Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Övriga Pirates of the Caribbean-spel

 Svara Svara Sida  12>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
GuybrushUMThreepwood View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-maj-2021
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 50
inläggsval inläggsval   Citera GuybrushUMThreepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Övriga Pirates of the Caribbean-spel
    Postad: 30-juli-2021 vid 23:13
Postad av R0NN0 R0NN0 skrev:

I slutet av den här månaden tänker jag uppmärksamma att den kanon-underhållande uppföljaren "Dead Man's Chest" fyller 15(!) år, med att ÄNTLIGEN på allvar spela igenom GBA-versionen av spelet med samma namn. Det POTC-lir som länge var det överlägset högst rankade av de som släppts. 

Ska bli spännande.

Det blev inte så. Men innan sommaren är slut ska det göras!
Till toppen
R0NN0 View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.
Avatar

Medlem sedan: 10-april-2021
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera R0NN0 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-maj-2021 vid 23:09
I slutet av den här månaden tänker jag uppmärksamma att den kanon-underhållande uppföljaren "Dead Man's Chest" fyller 15(!) år, med att ÄNTLIGEN på allvar spela igenom GBA-versionen av spelet med samma namn. Det POTC-lir som länge var det överlägset högst rankade av de som släppts. 

Ska bli spännande.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2017 vid 16:58
Puckot som designade "Jackanisms" i "At World's End" förtjänar att kölhalas! Fan det trasigaste quicktime-mög jag varit med om!
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2017 vid 20:08
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Ska se om den inom kort! Inte direkt dålig om man jämför  med vad man sett sistone



En underbar matinéfilm! Fast här är det spelen som skall avhandlas. Har du spelat något POTC-lir?
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-augusti-2017 vid 01:24
Ska se om den inom kort! Inte direkt dålig om man jämför  med vad man sett sistone
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2017 vid 17:28
Har varit lite dåligt med firandet av "At World's Ends" tioårsjubileum. Förutom att ha sett filnen för tionde gången plus i 3D och läst en bok-adaption av den så har det varit väldigt skralt.
Tar nog och bryter plasten på Wii-versionen, som jag haft dammandes i åratal, ikväll. Ska bli intressant att se hur styrningen är.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2017 vid 09:53
Sjukt att det gått tio år sedan vi senast fick ett ordentligt POTC-spel!
Och inte tycks det bli någon ändring på det.
Vilka puckon Disney är som inte utnyttjar den enorma potentialen till max.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-februari-2017 vid 16:34
Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Började i måndags spela NDS-versionen av "Dead Man's Chest", för säkert femte gången (minst) men första gången på svårighetsgraden "Hard".

Återkommer med recension.

"Hard".... gjorde ett redan mediokert spel nästintill ospelbart. Jag ska fortsätta banka huvudet i väggen tills jag klarat det, men.... herre min körs! Vilket mög!
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-juli-2016 vid 11:30
Började i måndags spela NDS-versionen av "Dead Man's Chest", för säkert femte gången (minst) men första gången på svårighetsgraden "Hard".

Återkommer med recension.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-juli-2016 vid 02:30
Klarade för en stund sedan "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest" (PSP).
Ett extremt simpelt, kort och repetitivt spel med många brister.
Till att börja med är spelets gameplay ett enda långt knappmosande som då och då avbryts för att ge plats åt några intelligensförolämpande enkla "pussel" av typen "dra tre spakar i rätt följd" eller "vrid statyer" och ett par andra sömnframkallande aktiviteter.
Själva actionbiten är ännu mer hjärndöd. Man trycker bara på en knapp några gånger tills symbolen över fiendens huvud byts ut och då trycket man på den knappen istället.
Det finns inget sätt att blocka slag men det gör inget då fienderna i stort sett bara skadar spelaren om man trycker på fel knapp.
Det finns bara tre fiendetyper (även om de kommer i olika skepnad).
Standardfiender har ett svärd och besegras genom att hamra på 'x' och avsluta med 'square'.
Sedan finns de lite tuffare (nä) fienderna med två(!) svärd, de besegrar man med att bonka på 'square' och sedan göra en galant avrättning med ett par tryck på 'x'.
Den tredje typen av fiender är stora biffar med tuuunga yxor. De gör stor skada men är långsamma.
Här bör man först spela lite fult, tryck 'o' för att skalla alternativt pungsparka bjässen och avsluta honom sedan med 'square'.
Japp, det är hur man klarar ALLA spelets fiender.
Vissa har pistoler också men kommer man nära så visar de sig snart vara exakt samma fiender som alla andra med ett eller två svärd.

