Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Re-releases på dessa filmer!

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Wolfen View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 10-oktober-2007
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Wolfen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Re-releases på dessa filmer!
    Postad: 10-oktober-2007 vid 00:49
Tjena!
 
Jag tänkte bara fråga om ni vet eller kan länka till sidor som anger när dessa filmer kommer ut på DVD igen:
 
1. Skönheten och Odjuret
2. Lejonkungen
3. Lejonkungen: Simbas Skatt
 
Tacksam för svar!
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-oktober-2007 vid 03:21
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-oktober-2007 vid 08:49
Ingen av dessa har något spikat datum. Skönheten och odjuret kan komma tidigast 2009. Lejonkungen ligger ännu längre fram i tiden.
Till toppen
Linam1 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Linam1 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-oktober-2007 vid 21:31
Leta efter lejonkungen på tex tradera, den finns ganska bra begagnat så behöver du inte vänta så länge
Till toppen
Vicky Hard View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 31-juli-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Vicky Hard Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-oktober-2007 vid 14:59
Lejonkungen kan man faktiskt fortfarande hitta i affär, brukar se den på statiol för 89 kr. :)
Till toppen
dannjella View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-december-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera dannjella Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-december-2007 vid 01:46

kommer skönhten och odjuret först vid 2009? jag har förskt hitta nån adress eller nåt att nå svenska disney ansvariga på, men inte lyckats.

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-december-2007 vid 08:31
Postad av dannjella dannjella skrev:

kommer skönhten och odjuret först vid 2009? jag har förskt hitta nån adress eller nåt att nå svenska disney ansvariga på, men inte lyckats.


Som jag skrev ovan kan Skönheten och odjuret komma tidigast 2009. Det betyder inte att den måste komma 2009. Den kan eventuellt dröja längre.

Före 2009 kommer den i alla fall inte. Hur kan jag vara så säker på det då? Jo, Skönheten och odjuret ingår i den s.k. platinaserien som består av Disneys 14 mest attraktiva tecknade filmer. Dessa ges ut i en takt av två titlar om året, en på våren och en på hösten.

2008 års titlar är redan bestämda. Till våren blir det Pongo och de 101 dalmatinerna och till hösten Törnrosa. Följaktligen kan inga andra platinatitlar komma förrän tidigast 2009.

2009 års titlar vet vi ännu inte så mycket om. De filmer som ligger närmast till är Pinocchio, Snövit, Skönheten och odjuret och Fantasia. Men av dessa kommer bara två att väljas ut och släppas under 2009.


Ändrad av Anders M Olsson - 18-december-2007 vid 08:33
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-december-2007 vid 21:08
Postad av Vicky Hard Vicky Hard skrev:

Lejonkungen kan man faktiskt fortfarande hitta i affär, brukar se den på statiol för 89 kr. :)
 
JÄVLAR! Snacka om billigt, du kan inte köpa den åt mig va? Wink Tongue
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media