Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Askungen

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-augusti-2012 vid 20:56
Jag bröt plasten på min dvd tidigare idag och ska (förmodligen) se filmen inatt.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-september-2012 vid 15:43
Nu har Diamond Edition utgåvan släppts. Vad tycker ni om nya dvd utgåvan ?
Till toppen
ilovedisneyforever View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 16-januari-2014
Status: Offline
Poäng: 28
inläggsval inläggsval   Citera ilovedisneyforever Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-januari-2014 vid 12:38
Askungen är en mycket bra film och i synnerhet sångerna är mycket bra. På nyårsafton förra året såg jag filmen med engelskt tal för första gången, och den engelska versionen var faktist snäppet bättre än den svenska dubbningen (jag syftar alltså på omdubbningen då jag inte sett 1950 års orginaldubb)

Hursomhelst, det enda jag stör mig på är att Prinsen har en så fruktansvärt liten roll. Han har knappt några repliker och den av de enda gångerna man hör prinsen så är det när han sjunger duett med Askungen i låten "So this is love".

Samma sak gäller Snövit och de sju dvärgarna där Prinsen också fått för liten roll, är det någon av er som håller med mig? :/
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2014 vid 10:33
Jag tycker också Askungen är en jättebra film. Visst jag håller med om att Prinsen har en liten roll i filmen. Men hans roll är ju liten i original sagan också, sen har jag för mig att Disney animatörerna vid den här tidpunkten och innan tyckte att det var svårt att rita realistiska män så jag kan förstå ifall de bara ville göra det som de var tvungna med prinsen och sen ha roligt med de andra karaktärerna. Om det är till någon tröst så har ju prinsen mer att göra i uppföljarna.

Ändrad av Agrabah - 18-januari-2014 vid 10:34
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media