För att inte tråka ihjäl spelaren totalt finns det tre stycken "power moves" som man låser upp under spelets gång. Dessa är kraftiga attacker som oskadliggör alternativt skadar flera fiender på en gång.
Den sista och starkaste man låser upp gör att man kan ta kål på tre fiender i ett svep.
Sedan finns det några få sekundära vapen man kan hitta längs spelet; glasflaskor (att kasta på fiender alternativt drämma i skallen på dem så att de svimmar direkt), kastknivar, pistoler, bomber (slår ut många fiender i grupp) och grogbomber (typ molotov coctails pirate-style).

Samtliga sekundära vapen oskadliggör alla fiender med en träff så det är ingen som helst skillnad på att hitta ett par pistoler eller en gammal sunkig flaska förutom att pistolens räckvidd är något längre.

Så, ja. Det är fightingen i stora drag. Inga bossar finns överhuvudtaget om man inte räknar Kraken i slutet.
Stor besvikelse.

I övrigt är gameplayet att springa igenom linjära banor helt utan någon som helst ambitioner om öppna områden att utforska.
Förutom att döda hundratals identiska idioter så måste man samla på sig ex antal 'map pieces' under varje bana för att låsa upp så-kallade 'treausure areas'.
Dessa är bara generiska arenor (med undantag för den sista som är ombord på självaste Flygande Holländaren) där man ska besegra fyra vågor av samma tråk-fiender man nyss lagt 20 minuter på att döda på banan innan.
Dessa skatt-områden är dock ett måste, för att dels låser man upp nya 'power moves' och uppgraderar sin 'health-bar' genom att klara dem men desto viktigare vinner man en Kraken-staty efter varje klarad arena och av någon anledning behöver man alla fem för att kunna låsa upp sista banan, alltså bossfighten mot just Kraken.
Lite komiskt att man aldrig ens får se dessa livsviktiga statyetter. Synd, 'Kraken Statue' låter som något coolt...

Och så storyn....
Till skillnad från NDS-versionen så spelar man endast som Jack.
Will och Lizzie är knappt ens värda att kalla biroller.
Andra karaktärer som skymtar förbi som hastigast är Bootstrap Bill, Tia Dalma, Norrington och såklart Davy Jones.

Inte en glimt av varken Gibbs, Cotton, Marty, Pintel & Ragetti, Becket eller Mercer.
Så lökigt! Varken bossar eller våra älskade bikaraktärer.

Röstskådespelet pendlar mellan okej och uselt.

James Arnold Taylor som Captain Jack Sparrow är riktigt plågsam att lyssna på.

Den annars så lysande Corey Burton låter INTE det minsta likt våran Stellan.

Robin Atkins Jones (med någon obehaglig gurglande ljudeffekt) är en mycket blek Davy Jones.

Eliza Schneider, Stephen Stanton och Crispin Freeman är alla helt okej som Lizzie, Norrington samt Will. Särskilt Freeman låter riktigt lik Bloom.
Julianne Buescher är skaplig som Tia Dalma.   

Handlingen i sig följer filmen hyfsat troget (om än med vissa rejäla avstickare) även om det är 100% fokuserat på Jack och alltså inte tar vara på tillfällen som i NDS-versionen där man får spela som Lizzie i brudklänning på Port Royal eller som Will när han söker efter Jack och besättningen på Isla de Pelegostos.

Det börjar i det turkiska fängelset, går via kannibalernas ö, till Tia Dalmas (zombie-infesterade) träsk, vidare till skeppsvraket där The Flying Dutchman dyker upp, till Tortuga och slutligen till djungeln på Isla Cruces.
Efter det är det tentakelfest ombord på The Black Pearl och efter att man "besegrat" Beastie så drar den ner skeppet och Will och Elizabeth sitter och bölar i händerna i en eka. Creditsen rullar...

