Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kommande DVD 2009-framåt

 Svara Svara Sida  <1 4567>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-januari-2011 vid 10:07
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

På denna sida finns en bild på nya Lejonkungen utgåvan. http://www.dvdizzy.com/forum/viewtopic.php?p=544146&sid=3390d4fb05c1ff26ac031e162c8fbe6d

Den övre bilden är en ren fantasiprodukt, hopsnickrad av en hemmafixare. Så den kan vi avskriva helt.

Den undre bilden är från en annons, och den slutliga produkten kan omöjligen se ut så eftersom figurerna går utanför omslaget på båda sidorna. Det är en mockup för att understryka att filmen kommer att släppas i 3D-utgåva.

Dessutom är det en amerikansk omslagsbild, och det är inte alls säkert att den svenska utgåvan kommer att använda samma bildmaterial.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-januari-2011 vid 12:26
Haha, jag läste inte texten så det missade jag. Embarrassed Men då blir det kanske en orange film ändå. Sla bli spännande att se hur den kommer se ut i Sverige.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-januari-2011 vid 15:52
På sista sidan, i den tråden som finns länkad, är en fixad version av omslag nummer två, med karaktärerna innanför bly-rayramen. Om Lejonkungen kommer ha det omslaget när den släpps, kan jag faktiskt utan större problem säga att det är det absolut fulaste omslaget till en Disneyfilm någonsin. Layouten, karaktärerna, den stående titeln...fruktansvärt. Hade velat ha ett enkelt omslag, med Mufasas spöke och titeln - done.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2011 vid 18:57
Fråga: Vad fan händer med Ringaren i Notre Dame? Herkules? 
Mästerdetektiven Basil Mus är väl uppe i sin tredje utgåva nu tror jag, Alice i Underlandet likaså och Nalle Puh vågar jag inte ens börjar räkna. Alla i Disneys toppskikt förvisso, men det finns liksom fler filmer. Ringaren i Notre Dame hade en så fattig utgåva att det är pinsamt, här i Sverige (och säkert fler länder) blev vi dessutom snuvade på både DTS-ljud och kommentarspår, två saker jag verkligen skulle vilja ha till denna film. En go blu-ray, med betydligt snyggare fodral, bild, ljud och framför allt extramaterial. Gärna samma tänk vad gäller Herkules. Detta har ju efterlysts av fans på forum och imdb och grejer i hur många år som helst. Kör!
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2011 vid 22:29
Även Pocahontas önskar jag mig en riktigt fin utgåva utav. Ringaren och Herkules står också högt på listan.

 

Fick låna senaste utgåvan av Ringaren från min kusin. Vad var det för skit egentligen? Dubbat extramaterial...

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2011 vid 10:23
Postad av Hades Hades skrev:

Fråga: Vad fan händer med Ringaren i Notre Dame? Herkules? 
Mästerdetektiven Basil Mus är väl uppe i sin tredje utgåva nu tror jag, Alice i Underlandet likaså och Nalle Puh vågar jag inte ens börjar räkna. Alla i Disneys toppskikt förvisso, men det finns liksom fler filmer. Ringaren i Notre Dame hade en så fattig utgåva att det är pinsamt, här i Sverige (och säkert fler länder) blev vi dessutom snuvade på både DTS-ljud och kommentarspår, två saker jag verkligen skulle vilja ha till denna film. En go blu-ray, med betydligt snyggare fodral, bild, ljud och framför allt extramaterial. Gärna samma tänk vad gäller Herkules. Detta har ju efterlysts av fans på forum och imdb och grejer i hur många år som helst. Kör!

Alice i Underlandet är nog den klassiker som har getts ut flest gånger på DVD. Den finns i tre DVD-utgåvor, och en fjärde är på väg till våren, även en Blu-rayutgåva. Även Pinocchio, Svärdet i stenen och Tarzan har kommit ut tre gånger var på DVD, men av dessa är inte fler utgåvor planerade just nu.

Mästerdetektiven Basil Mus har bara kommit ut en enda gång på DVD, men en andra utgåva kommer nu till våren.

Filmen om Nalle Puh har faktiskt inte kommit ut mer än två gånger på DVD, men det kanske känns som mer eftersom det har gjorts en oherrans massa uppföljare och tv-avsnitt med Nalle Puh. För övrigt är de två DVD-utgåvorna likadana. Det är bara olika omslag.


Ändrad av Anders M Olsson - 06-januari-2011 vid 10:56
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2011 vid 12:15
Är detta Basils andra alltså? Var verkligen helt säker på att den fanns tidigt, i samma omgång som typ Lady och Lufsen och Djungelboken släpptes i halvrisiga utgåvor. Fallet Nalle Puh är som du säger, man blir något mätt på alla olika släpp och utgåvor och filmer. Men visst släpptes det en 25-års utgåva eller nåt sånt i usa för en tid sedan?
 Men okej, jag kan ändå inte tänka mig att marknaden är större för Mästerdetektiven än för Ringaren eller Herkules? Orimligt, jag tror inte man restaurerat den filmen alltför mycket sedan förra släppet, inget som motiverar ett nyköp. Tror både Herkules och Ringaren i Notre Dame har betydligt fler fans även om de kanske inte tillhör de absolut största filmerna, i Disneys egna ögon. Plus att de förra utgåvorna var...okej, men kunde varit betydligt bättre.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-januari-2011 vid 07:30
Postad av Hades Hades skrev:

Är detta Basils andra alltså? Var verkligen helt säker på att den fanns tidigt, i samma omgång som typ Lady och Lufsen och Djungelboken släpptes i halvrisiga utgåvor.

