Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Törnrosa Framsida

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Törnrosa Framsida
    Postad: 02-juni-2008 vid 12:57
Helluuu everybody! Jag tror att jag kanske har hittat den nya framsidan till Törnrosa! Coolt ellerhur?Tongue Vad tycker ni om den? Jag tycker den e sketsnygg! Det är bra att dom gör dom liksom ganska lika om ni fattar vad jag menar? Att huvudpersonerna är där uppe, lite större, och så lite biroller där nere. Det har iallafall vart så på de senaste som kommit.
 
 
 


Ändrad av MiniWalt_Disney - 02-juni-2008 vid 12:58
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2008 vid 15:45
Ser skapligt snygg ut. Men det är någonting jag inte kan sätta fingret på som känns lite billigt med den.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2008 vid 19:35
Mycket fint omslag. (Det finns redan en tråd om dvd omslag)
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juni-2008 vid 14:25
Jätte snygg. Den ser ut som den är gjord 2008 inte 1959.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Tianna View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera Tianna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-juni-2008 vid 09:47

Inte vet jag om det nu är så speciellt. Det är väl en smak sak. Fast jag tyckr det är så gullit då det är en kyss på omslaget. Embarrassed

Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2008 vid 11:49
Här är svenska dvd utgåvans frambild.

http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=69124&lang=se&subsite=movies&&ref=#
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-november-2008 vid 22:16
Den är fin helt okej , men jag gillar inte att prins filip är med på två ställen på omsalget ...
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-november-2008 vid 06:49
Postad av Saga Saga skrev:

Den är fin helt okej , men jag gillar inte att prins filip är med på två ställen på omsalget ...


Håller med dig. Det räcker med att han är med en gång.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-november-2008 vid 14:31
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Postad av Saga Saga skrev:

Den är fin helt okej , men jag gillar inte att prins filip är med på två ställen på omsalget ...


Håller med dig. Det räcker med att han är med en gång.
 
hehe ja man kan ju undra om de är han som har huvudrollen då han får den stora äran att va med två gånger Tongue 
 
Men dom ville väl ha med dom två scenerna helt enkelt och ja han är med i båda men dom kunde nog ha gjort omslagt på nåt annat sätt ändå...
Love will be your guide
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-december-2008 vid 22:01
Vilket omslag tycker ni är finast ? Detta eller förra utgåvans ?
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2008 vid 19:59
Båda omsalgen är ju fina på sitt sätt men jag tycker nog att de nya är lite finare trots att Filip är med två gånger , tycker de nya är lite fräschare helt enkelt Smile
Love will be your guide
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media