Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Tangled (2010)

 Svara Svara Sida  <1234 7>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-maj-2010 vid 17:54
Åh, herregud, håller med Leffe91X :S Trassel, de måste skämta?
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Blomman View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-maj-2010
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera Blomman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-maj-2010 vid 18:14

Detta ser verkligen ut som en av de klassiska disney filmerna , jag tror att den kommer slå igenom väll. själva historien om Rapunzel har ju funnits länge  så ska bli riktigt intressant att se den i Disney format.och jag tror nog det kan bli bra i 3D dock är väll känslan att det är en film som man helst ser i 2d.
MEN 
Trassel!?  vad är det för en titel till namn, nej ush
Disney i mitt hjärta
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 00:54
Det stör mig verkligen att man inte kunde behålla Rapunzel som titel. Dock vill jag inte säga att Trassel är den sämsta titeln, den kommer nog på en hedrande andraplats efter...Kogänget (brr...mycket sällan jag använder det svenska namnet).
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 09:51
Håller med om att Rapunzel kanske hade varit mer passande, men Trassel funkar ändå tycker jag. 
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 11:41
Alltså vad har vi för titlar. Snövit, Askungen, Törnrosa och... Trassel. Vad i hela, alltså. Nej jag gillar verkligen inte titeln. Jag menar vad är det för fel med Rapunzel på en film som handlar om just Rapunzel.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 11:56
Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Alltså vad har vi för titlar. Snövit, Askungen, Törnrosa och... Trassel. Vad i hela, alltså. Nej jag gillar verkligen inte titeln. Jag menar vad är det för fel med Rapunzel på en film som handlar om just Rapunzel.


Exakt. "Star Wars" borde ju hetat "Luke Skywalker" istället.

Man behöver inte vara så enformig. Filmen handlar ju mer än om bara personen Rapunzel. Det handlar förmodligen om en flicka med trassliga förhållanden till omvärlden, en tjuv med trassligt leverne och självklart en trasslig kärlekshistoria.
Jag var emot titeln från början också, men jag börjar mer och mer se positiva saker. Det är humor i titeln och den tar sig inte själv på största allvar och den nya titeln säger förmodligen mer om hela filmen än just titeln "Rapunzel". Tycker filmen får mer charm av nya titeln och det känns mer originellt.
Hade den hetat Tangled/Trassel från första början så tror jag inte ni hade reagerat på liknande sätt.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 17:45
Jag tror helt seriöst jag skulle ha reagerat så ändå. Jag gillar när filmer har dessa enformiga namn. Jag förstår hur du menar med Star Wars. Men samtidigt så känner jag på något sätt att Trassel låter fel. Jag hade säkert fel där. Men namnet känns fortfarande inte bra.
Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 20:00
Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Alltså vad har vi för titlar. Snövit, Askungen, Törnrosa och... Trassel. Vad i hela, alltså. Nej jag gillar verkligen inte titeln. Jag menar vad är det för fel med Rapunzel på en film som handlar om just Rapunzel.


Exakt. "Star Wars" borde ju hetat "Luke Skywalker" istället.

Man behöver inte vara så enformig. Filmen handlar ju mer än om bara personen Rapunzel. Det handlar förmodligen om en flicka med trassliga förhållanden till omvärlden, en tjuv med trassligt leverne och självklart en trasslig kärlekshistoria.
Jag var emot titeln från början också, men jag börjar mer och mer se positiva saker. Det är humor i titeln och den tar sig inte själv på största allvar och den nya titeln säger förmodligen mer om hela filmen än just titeln "Rapunzel". Tycker filmen får mer charm av nya titeln och det känns mer originellt.
Hade den hetat Tangled/Trassel från första början så tror jag inte ni hade reagerat på liknande sätt.

Nu handlar ju inte Star Wars endast om Luke Skywalker utan om en kamp om och vilja till fred i en korrupt värld. Sen är ju naturligtvis en del av denna kamp visad ur Lukes synvinkel, iaf i de tre äldre filmerna. Men jag förstår din pik Smile

Håller i övrigt helt med dig. Jag har inte några jätteproblem med Trassel, tycker det låter ganska gulligt. Däremot kan jag väl erkänna att jag hade gillat Rapunzel bättre. Jag hoppades på en gammal hederlig klaasisk disneysaga, men Trassel ger ju lite modernare och "häftigare" sting.
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 20:36
Men jag tycker fortfarande det är en allmänt mysko titel ._. ni får självklart tycka som ni vill, men jag står fast vid att de kunde ha valt ett LITE bättre namn än "Trassel".
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-maj-2010 vid 23:09
Postad av Fjollrika Fjollrika skrev:

Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Alltså vad har vi för titlar. Snövit, Askungen, Törnrosa och... Trassel. Vad i hela, alltså. Nej jag gillar verkligen inte titeln. Jag menar vad är det för fel med Rapunzel på en film som handlar om just Rapunzel.


Exakt. "Star Wars" borde ju hetat "Luke Skywalker" istället.

