Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Jul+ Toon Disney = HEMSKT!

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Jul+ Toon Disney = HEMSKT!
    Postad: 18-december-2007 vid 18:02
Tre avsnitt Brandy & Herr Stink-kanin på raken och INGET avsnitt av De 101 Dalmatinerna. Julen stinker.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-december-2007 vid 12:30
Hur vill DU annars att Disney Channel och Toon Disney skall se ut???????
Du får sluta helt och hållet titta på dom båda kanaler om du inte tycker att dom visar bra program längre.
Och förresten är det FEM avsnitt på raken.
De 101 Dalmatinera tar ju bara tre veckors uppehåll.
Är det hemskt som du tror?????
3 veckor är ju inte så långt.
TD har inte alls sänt Darkwing Duck över hela året snart.
Och julen är faktiskt en sak man skall bli stolt över.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-december-2007 vid 14:41
Hur jag vill att Toon Disney ska se ut (Disney Channel har jag gett upp hoppet om för länge sedan): Timon & Pumbaa, Ducktales, Luftens Hjältar, Bumbibjörnarna, Nya Äventyr med Nalle Puh, De 101 Dalmatinerna, Darkwing Duck, Långbens Galna Gäng, Quack Pack, Bonkers, Marsupilami (sp), Kejsarens Nya Skola, Lilo & Stitch. Riktiga disneyserier helt enkelt, inte skit.
"Och julen är faktiskt en sak man skall bli stolt över." Ännu en konstig sak som kommer från dig. Vadå stolt över? Sluta snacka som en efterbliven unge i sandlådan och tala ut som man förstår någon gång. Du kastar in obegripliga budskap i alla dina inlägg. Och förresten, varför är jag inte förvånad att det är just DU som rider in på en vit springare och försvarar Disneykanalernas ära?
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-december-2007 vid 15:30
Jul är faktiskt en viktig högtid på jorden.
Det innebär att man inte bara får julklappar utan också att minnas Jesu födelse.
Och nu är det min tur om hur jag vill att Toon Disney skall se ut: Timon & Pumbaa, Hos Musse, Luftens hjältar, Ducktales, Quack Pack, Långbens galna gäng, Lilo & Stitch, Kejsarens nya skola, Kim Possible, Brandy och herr Morris, Ersättarna, Rasten, Fairly Odd Parents.
Inga Nalle Puh (som hör egentligen hemma på Playhouse Disney).
Inga Darkwing Duck, Lilla Djungelboken och Bumbibjörnarna heller.
Och även om Fairly Odd Parents inte är nån Disneyserie så är den bättre än Trollsagor och Pippi Långstrump tycker jag.
Så det är helt OK om den får va med på Disneykanaler.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2008 vid 10:49
Nuförtiden är Toon Disney så kasst att man inte märker någon skillnad såhär kring jul. Varför är det så svårt för de att sätta ihop en vettig tablå?
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2008 vid 11:08
jag gillar inte heller tablån så mkt, men ska ändå inte vara hemma då.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2008 vid 13:51
Inte jag heller, om det är julafton du menar. Men jag menar veckorna före och efter, de ser lika sunkiga ut som de har gjort hela -08 och det är ju träligt.
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-december-2008 vid 23:10

Ah, någon som använder ordet "träligt", mycket bra ord, att inte fler förstår det.Wink Men till sak, så tycker jag nog att alla disney-kanalers tablåer blir sämre och sämre ju mer de nyare serierna slinker in. Det är ju inte nog med att man ska stå ut med att Brandy och Herr Morris och allt vad det är, ska gå någon gång om dagen. Nej nej, de ska gå flera avsnitt i rad och alldeles för ofta. Vad är det för fel på de "gamla" serierna? Man tycker ju att de borde bli lite nostalgiska såhär över julen i alla fall.  

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2008 vid 12:50
Precis. Runt jul tycker man ju att det ska vara bättre än i vanliga fall, inte sämre. Men så är det ju 2008 också, ett ruttet år för tecknade serier.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-december-2008 vid 15:24
tycker det ska vara mer julfilmer och flera gamla serier. inte bara de nya.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-december-2008 vid 17:23
Jul + Toon Disney = sannerligen HEMSKT! "Hos Musse" hela dagen! Jippie. Verkligen jul, ska de inte vräka på med Dave Barbaren när de ändå är igång. Som AVGN skulle ha sagt: WHAT WHERE THEY THINKING!
Till toppen
Rolly. View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 25-april-2011
var: Ut på landet
Status: Offline
Poäng: -996
inläggsval inläggsval   Citera Rolly. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2017 vid 08:45
Haha! Och ändå var Toon Disney, När det var som värst, bättre än hur det ser ut idag.
Nästan tragikomiskt.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2017 vid 23:55
Hade gärna viljat se de serier som sändes den julen som var så "hemska"
Till toppen
Rolly. View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 25-april-2011
var: Ut på landet
Status: Offline
Poäng: -996
inläggsval inläggsval   Citera Rolly. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-november-2017 vid 11:02
Postad av TecknatNörd TecknatNörd skrev:

Hade gärna viljat se de serier som sändes den julen som var så "hemska"

Vadå "hemska"? De var hemska, det är ett faktum. Brandy och Herr Morris är ungefär lika underhållande som en tarmsköljning med kokande tjära.

Och ungefär lika juligt som en strand i Bahamas.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2017 vid 18:42
Så himla negativa hela tiden.
Hade hellre suttit och kollat på de serierna som sändes så än de som sänds nu punkt slut.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-november-2017 vid 16:17
Det är ju att sänka ribban till tröskelnivå. Fattar inte det bakvända tänket.

Som att säga; "jag skjuter mig hellre med en spikpistol i pungen än i ögat."

Bara för att jag hellre förlorar en testikel än synen på ena ögat betyder det inte att det är det minsta angenämt att få en av sina kiwis punkterad.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media