Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kommande DVD 2009-framåt

 Svara Svara Sida  <1234 7>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
perham View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 24-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera perham Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juli-2008 vid 21:54
Jag får intrycket av att Disney börjat släppa en film ur platinumgruppen (2-CD) samt ytterligare en mindre betydelsefull film (1-CD) ur deras "theatrical canon" per termin. Båda tituleras "specialutgåva", eller dyl. (vad nu det egentligen innebär?). Nu i våras var det 101 Dalmatinerna + Micke & Molle. I höst kommer Törnrosa tillsammans med Aristocats. Våren 2009 ser ut att fyllas av Pinocchio samt Robin Hood. Hösten 2009 är det gissningsvis Snövit och de sju dvärgarnas tur, ackompanjerad av förslagsvis någon film som utgått, exempelvis Svärdet i stenen. En vild gissning för Våren 2010 vore Fantasia tillsammans med Fantasia 2000.
 
Anders, nu vet jag inte vilka rutiner Disney följer med utgivningarna, men jag hoppas att de väntar med en nyutgåva av Aladdin och istället fokuserar på att få ut Skönheten och Odjuret eller Snövit och de sju dvärgarna som varit på moratorium längst. Undantaget de båda Fantasia-filmerna.
Till toppen
hellowsunshine View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 18-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 43
inläggsval inläggsval   Citera hellowsunshine Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-juli-2008 vid 23:39
Citera
Lady och Lufsen lär däremot dröja många år. Om du ställer frågan här igen om fem år så har vi nog ett releasedatum till dig.
 
Fem år! Shocked Gud vad lång tid Unhappy
Jane: I was saved! I was saved by a flying wild man in a loincloth.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-juli-2008 vid 08:03
Postad av perham perham skrev:

Jag får intrycket av att Disney börjat släppa en film ur platinumgruppen (2-CD) samt ytterligare en mindre betydelsefull film (1-CD) ur deras "theatrical canon" per termin. Båda tituleras "specialutgåva", eller dyl. (vad nu det egentligen innebär?).

Det enda som är säkert är att det släpps en film ur platinaserien varje vår, och en varje höst. Övriga klassiker kan i princip ges ut när som helst, och de flesta finns mer eller mindre ständigt i handeln. Ordet "specialutgåva" får väl numera anses vara ett ord utan värde. Det kan betyda allt eller inget, beroende på vad marknadsnissarna för dagen har slumpat fram på tärningen. Om de inte kan hitta på något annat att skriva på omslaget kan de ju alltid klämma dit "specialutgåva".
Postad av perham perham skrev:

Anders, nu vet jag inte vilka rutiner Disney följer med utgivningarna, men jag hoppas att de väntar med en nyutgåva av Aladdin och istället fokuserar på att få ut Skönheten och Odjuret eller Snövit och de sju dvärgarna som varit på moratorium längst. Undantaget de båda Fantasia-filmerna.

Aladdin har utgått ur platinaserien, så en nyutgåva betyder inte att någon av platinatitlarna måste stå över. Eftersom den nyligen har getts ut i England är det mycket troligt att den även kommer här i Sverige inom något års tid.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-juli-2008 vid 08:12
Postad av hellowsunshine hellowsunshine skrev:

Citera
Lady och Lufsen lär däremot dröja många år. Om du ställer frågan här igen om fem år så har vi nog ett releasedatum till dig.
 
Fem år! Shocked Gud vad lång tid Unhappy

Därför råder jag alla som har missat den i den senaste utgåvan att försöka få tag på den nu. Det kan fortfarande finnas osålda exemplar på hyllorna i en del butiker.
Till toppen
perham View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 24-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera perham Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-augusti-2008 vid 16:26
Anders,
 
Jag läste att den amerikanska nyutgåvan av Robin Hood, med titeln "Special Edition", inte skiljde sig nämnvärt i avseende från den tidigare utgåvan på DVD. Ytterligare ett exempel på det du skriver om att specialutgåva förlorat sin betydelse och nästan uteslutande blivit ett marknadsknep för att öka försäljningen.
 