En sak som är rätt märklig med spelet är att när jag klarade det för första gången i fjol (man sparar efter Kraken och kan spela alla banor i vilken ordning man vill) så hade jag bara klarat spelet till 95%.
Jättekonstigt då det är superlinjärt och alla objekt man kan samla på är obligatoriska.
Ännu märkligare är att när jag nu inatt klarade samma spel på ungefär exakt samma sätt så påstår spelet att jag bara klarat 87%..... Vad i...?


Slutsats;

Trots allt negativt jag sagt om spelet skulle jag inte vilja kalla det uselt.
Högst mediokert men inte värdelöst.
Grafiken är okej för ett tio år gammalt spel på en handhållen konsol och ljudet är inte direkt dåligt (förutom rösterna då). Soundtracket har ingenting gemensamt med filmen (förutom POTC Theme) men är någorlunda stämningsfullt om än repetitivt.

Som EXTREMT lättvindig underhållning (gärna på resor i tropisk miljö) fungerar det för inbitna POTC-fans.
Visst förtjänar vi bättre, men ibland får man ta vad som bjuds.

5/10

Ändrad av 102dalmatiner - 15-juli-2016 vid 02:32
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2016 vid 00:21
Istället för att kolla på "Dead Man's Chest" nu kring midnatt så firar jag filmens tio år med att börja spela PSP-versionen av licensspelet. Plöjde igenom den för första gången häromåret men till skillnad från NDS-versionen, som jag varvat kanske fem gånger, är det enda gången jag spelat igenom liret på Sonys första handhållna konsol.

Kommer även recensera spelet när jag är klar.
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-juni-2015 vid 17:52
Hoppas att den tröttsamma "Lego-trenden" lägger sig till 2017. Vi blev rejält snuvade på On Stranger Tides till PS3 och jag hoppas för allt i världen att inte Dead Men Tell No Tales får samma skeva behandling.

Dreglar vid tanken på ett välgjort POTC-lir på PS4!
Till toppen
Heffridge View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 12-juni-2014
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Heffridge Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2014 vid 01:24
Jag spelade nu igenom At World's End till PSP på ca en vecka. Det var kul men i stort sett samma spel som PS2-versionen med samma styrkor och svagheter fast med sämre grafik och ljud.
Det är synd att de inte kunde get At World's End samma fina behandling som The Two Towers till PS2 fick, där tog utvecklarna också sig friheter med storyn men aldrig så att det kändes krystat. 

I At World's End känns varje "cutscene" mest som en parodi på filmens scener och många repliker känns bara konstiga.

Men spelets största problem är fortfarande de vansinniga utmaningarna som ofta känns rent sadistiska, visst, de är frivilliga men det hör inte hit. Man vill ju klara ALLT och så gör de helt galna mini-uppdrag som man inte sällan missar totalt trots att man söker som en tok genom hela banan. Nej, spelet hade nog behövt ett par månader till i testningsstadiet innan det kastats ut i hyllorna.

Med det sagt, PSP-versionen är utmärkt lättvindig underhållning på resor.
Till toppen
Jigsaw View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 03-augusti-2013
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Jigsaw Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2013 vid 18:11
Någon som vet om Lego POTC lever upp till namnet? Jättesynd att det inte släpptes ett ordentligt spel baserat på On Stranger Tides.
Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2011 vid 11:30
Jag började lira Dead Man's Chest till GBA i helgen. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det är ju det POTC-spel som fått bäst betyg överlag men jag tror nästan jag föredrar DS-versionen av DMC. Det är lite tidigt att säga. Jag återkommer.



