Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Nya Disneydags...

 Svara Svara Sida  <12
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2009 vid 13:14
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Plus, de har väl inte visat alla Puh-avsnitten vid det laget? Ska de avbryta serien mitt i?
Jag tycker det är rätt skönt att de avbryter nalle puh för bumbibjörnarna.
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2009 vid 12:26
Varför Phineas & Ferb... VARFÖR!!! Något av det vidrigaste skräp jag någonsin har sett. Plus, de har väl inte visat alla Puh-avsnitten vid det laget? Ska de avbryta serien mitt i?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2009 vid 09:39
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Igår lördag så stod det i tablån på svt Bumbibjörnarna. Så jag trodde att det skulle visas i går.

Ja, märkligt nog står det fel i SVTs egen programtablå på deras webbsajt. Däremot var det rätt i tidningarnas tablåer, i alla fall i de tidningar som jag har tillgång till, t.ex. Sydsvenskan.

Bumbibjörnarna och Phineas & Ferb börjar inte förrän den 22 augusti.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2009 vid 10:41
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Synd att inte Bumbibjörnarna visades. Såg så framemot det.




 

Vaddå? Det är väl inte ens dags än?



Igår lördag så stod det i tablån på svt Bumbibjörnarna. Så jag trodde att det skulle visas i går.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2009 vid 09:11
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Synd att inte Bumbibjörnarna visades. Såg så framemot det.
 
Vaddå? Det är väl inte ens dags än?
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2009 vid 18:42
Synd att inte Bumbibjörnarna visades. Såg så framemot det.
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2009 vid 12:42
BUmmbibjörnarna- JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är ju disneys bästa serie!
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
disneygurra View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera disneygurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2009 vid 12:11
Phineas och Ferb är en hemsk serie om de två halvbröderna Phineas och Ferb:



Från Wikipedia:
Phineas & Ferb är en Emmy-vinnande tecknad serie av Disney. Skapad av Dan Povenmire och Jeff "Swampy" Marsh som tidigare jobbade med Family Guy (Dan Povenmire, regissör) och The Simpsons (Dan Povenmire och Jeff "Swampy" Marsh, layout artists).

Serien handlar om styvbröderna Phineas och Ferb som gör allt dom kan för att göra något av sommarlovet, istället för att bara slå dank hemma som alla andra. Medans Phineas och Ferb skapar dom mest fantastiska projekten som verkar till synes omöjliga, så försöker deras storasyster att avslöja dom för deras föräldrar, utan att lyckas. Under tiden pågår oftast en kamp med familjens näbbdjur Perry som är en hemlig agent med i uppdrag att stoppa Doktor Heinz Doofenshmirtz ondskefulla planer som han tänker släppa lös i Danville och tre-statsområdet.

Alla avsnitt (förutom ett par) är ca. 11 minuter långa och innehåller en tre-handlingars format i form av: Phineas och Ferb's senaste idé > Candace och hennes försök att sätta dit sina bröder > Perry's kamp mot Doofensmirtz. Alla tre elementen har en eller annan inverkan på varandra i varje avsnitt, utan att veta om det.
// Rastenkillen
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2009 vid 07:36
Jag blev också glad över att Bumbibjörnarna visas. Vad är Phineas och Ferb ?
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2009 vid 01:34
Om detta är sant (vilket är mycket möjligt eftersom att det står på SVT s hemsida) så kommer jag att gråta, av glädje såklart!

Hoppas, hoppas, hoppas på bumbibjörnarna!
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
disneygurra View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera disneygurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-augusti-2009 vid 00:42
Bumbibjörnarna - knappt sett, men verkar hyfsad
Phineas & Ferb - NEEEEJ!!
Så här kommer Disneydags att se ut i höst.
// Rastenkillen
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media