Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Andvändarnamn

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Andvändarnamn
    Postad: 03-december-2008 vid 15:57
Hur kom ni på era namn i forumet ? Tänkte ni ut vad ni skulle heta innan. Eller kom ni bara på spontant när ni registrerade er ? Jag tänkte ut mitt innan.
Till toppen
disneyworld_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 14-maj-2008
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera disneyworld_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2008 vid 21:05
Jag tog det första bästa, namnet jag ville ha var upptaget. Jag minns dock inte vad det var för namn ^^
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2008 vid 22:08
jag försökte med flera stycken innan, men alla var typ upptagna. Så jag valde DisneyFanatic, för att jag är en DisneyFanatic haha
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2008 vid 23:27
'Akeruru' var ett namn som kom upp medan jag lekte med en "namnöversättare" för ett antal år sedan och jag gillade det så jag behöll det som användarnamn på Internet-forum Tongue Annars hade jag väl registrerat mig som "Simba" eller något här om jag hade kunnat xD


Ändrad av Akeruru - 03-december-2008 vid 23:28
Save 2D-animation!
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2008 vid 20:13
De var ju ett bra tag sen jag registrerade mig här men vad jag minns så valde jag mitt andvändar namn för jag tycker att Saga är ett så vackert namn och så gillar jag sagor Tongue
Love will be your guide
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2008 vid 21:17

´jag kom bara på när jag registerade och de är en samman sätnig av disney och erika ( som är mit namn) alltså lätt att komma ihåg :D

Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2008 vid 00:27
Jag heter sockerpajen eftersom jag skapade denna användaren under samma tid som jag hade det som forumnamn på olika sidor. Idag så kan jag väl inte säga att jag är direkt nöjd med namnet men men, folk här har lärt känna mig under den aliasen så så får det väl förbli antar jag.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2008 vid 06:30
Man kan väl inte ändra sitt användarnamn själv ? Så det är bäst att tänka igenom när man registerar sig. Vilket namn man vill ha.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media