Man behöver inte vara så enformig. Filmen handlar ju mer än om bara personen Rapunzel. Det handlar förmodligen om en flicka med trassliga förhållanden till omvärlden, en tjuv med trassligt leverne och självklart en trasslig kärlekshistoria.
Jag var emot titeln från början också, men jag börjar mer och mer se positiva saker. Det är humor i titeln och den tar sig inte själv på största allvar och den nya titeln säger förmodligen mer om hela filmen än just titeln "Rapunzel". Tycker filmen får mer charm av nya titeln och det känns mer originellt.
Hade den hetat Tangled/Trassel från första början så tror jag inte ni hade reagerat på liknande sätt.

Nu handlar ju inte Star Wars endast om Luke Skywalker utan om en kamp om och vilja till fred i en korrupt värld. Sen är ju naturligtvis en del av denna kamp visad ur Lukes synvinkel, iaf i de tre äldre filmerna. Men jag förstår din pik Smile

Håller i övrigt helt med dig. Jag har inte några jätteproblem med Trassel, tycker det låter ganska gulligt. Däremot kan jag väl erkänna att jag hade gillat Rapunzel bättre. Jag hoppades på en gammal hederlig klaasisk disneysaga, men Trassel ger ju lite modernare och "häftigare" sting.


Missade du sarkasmen? Det händer VÄLDIGT ofta ute på nätetTongue. Det var ju det som var hela poängen med mitt inlägg. Star Wars handlar ju just om "stjärnornas krig" och alla karaktärer och handlingar är hjärtat i filmen. Det är inte en historia om Luke Skywalker - det är mycket mer än så. Precis som jag vill hoppas att Trassel är mycket mer än en historia om en flicka vid namn Rapunzel.
Jag säger återigen att Rapunzel hade funkat utmärkt, men just nu ser jag inget negativt med Trassel/Tangled.

Kul att vi är på samma sida om det härSmile. Jag tror att ni övriga kommer att vänja er också. Jag tyckte också det var dumt att döpa om den först men efter lite funderingar så insåg jag att det passar.


Ändrad av Emmylee - 21-maj-2010 vid 23:11
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2010 vid 19:16
Emmylee: Jag misstänkte det, men det är ju svårt att "höra" sarkasm i texter så jag jag valde infallsvinkeln "inte sarkasm". Man vet ju aldrig exakt vad en person menar. Orden är ju bara halva delen av ett samtal. Smile

Men jag håller precis med! Gillar Trassel mer och mer. Titeln "växer på mig" kan man säga. Jag är otroligt taggad inför den här filmen, tror den blir jättebra!
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2010 vid 21:17

Det här kommer låta dumt med tanke på hur mycket jag gnällt om att den borde heta Rapunzel. Men ju mer jag tänker på det så låter Trassel bra, kanske inte bättre, men bra.

Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2010 vid 22:22
Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Det här kommer låta dumt med tanke på hur mycket jag gnällt om att den borde heta Rapunzel. Men ju mer jag tänker på det så låter Trassel bra, kanske inte bättre, men bra.



Jo men så är det, man måste vänja sig lite bara. Jag har gått och gnolat och funderat över titeln och tror att den fungerar. Jag hade väl hellre sett Rapunzel som titel, men jag tror faktiskt att Trassel passar ganska bra med vad disney vill förmedla - en lite oseriösare häftig film, det faktum att den är datoranimerad gör den ju redan lite mer "oseriös" jämfört med de tyngre prinsessberättelserna som törnrosa och snövit. De vill kanske inte att den ska jämföras alls med de äldre och klassiska prinsessberättelserna, då underlättar det med en helt annorlunda titel tror jag.
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2010 vid 10:46
Lite synd ändå, en seriös film som tar sig själv på någorlunda allvar skulle Disney nog må bra av  tror jag.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2010 vid 15:33
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om de namnet men mitt intresse för denna film har svalnat endel och då de inte är en klassiskt animerad film tycker jag nog namnet är okej :) Men hade de vart en film i stil med Askungen eller Den lilla sjöjungfrun så hade de här namnet var hemskt.
Love will be your guide
Till toppen
orkrist View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 03-juni-2004
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera orkrist Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 10:25
Första riktiga titten på animationen i Tangled http://www.animation-news.org/redirect.php?id=1125

Ändrad av orkrist - 10-juni-2010 vid 10:26
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 10:29
Hahaha!

"Best day ever!" LOL  Ser ut som att det är en komedi, det trodde ja inte men jag har inte hållit mig så uppdaterad om den här filmen!  
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 10:34
Det känns inte som om det där klippet matchar teasern. Möjligtvis har disney channel tagit klipp från filmen som BARA är roliga, och lämnat ut allvaret helt och hållet. Men jag vet inte, filmen kanske är i den stilen hela filmen igenom, och då passar väl namnet ganska bra. Dock inte teasern.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 17:40
Gillar looken, det gör jag verkligen, men är inte vidare sugen på en ny komedi från Disney. Hade gärna velat ha en lite tyngre, mer dramatisk film som faktiskt tog sig själv på ganska stort allvar. Det var längesen nu.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 18:32
Postad av Hades Hades skrev:

Gillar looken, det gör jag verkligen, men är inte vidare sugen på en ny komedi från Disney. Hade gärna velat ha en lite tyngre, mer dramatisk film som faktiskt tog sig själv på ganska stort allvar. Det var längesen nu.