Svärdet i stenen har åtminstone utgått nu och kommer att bli svårare att få tag i framöver. Jag gissar att en nyutgåva är planerad. Den amerikanska marknaden berikades nyligen med en "45th Anniversary Edition", men det är kanske inte avgörande för vad som senare ges ut här i Sverige. Det vet du säkert bättre än vad jag gör. Å andra sidan läser jag nu att samma utgåva planeras att ges ut i Storbritannien om ett par veckor.
 
Det var en lite förhastad prognos jag gav i mitt inlägg ovan, men nog kommer väl Disney att försöka hålla liv i icke-platinafilmerna genom att ge ut nya "specialutgåvor" m.m. med jämna mellanrum.
 
Tack för informationen om Aladdin. Jag var inte medveten om att den hade utgått från platinaserien. Då är det, som du säger, troligt att en nyutgåva av Aladdin kan vara nära förestående.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2008 vid 19:50
Läste på startsidan att Prins Caspian släpps på dvd i December. Det var väl inte så längesedan den hadde bio premiär ?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2008 vid 12:18
Nu är det klart vilka platinautgåvor som kommer under de närmaste åren:
  • Törnrosa hösten 2008
  • Pinocchio våren 2009
  • Snövit och de sju dvärgarna hösten 2009
  • Fantasia och Fantasia 2000 våren 2010
  • Skönheten och odjuret hösten 2010
(Törnrosa och Pinocchio är ju iofs kända sen tidigare, men jag tog med dem ändå för fullständighetens skull.)


Ändrad av Anders M Olsson - 28-augusti-2008 vid 12:21
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2008 vid 17:00
Kommer Törnrosa att dubbas om?
Kanske har diskuterats här innan ...
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2008 vid 17:17
Postad av Emmaaa Emmaaa skrev:

Kommer Törnrosa att dubbas om?
Kanske har diskuterats här innan ...

Törnrosa dubbades om redan 1980 och det mest troliga är att vi får behålla den omdubbningen. Det är samma som i de tidigare hemvideoutgåvorna på VHS och DVD.


Ändrad av Anders M Olsson - 28-augusti-2008 vid 17:18
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2008 vid 17:18
Okeej : ) skönt att höra!
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2008 vid 15:11
Jag som hoppades att Fantasia skulle komma 2009 :( kul med Snövit i alla fall! :)
Till toppen
perham View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 24-januari-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera perham Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2008 vid 15:55
Då lyckades jag i mina spekulationer pricka in releaseschemat riktigt bra. Eftersom mina spekulationer också var mina förhoppningar, så är jag väldigt nöjd!

Ändrad av perham - 29-augusti-2008 vid 22:55
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-augusti-2008 vid 21:22
Vet att det ska komma en box med Den Lilla Sjöjungfrun 1och2. Det finns ju en box med Sjöjungfrun och Askungen. Varför kommer DLS tillbaka igen i box med DLS 2 ?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2008 vid 12:32
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Vet att det ska komma en box med Den Lilla Sjöjungfrun 1och2. Det finns ju en box med Sjöjungfrun och Askungen. Varför kommer DLS tillbaka igen i box med DLS 2 ?

Förmodligen har de överskattat intresset och tryckt upp alldeles för många exemplar. Därför gör de ett nytt försök att paketera om filmen och prångla ut den på marknaden igen. Dessutom räknar de säkert med att den nya filmen - Sagan om Ariel - ska ge lite draghjälp till boxen.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2008 vid 13:09
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:


Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Vet att det ska komma en box med Den Lilla Sjöjungfrun 1och2. Det finns ju en box med Sjöjungfrun och Askungen. Varför kommer DLS tillbaka igen i box med DLS 2 ?
Förmodligen har de överskattat intresset och tryckt upp alldeles för många exemplar. Därför gör de ett nytt försök att paketera om filmen och prångla ut den på marknaden igen. Dessutom räknar de säkert med att den nya filmen - Sagan om Ariel - ska ge lite draghjälp till boxen.


