagen med att se "The Tigger Movie". Fjärde gången totalt och första gången på engelska. I år blir nog året jag ser alla Puh-filmer med engelskt tal.

Hm, senast jag såg den var ju när den helt random fick en nypremiär på bio sommaren 2012! Det var något av det märkligaste som hänt i Disneyfilm-sammanhang.

Är fortfarande inte hundra på den här filmen. Håller fast vid att den är lite för deprimerande för sitt eget bästa. 
Handlingen är ju dessutom lite lätt återanvänd från ett avsnitt i tv-serien då vännerna klär ut sig till ugglor för att inte göra Owl besviken på sin släktträff. 

Som sagt, absolut ingen dålig film, bara en lite sämre Puh-film.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media