Det kanske inte funkar med en sån film nu förtiden, komedi menar ja.  Tro mig inte fel ja skulle gärna sett en film på det sättet du beskriver. Men det känns som att det är mest komedi filmer (som har vuxen humor i sig som inte barn förstår) lyckas bättre. Tack vare..hm.. Shrek typ. 
Jag menar Prinsessan & Grodan var ju nästan en sådan film (eller var den det kanske?) och den blev väl ingen jätte succé egentligen.. Det kunde ju ha gått mycket bättre för den.

Men det hade varit trevligt om de hade gjort det för att det är många som uppskattar sådana filmer fortfarande. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 23:39
Det finns även en längre teaser trailer ute som är på ca två minuter --> http://www.youtube.com/watch?v=lJz0NmIah8I

Och det känns verkligen som en komedi. men karaktärerna verkar intressanta och även animationen ser fin ut. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2010 vid 23:46
Okej, den känns verkligen som en komedi. Bakgrundsmusiken är ingenting som försöker dölja det hela (var bara tvungen att säga det). Men den känns åtminstone bättre nu, förut kunde jag inte förstå om det var ett drama eller inte och komedier har ju ALLTID en smula drama i sig fast de inte vill visa det i trailern. Och även om jag håller med er om att en dramatisk film hade känts bättre, ser jag fortfarande fram emot den här filmen.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2010 vid 00:14
En sak jag undrar: Vart tog idén att göra så den såg ut som en oljemålning vägen? Försvann den idén i och med att Glen Keane lämnade regissörsstolen? De höll ju på att att utarbeta denna speciella renderingsteknik för att få fram den känslan har jag för mig.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2010 vid 04:18
Undrar detsamma, Adrina. Men det verkar som om det skett många förändringar under åren som filmen har utvecklats, därbland själva storyn och renderingstekniken. Jag hade sett fram emot att se hur de hade lyckats fixa till oljemålningstekniken, men istället känns detta som en Shrek-liknande animering utan någon ny teknik alls..

När det gäller storyn, hade jag hellre sett det allvarliga, och "mystiska" i Rapunzel. Nu känns det mer som en ren komedi som alla andra animerade filmer av andra studios utan något djupt alls, vilket är konstigt med tanke på att det är en Disney-film. Men visst, den blir nog kul, och jag ser fortfarande fram emot den, men kommer alltid tänka "what if"...

Så ja, de verkar ha omarbetat om hela grundidén för att lyckas sälja filmen till massan, och det märker man redan i trailern när det fokuseras på den manliga karaktären och Rapunzel nästan har en slags biroll.


Ändrad av Blunder - 11-juni-2010 vid 04:19
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2010 vid 13:19
De ser ju faktiskt ganska snyggt ut så de kan nog funka, börja få tillbaka intresset för filmen nu när jag såg den här trailern. Men visst de känns lite mer som Dreamworks än disney men antar att de är sånt folk vil ha så. Filmen kan nog va kul och karaktärerna verkar ju inte så farliga så Smile

Ändrad av Saga - 11-juni-2010 vid 13:20
Love will be your guide
Till toppen
Amina View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2010
Status: Offline
Poäng: 22
inläggsval inläggsval   Citera Amina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2010 vid 00:55
Jag har sett reklamen för filmen nu. Den verkar bra och rolig i samma stil som Shrek.
Hoppas den kommer snart så jag kan gå på premiären.
Till toppen
DisneyFanatic View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 12-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera DisneyFanatic Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2010 vid 10:50
Jag tycker den ser ganska lovande ut! Jag är inte överförtjust i namnbytet, men det känns bättre när jag har vant mig vid det lite.Tongue Animeringen är ju jättebra, iallfall av det jag har sett. Det är lite Dreamworks-känsla över det hela, och det är ju lite tråkigt kanske, men jag gillar det ändå på något sätt. Karaktärerna känns härliga också, så det ser bra ut Smile Ser fram emot den!
Why can't they understand
the way we feel
They just don't trust
what they can't explain
I know we're different but,
deep inside us
We're not that different at all.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2010 vid 22:37
Jag hade sett fram emot den här filmen. Men av någon anledningen så tycker jag inte trailern verkar för lovande.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juni-2010 vid 23:48

Jag tycker den verkar bra, men på ett helt annat sätt. Och jag hade sett mer fram emot den om de hållit sig till en ursprungliga idén om ett drama som en oljemålning. Men jag litar på att de gör det bra ändå. Det är bara synd att allt i slutändan handlar om pengar.

"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 00:11
Tyckte det var riktigt spännande att få se Glen Keane's ursprungliga vision komma till liv. Att dem bytte namn störde jag mig inte alls på - men nu, efter att ha sett teasern - ja, som sagt tidigare, kunde lika gärna vara Dreamworksfilm. Ser inte alls lovande ut :(
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 7>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media