Okej,men kommer Sagan Om Ariel komma i nån box med ettan och tvåan tro ? Och kommer Tarzan tillbaka i framtiden ? Är detta nån nyutgåva av filmen eller gammla USA utgåvan ?

http://media.movieweb.com/prod/U/h/n/DVecIgfhTqDUhn_l.jpg

Ändrad av disney_girl - 09-september-2008 vid 16:19
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-september-2008 vid 20:07
Någon som vet om alla Disney treasures filmerna kommer att komma till sverige? det finns väll ungefär 25 stycken och bara 6 har kommit till sverige. Någon som vet om de andra också kommer någon gång?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-september-2008 vid 08:37
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Okej,men kommer Sagan Om Ariel komma i nån box med ettan och tvåan tro ?

Det är en sån box på gång i England. Troligen kommer den inte i Sverige, men vem vet...

Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Och kommer Tarzan tillbaka i framtiden ?

Ja, så småningom kommer den alldeles säkert tillbaka. Men inte inom den närmaste tiden i alla fall...

Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Är detta nån nyutgåva av filmen eller gammla USA utgåvan ?

http://media.movieweb.com/prod/U/h/n/DVecIgfhTqDUhn_l.jpg

Det är 2005 års amerikanska utgåva.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-september-2008 vid 09:30
Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Någon som vet om alla Disney treasures filmerna kommer att komma till sverige? det finns väll ungefär 25 stycken och bara 6 har kommit till sverige. Någon som vet om de andra också kommer någon gång?

Nej, vi kommer aldrig att få hela serien med Disney Treasures i svenska utgåvor. Vi får nog vara väldigt nöjda om det så småningom blir en komplett utgivning av alla de korta tecknade färgfilmerna.


Ändrad av Anders M Olsson - 11-september-2008 vid 20:14
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2008 vid 08:30
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

Någon som vet om alla Disney treasures filmerna kommer att komma till sverige? det finns väll ungefär 25 stycken och bara 6 har kommit till sverige. Någon som vet om de andra också kommer någon gång?

Nej, vi kommer aldrig att få hela serien med Disney Treasures i svenska utgåvor. Vi får nog vara väldigt nöjda om det så småningom blir en komplett utgivning av alla de korta tecknade färgfilmerna.
 
ohh, va synd...tror du att det kommer att komma en komplett utgivning av de äldre kortisarna i famtiden då?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-september-2008 vid 21:45
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:


Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Okej,men kommer Sagan Om Ariel komma i nån box med ettan och tvåan tro ?
Det är en sån box på gång i England. Troligen kommer den inte i Sverige, men vem vet...
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Och kommer Tarzan tillbaka i framtiden ?
Ja, så småningom kommer den alldeles säkert tillbaka. Men inte inom den närmaste tiden i alla fall...
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Är detta nån nyutgåva av filmen eller gammla USA utgåvan ?

http://media.movieweb.com/prod/U/h/n/DVecIgfhTqDUhn_l.jpg
Det är 2005 års amerikanska utgåva.


Tarzan släpptes väl inte på dvd för så många år sedan ?
Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2008 vid 17:34
Någon som vet när WALL-E kommer på dvd?
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2008 vid 19:18
Enligt den här hemsidan så kommer WALL-E ut på DVD någon gång i december :)

Hur länge är förresten Aristocats ute i butikerna nu? Jag måste planera mitt köp så att jag kan ha pengar redo innan den försvinner igen xP
Save 2D-animation!
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2008 vid 20:49
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Hur länge är förresten Aristocats ute i butikerna nu? Jag måste planera mitt köp så att jag kan ha pengar redo innan den försvinner igen xP

Det är nog ingen överhängande risk att den försvinner inom den närmaste tiden. Aristocats hör till de filmer som är mer eller mindre ständigt tillgängliga. Visst kan den så småningom komma att dras in under en period. Men den gamla utgåvan kom redan 2001 och fanns att köpa i många år.

Postad av Art_of_Minnie Art_of_Minnie skrev:

ohh, va synd...tror du att det kommer att komma en komplett utgivning av de äldre kortisarna i famtiden då?