Basil kom inte förrän 2002, däremot fanns Herkules med bland de "halvrisiga" utgåvorna som släpptes redan 2000 och distribuerades av Warner. Herkules har alltså kommit ut två gånger, 2000 och 2003. Ringaren har bara kommit ut en gång.

Postad av Hades Hades skrev:

Fallet Nalle Puh är som du säger, man blir något mätt på alla olika släpp och utgåvor och filmer. Men visst släpptes det en 25-års utgåva eller nåt sånt i usa för en tid sedan?

Det stämmer att det finns en 25 års jubileumsutgåva, men det jubileet inträffade redan 2002. Tänk vad tiden går! Sen finns det en amerikansk "Friendship Edition" från 2007, men den har ingen direkt motsvarighet i Sverige. Jag tror inte att det finns fler än dessa två utgåvor i USA.

Men annars håller jag med dig. Jag hade gärna sett nya utgåvor, speciellt på Blu-ray av Herkules och Ringaren i Notre Dame.

Ändrad av Anders M Olsson - 07-januari-2011 vid 07:31
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-januari-2011 vid 14:12
Okej! Jo, att Herkules fanns med minns jag. Saknar det omslaget, tyckte om det. Minns även Mulan, Pinocchio, Pongo och de 101 dalmatinerna...fast det var ett par år innan jag började med dvd.

Men när nu Basil då släpps en andra gång, och Taran och den magiska kitteln är på gång igen, samt Oliver och Gänget släppts två gånger känns det väl bara som en tidsfråga innan både Ringaren i Notre Dame och Herkules släpps en andra gång, "mellanfilmer" som de verkar vara. Det tråkiga är ju bara att det känns som Disney inte direkt kommer anstränga sig när det gäller de utgåvorna. Det är synd, hade gärna sett utgåvor i samma klass som Skönheten och Odjuret på blu-ray. 

Å andra sidan fick ju både Mulan och Tarzan, vad jag förstått, bra mycket bättre behandling än tidigare vid sina respektive andra släpp. Man får väl hoppas ett par år till.


Ändrad av Hades - 07-januari-2011 vid 14:13
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-januari-2011 vid 17:36
Vilka dvd/bluray utgåvor kommer ni köpa framöver ?
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-januari-2011 vid 20:42
Den enda jag vet med säkerhet är Lejonkungen, som är den sista i min samling (nr 1-44). De som kommit/kommer senare köper jag inte för att "ha" utan bara om de är bra.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
ehansi View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2010
Status: Offline
Poäng: 10
inläggsval inläggsval   Citera ehansi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-januari-2011 vid 17:29
Känner samma sak, vet bara med säkerhet att jag kommer köpa Lejonkungen. Sen får jag se ifall det blir någon fler.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-januari-2011 vid 21:26
Jag kommer att köpa Prinsessan Och Grodan nu snart framöver. Likaså Fantasia filmerna.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-januari-2011 vid 22:20
Jag är på jakt efter, bland annat Fantasia och Fantasia 2000. Jag letar även desperat på Tradera efter senaste utgåvan av Askungen, 2-discutgåvan utav Tarzan och 2-discutgåvan av Lilo och Stitch (Märkte just att det är hack i den filmen jag har och att den hoppar över en hel kvart i slutet på filmen), tittar lite efter (Men är dock inte lika intresserad utav) Lady och Lufsen på senaste utgåvan.

 

Jag har ju någon form av knäpp att jag vill ha alla filmerna på DVD därför att (Jespers udda hjärna talar) det ska se bra ut när de står på rad. Dels så är Blu-rayfilmerna lägre, dels så har de numret högre upp... Egentligen borde det inte spela någon roll för det skulle vara coolt att ha dessa filmer på Blu-ray istället när/om de kommer ut i framtiden. Men av någon anledning så bryr jag mig om det.

 

Skulle även vara roligt att ha vissa av filmerna i Diamondserien nu på Blu-ray även fast jag redan har de på DVD. Det är hack i min Lejonkungen-film. Så den kommer jag troligtvis att försöka skaffa. Sedan kanske jag skaffar någon mer om de verkar intressant och verkar skilja sig från de versioner utav filmen som jag redan har.

 

Oj, vad invecklat. Tror knappt jag förstår det själv... 

