Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

High School Musical 3: Sista Året

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
hsm88 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera hsm88 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: High School Musical 3: Sista Året
    Postad: 18-juli-2008 vid 12:14
Jag har letat runt här på forumet och jag har inte sett någon tråd för High School Musical 3: Senior Year (Svensktitel: High School Musical 3: Sista Året) så nu har jag skapat en.
 
Filmen har svensk biopremiär den 24 oktober. Disney släppte nyligen en trailer för filmen och den kan ni på filmens officiella hemsida.
 
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juli-2008 vid 22:05
Trailern var helt ok, men efter de första två som jag själv tycker inte varit något särskilt bra . Tror jag inte att denna blir ett undantag.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Becky View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 30-juli-2008
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera Becky Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2008 vid 18:33
När kommer HSM3 ut i butikerna?

Ändrad av Becky - 16-augusti-2008 vid 20:25
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2008 vid 20:05
Det verkar verkligen råda HSM-feber i världen. Och jag har fortfarande inte förstått varför.

Men det var väl på tiden att de fick en biopremiär, med tanke på hur galet populära filmerna är.
Save 2D-animation!
Till toppen
Becky View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 30-juli-2008
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera Becky Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2008 vid 20:28
Postad av Akeruru Akeruru skrev:

Det verkar verkligen råda HSM-feber i världen. Och jag har fortfarande inte förstått varför.

Men det var väl på tiden att de fick en biopremiär, med tanke på hur galet populära filmerna är.
 
Kan inget annat än hålla med. Jag gillar inte alls filmerna (var en som frågade och insåg att det bara står biopremiär på startsidan).
 
Jag är egentligen mest förtjust i de animerade filmerna men det finns en och annan kanonbra spelfilm. Men HSM och alla andra liknande filmer är bara extremt tråkiga, jag tycker verken de är roliga eller seriösa, så vad blir det då? Oseriös? Pajas?


Ändrad av Becky - 16-augusti-2008 vid 20:28
Till toppen
hsm88 View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 18-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera hsm88 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2008 vid 14:14
Releasedatumet för  biopremiär har ändrat. Nu kommer filmen istället ha svensk biopremiär den 22 oktober.

Ändrad av hsm88 - 06-september-2008 vid 14:14
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2009 vid 17:29
Hrm, denna film ligger hemma och väntar på att ses. Jag svär mig fri ifrån att ha köpt den! Det är inte mitt fel att den är här i mitt hem som en annan liten demonTongue Men, för skojs skull tänkte jag ändå se den.
Jag vet att jag är sjuk men jag älskar att hata somliga saker - det här är en av dem. Har visserligen inte sett filmen än men jag tycker nog att ettan och tvåan sa allt, och det var inget bra de sa.
Så ja, förhoppningsvis så har denna film åtminstone ett underhållningsvärde i att sitta och hata den. Fast i och försej ska man ju inte tro för mycket om den, det är ju trots allt High School Musical...
 
Någon som sett den än och har en åsikt?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2009 vid 03:05
Jupp, jag har sett den och har en åsikt.
 
HSM3 är nog något av den värsta skiten jag någonsin sett, en av de få gånger då jag verkligen kände "var tog de där två timmarna av mitt liv vägen?" efter att jag sett den. Det var ingen handling utan de sprang bara runt och sjöng och upprepade mycket av storyn som hände i tvåan. Karaktärerna är helt anorlunda och precis som stämmningen i filmen vilket gör att den inte alls känns sammanhängande med de tidigare två, trean var alldeles för spejsig och påkostad för min smak...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2009 vid 10:38
Hrm, det låter som att den är värre än jag hade tänkt mig. Jag kanske inte ska se den trots allt, haha efter din beskrivning Sockerpajen så blev jag lite tveksamTongue
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-mars-2009 vid 22:04
Ja det är ju bara en persons åsikt men jag varnar dig, själv så tyckte jag att den var förskräckligt dålig.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-mars-2009 vid 17:16
Okej jag gjorde misstaget att se den i alla fall. Jag kan bara säga att jag håller med dig. Vad handlar filmen om egentligen? Den enda känsla som de framför är ju rädslan inför att växa upp och paniken inför att välja college. Och den känslan var inte så bra framförd heller.
 
Filmen kändes helt enkelt överflödig. Det hann inte ens bli någon riktig dialog i filmen förrän någon skulle sjunga en meningslös låt igen. Om man jämför med de andra två filmerna så har ju de åtminstone en dialog som betyder något - i den här filmen var ju dialogen på sitt sätt överflödig just eftersom man valde att inte lägga krut på den utan förde hela handlingen(?) framåt med sångerna.
 
Jag hade ju absolut inte väntat mig att den skulle vara bra men den var ju knappt ens skrattretande? Sedan kan det ju visserligen vara så att den tedde sig ännu värre eftersom jag såg en riktigt bra film innan. Men i alla fall. Man tycker ju att en film bör ha en någorlunda handling åtminstone, eller för all del en handling över huvudtaget. Här verkade man skippa handlingen så att mer sånger skulle få plats - sånger som inte hade så mycket innebörd.
 
Nej, helt enkelt en film som var värre än väntat och totalt meningslös.
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media