Det beror på vad du menar med äldre. Jag tror t.ex. inte att Alice Comedies, Oswald och Musses svartvita kortfilmer kommer att ges ut i Sverige. Det är marknaden för liten för.


Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Tarzan släpptes väl inte på dvd för så många år sedan ?

Jag förstår inte riktigt vad det är du vill ha sagt. Menar du att årtalet 2005 skulle vara fel? Det är det inte. Den senaste utgåvan av Tarzan kom just 2005, både här i Sverige och internationellt.


AdminEdit: Inlägg har lagts ihop


Ändrad av Daniel - 15-september-2008 vid 20:29
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2008 vid 20:03
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:


Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Tarzan släpptes väl inte på dvd för så många år sedan ?
Jag förstår inte riktigt vad det är du vill ha sagt. Menar du att årtalet 2005 skulle vara fel? Det är det inte. Den senaste utgåvan av Tarzan kom just 2005, både här i Sverige och internationellt.


Tack för ditt svar. Ville veta vilket år filmen kom ut på dvd.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2008 vid 15:56
Varför släpps förresten 101 Dalmatiner igen nu i oktober? Den var ju ute tidigare i år, så varför en gång till under 2008? Eller är det live-action versionen kanske?
Save 2D-animation!
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2008 vid 16:10
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Varför släpps förresten 101 Dalmatiner igen nu i oktober? Den var ju ute tidigare i år, så varför en gång till under 2008? Eller är det live-action versionen kanske?
101 dalmatiner är spelfilmsversionen (live action) med Glenn Close. Den tecknade filmen heter Pongo och de 101 dalmatinerna på svenska.
 
Två olika filmer således, även om de berättar samma  historia.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2008 vid 20:14
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Varför släpps förresten 101 Dalmatiner igen nu i oktober? Den var ju ute tidigare i år, så varför en gång till under 2008? Eller är det live-action versionen kanske?
101 dalmatiner är spelfilmsversionen (live action) med Glenn Close. Den tecknade filmen heter Pongo och de 101 dalmatinerna på svenska.
 
Två olika filmer således, även om de berättar samma  historia.
 
En sak jag alltid stört mig på är att den heter "Pongo och de 101 dalmatinerna" För isåfall blir det 102 Dalmatiner vilket inte stämmer eftersom det är Pongo+Perdita+99st valpar.
Varför?!
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Mr. Stork View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 37
inläggsval inläggsval   Citera Mr. Stork Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-september-2008 vid 10:19
Jag håller med om att Pongo och de 101 dalmatinerna inte är ett ett riktigt genomtänkt oh bra namn på filmen. Den har ju kallats Pongo och valptjuvarna när den gick på bio en gång. Jag förstår inte varför man inte bara översätter den engelska titeln; då skulle filmen endast heta De 101 dalmatinerna.
Glöm inte att skriva på protestlistan mot omdubbningar av Disneyfilmer:

http://www.petitiononline.com/dubbning/petition.html
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2008 vid 15:43
Postad av hellowsunshine hellowsunshine skrev:

Citera
Lady och Lufsen lär däremot dröja många år. Om du ställer frågan här igen om fem år så har vi nog ett releasedatum till dig.
 
Fem år! Shocked Gud vad lång tid Unhappy
hittade 3 ex av den filmen på ett br idag för alla som är intreserade av att köppa den
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2008 vid 00:30
Postad av disney_erika disney_erika skrev:

Postad av hellowsunshine hellowsunshine skrev:

Citera
Lady och Lufsen lär däremot dröja många år. Om du ställer frågan här igen om fem år så har vi nog ett releasedatum till dig.
 
Fem år! Shocked Gud vad lång tid Unhappy
hittade 3 ex av den filmen på ett br idag för alla som är intreserade av att köppa den
 
Menar du att du köpte filmerna och säljer vidare dem? För i så fall så är jag mycket intresserad!
 
Men du kanske bara menade att de fanns på BR?
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media