 

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2011 vid 11:28
Haha, jag håller med dig och har också hållt mig till DVD-formatet. Men nu råkade jag ju vinna Skönheten & Odjuret på blu-ray och även om den stör mitt estetiska öga så tänker jag inte lägga pengar på att köpa DVD:n bara för det. Den får väl vara "undantaget som bekräftar regeln" helt enkelt. :p
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
ehansi View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2010
Status: Offline
Poäng: 10
inläggsval inläggsval   Citera ehansi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-januari-2011 vid 17:38
Kan hålla med er om att det faktiskt ser snyggare ut med DVD, men jag kommer nog köpa filmerna på blu-ray ändå. Vill inte riktigt gå miste om den kvaliten. Sen har jag redan börjat med Skönheten och odjuret, så nu är väl bara att forsätta haha.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-januari-2011 vid 22:36
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Haha, jag håller med dig och har också hållt mig till DVD-formatet. Men nu råkade jag ju vinna Skönheten & Odjuret på blu-ray och även om den stör mitt estetiska öga så tänker jag inte lägga pengar på att köpa DVD:n bara för det. Den får väl vara "undantaget som bekräftar regeln" helt enkelt. :p

Haha, jag fick den på Blu-ray i julklapp. Men innan jag visste det så hade jag försökt skaffa mig utgåvan från 2001 på Tradera. Jag hade dock läst fel i annonsen (I stressen att hinna lägga ett bud innan tiden gått ut, den var ju så billig) och råkade köpa ett fodral (Någon sålde ett extrafodral utan skiva i). Det var förövrigt därför den var så billig :)

Så nu står det fodralet bland mina andra filmer. Och Blu-rayversionen får jag väl ställa någon annanstans :P

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-januari-2011 vid 16:33
Nu kan man se dvd omslaget på nyutgåvan Av Taran Och Den Magiska Kitteln. Vad tycker ni om nya omslaget ? (Kolla på Startsidan)Jag tycker att det ser hyffsat fint ut. Fast det hadde sett bättre ut om Taran höll i svärdet istället för en pinne.

Ändrad av disney_girl - 29-januari-2011 vid 16:34
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-januari-2011 vid 00:30
Jag gillar det nya omslaget bättre än det gamla då den utstrålar  mer värme än den förra som hade väldigt trista färger. Men jag tycker fortfarande att omslaget ser lite b-aktigt ut, lite som ett omslag till en av dessa lågbudgetanimerade filmer som ofta kom kort efter Disney släppte en animerad långfilm med samma team/story.


"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2011 vid 22:07
Längtar till jag har råd att köpa fler filmer :) Mycket snyggt omslag, nu blir jag ju tvungen att köpa den fast jag redan har filmen egentligen.

Ändrad av 92juar - 19-februari-2011 vid 22:08
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2011 vid 20:14
Läste att Björnbröder kommer att släppas igen.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2011 vid 00:47
Har också hört det någonstans. Undrar när?
Till toppen
johannainwonderland View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 05-juli-2011
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera johannainwonderland Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2011 vid 09:02
På cdon står det att den släpps 2012-01-18 Smile Lady och Lufsen har också fått ett releasedatum till 2012-03-21.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2011 vid 10:48
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Läste att Björnbröder kommer att släppas igen.

Åh, då kan jag äntligen köpa den! Big smile Har velat köpa den sedan ett år tillbaka, men fick inte köpa från tradera, och den gick inte att få tag på annars ._.'
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2011 vid 11:31
Blir det en nyutgåva av gammla utgåvan av Björnbröder? Eller nyutgåva med nytt omslag ? Nån som vet ?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-december-2011 vid 11:46
Enl. det PDF-omslag jag sett av den så verkar det vara exakt samma innehåll på extramaterialet. Så det verkar som det bara är en nyutgivning av den tidigare utgåvan av Björnbröder.


Ändrad av Adrina - 11-december-2011 vid 11:48
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2011 vid 13:06
http://www.amazon.com/dp/B006MOYGSA?tag=thehomeimprovemz&link_code=as3&creativeASIN=B006MOYGSA&creative=373489&camp=211189

Nya omslaget för Lejonkungen 2.

Ändrad av disney_girl - 25-december-2011 vid 13:09
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-december-2011 vid 20:02
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

http://www.amazon.com/dp/B006MOYGSA?tag=thehomeimprovemz&link_code=as3&creativeASIN=B006MOYGSA&creative=373489&camp=211189

Nya omslaget för Lejonkungen 2.

Det ska kanske understrykas att det som visas där är det amerikanska omslaget, och att det inte alls är säkert att det svenska kommer att se likadant ut.

Ett tips om du vill länka till Amazon fler gånger: Klicka på "Share" på sidan som du vill länka till. Då visas en kort länk som du lätt kan kopiera in här istället för den långa. I det här fallet:
http://amzn.com/B006MOYGSA



Ändrad av Anders M Olsson - 25-december-2011 vid 20:03
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2011 vid 23:24
Hoppas verkligen vi får ett annat omslag i Sverige, det där är ju fruktansvärt. T.o.m värre än ettans nya omslag...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2011 vid 00:55

DET DÄR!! Just det DÄR omslaget... Det kan nog ta priset som ett utav de fulare Disneyomslagen någonsin. Hoppas verkligen att vi får ett annat här i Sverige. Tvåan är den enda Lejonkungen som jag inte har på DVD så jag hade planerat att skaffa den nu :(

Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 4567>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media