Ändrad av Patch - 09-augusti-2011 vid 11:31
Till toppen
Randolph_Carter View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar
Persona non grata

Medlem sedan: 29-september-2010
var: Arkham
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Randolph_Carter Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2010 vid 23:56
Jag tycker faktiskt att At World's End (PS3) är ett lysande spel. Ett av de bättre filmlicens-spelen som släppts. Visserligen gör det hackmat av filmens starka handling och fördummar mycket. Men helhetsintrycket jag får är ett stabilt och underhållande fäktningsäventyr och att få spela som Barbossa väger tungt.
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 16:42
Arrrgh! Det beror helt på var du letar, matey. De dyker upp på Tradera titt som tätt tycker jag.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2010 vid 08:36
Nej, jag kommer att läggas in på sjukhus någon gång de kommande två-tre månaderna och då har jag tänkt låta min NDS gå varm med POTC-spel och Disney Friends (vad nu det är) och Pooh's Rumbly Tumbly Adventure. Det verkar som DMC och AWE börjar bli svåra att få tag på till PSP, jag har ju tänkt skaffa mig ett sådant och dessa spel. Är det som jag tycker att det faktiskt är knepigt att komma över dem i dagsläget?
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 01:53
Aye! So it must be! Självklart, men ack vilken skam! Det är ju ett hån mot allt som Capn' Jack är och står för och ett ännu större hån mot oss som dyrkar honom likt Kannibalerna i Dead Man's Chest. På tal om Dead Man's Chest, har du spelat det till Advance än, ey?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2010 vid 09:59
Jag gissar att spelet var under utveckling långt tidigare än några riktiga detaljer om Svarta Pärlans Förbannelse fanns att tillgå. Det är väl sådär Johnny skulle ha sett ut i filmen om Disney-gubbarna fått som de ville.
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2009 vid 17:01

Aye! Stämmer bra det kamrat. Inte för att det gör spelet bättre. Jag vägrar storyn på allvar när Jack ser ut som en sådan gröngöling! Arrrgh!

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-september-2009 vid 19:11
Nämen sedär! Capn' Jack är tillbaka. Du har varit saknad ska du veta.
 
Jag har länge funderat på CoTBP till GBA, det ser verkligen ut som ett skräp-spel. Har jag fattat det hela rätt när jag påstår att det utspelar sig före första filmen?
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-september-2009 vid 19:05
Yarrgh!!! Gratulerar, kamrat! Jag steg iland igår kväll efter alla dessa månader på de sju haven. Sjölivet är inte vad det har varit!
Jag lyckades faktiskt lägga beslag på det numera ytterst sällsynta Curse of the Black Pearl till GBA. Det är värdelöst! Se bara hur Jack ser ut!
 
%20Screenshot
 
Barbossa går väl an, men Jack!!! Det är väl sådär han skulle ha sett ut i filmerna om det inte vore för Mäster Depp.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2009 vid 17:20
Har införskaffat lite POTC-lir på sistone:
 
Dead Man's Chest till Gameboy Advance
 
At World's End till Wii
 
At World's End till Xbox 360
 
At World's End till Nintendo DS
 
Det innebär att jag har AWE till fyra konsoler som läget är nu... kan bli fler.
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-mars-2009 vid 11:29
Inte speciellt stor men ändå så att man helt klart ser att det är två helt olika spel. Savvy?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-mars-2009 vid 10:29

Hur stor skillnad är det på grafiken?

Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-mars-2009 vid 04:48
Jag skulle nog säga att det är ganska stor skillnad på de båda titlarna. Men DS-versionen är helt klart bättre om än lite fulare, det flyter helt enkelt på bättre. Savvy?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-mars-2009 vid 11:43
Hur är Dead Man's Chest till PSP? Jag ska så småningom skaffa mig ett PSP och då är ju Dead Man's Chest och At World's End givna köp. Men hur förhåller sig DMC PSP till DMC DS? Är det stora skillnader?
Till toppen
Captain_Sparrow View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar
Avstängd

Medlem sedan: 12-december-2008
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Captain_Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2009 vid 14:27
Yarrgh. Dead Man's Chest DS är faktiskt ett riktigt dugligt litet spel. Roliga bossar och lagom utmanande. Det sämsta med spelet är väl att "skådespelaren" som försöker imitera mäster Depp mest får Captain Jack att låta skrattretande.
 
At World's End till Playstation 3 är för övrigt mycket vackert att se på och kontrollen är stabil, det är snarare de friheter som utvecklarna tagit sig  beträffande handlingen som stör mest.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-januari-2009 vid 12:10
Dead Man's Chest till Nintendo DS  är helt okej. Perfekt lättviktig underhållning på resor och så. Tre stycken ganska roliga mini-spel finns också.
Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media