Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Diamond Edition tråden

 Svara Svara Sida  123 8>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Yeestaynes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-januari-2009
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera Yeestaynes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Diamond Edition tråden
    Postad: 07-oktober-2009 vid 18:28


Walt Disney Studios Home Entertainment (WDSHE) announced the launch of the new Diamond Collection, the definitive collection of the Walt Disney Studios most historic and beloved animated classics that will debut on Blu-ray™ Hi-Def. - från pressmeddelandet på D23 expo

Med tanke på den nya releasen av den första Diamond Edition Snövit och de sju Dvärgarna så tänkte jag att vi behövde en officiell tråd där allt Diamond Edition (och deras respektive dvd utgåvor) diskuteras.


Storebrodern Plantinum Collection ger nu plats åt arvtagaren Diamond Collection. Alla filmer som kom ut från Plantinum kollektionen kommer att släppas som nya utgåvor i Diamond serien.

Ute nu:

Snövit och de sju Dvärgarna (Trailer)


Skönheten och Odjuret (Trailer)

Bambi (Trailer)

Lejonkungen (Trailer)

Lady och Lufsen (Trailer)

Följande i releaseplanen:

Askungen - hösten 2012 (Trailer)
Aladdin - våren 2013
Den Lilla Sjöjungfrun
Peter Pan
Djungelboken
Pongo och de 101 Dalmatinerna
Törnrosa
Pinocchio

Tycker ni att det kommer vara värt att byta upp sig till Diamond utgåvorna? Vilka ser ni fram emot att se på blu ray? Värt att byta upp sig till blu ray nu? Vilka kommer ni köpa?
Diskutera!

rätta mig gärna om ja har fel i någon punkt


Ändrad av Yeestaynes - 22-mars-2012 vid 18:18
Till toppen
Yeestaynes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-januari-2009
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera Yeestaynes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-januari-2010 vid 15:38
Nu har Fantasia & Fantasia 2000 diamond edition trailern kommit!
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-januari-2010 vid 10:34
Det var inte många som nappat på din tråd.

Jag tänker själv inte byta upp mina filmer till diamondutgåvorna. Den enda uppdateringen jag har gjort är att byta ut filmerna från vhs till dvd. Så länge jag kan se filmerna så är jag nöjd. Hur omslagen ser ut (om de har diamond-utseende eller nåt annat) spelar inte den minsta roll.

Detta året blir ett väldigt bra år för att komplettera min samling med de dvdfilmer jag saknar. Big smile
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-januari-2010 vid 16:34

Jag kommer endast köpa de ugåvor jag inte har, inte köpa om någon eller så. jag funderar på att byta upp mig till Blu-ray, men jag har inte riktigt bestämt mig om det är värt det.

Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-januari-2010 vid 20:32
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Detta året blir ett väldigt bra år för att komplettera min samling med de dvdfilmer jag saknar. Big smile

Instämmer LOL

Jag är dock lite tveksam gällande om man ska köpa dem på DVD eller BluRay... Vilket format kommer att hålla längst? oO
Save 2D-animation!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-januari-2010 vid 22:00
DVD går att spela på både dvdspelare, bluRay-spelare och datorer. Jag tror att än så länge är det det formatet som gäller. Men jag kanske är lite gammeldags så vad vet jag? ^^
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-januari-2010 vid 08:11
Jag har också funderat på det, men tror jag håller mig till dvd. Det är inte så många av mina kompisar som har bluRay-spelare (rättare sagt: ingen) och man vill ju kunna se filmerna på fler ställen än bara hemma hos sig själv. :p
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Yeestaynes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-januari-2009
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera Yeestaynes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 11:22
Nu har Skönheten & Odjurets blu ray omslag anlänt:


Väldigt snyggt enligt mig ^^


Ändrad av Yeestaynes - 02-april-2010 vid 11:26
Till toppen
MrsDuck View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-november-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 31
inläggsval inläggsval   Citera MrsDuck Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 15:04
Jag såg reklamen för Skönheten och Odjuret på min Up DVD och blev helt till mig! Tongue Den ser jag fram emot men inte köper jag någon Blu-Ray. Håller hårt fast i DVD! Hehe. Blu-Ray, TROR JAG, är något tillfälligt. Ett mellanting mellan DVD och nästa utveckling... så onödigt. Kommer inte heller gå från Specialutgåvorna jag har till någon Diamondutgåva. Har redan bytt upp två filmer från första DVD släppet till specialutgåva, det får räcka! Det blir Diamond på de filmer jag inte har redan helt enkelt.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 15:36
vet någon hur mycket extramaterial filmen kommer innehålla? jag älskar tex lejonkungen och pinocio extramaterialet som ju var väldigt intressant att se på och mer vuxet än vissa andra extramaterial det som fans i lady och lufsen specialutgåvan var också riktigt bra
"avatar av fireleaming"
Till toppen
hellowsunshine View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 18-juli-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 43
inläggsval inläggsval   Citera hellowsunshine Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 16:23
Usch jag får ont i magen av Blu-ray, haha. Känns väldigt jobbigt att behöva "samla om" och de är ju dyrare dessutom :/ Sen har jag ju inte ens samlat ihop alla klassiker på DVD än och att blanda känns fel på något sätt. Man vill ju ha i samma format, eller iallafall jag. Så tänker först och främst försöka göra min samling komplett på DVD och sen kanske köper favoriterna som Diamond :)
Jane: I was saved! I was saved by a flying wild man in a loincloth.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 16:45
Varför envisas dem med att ge ut filmerna med massa fula omslag. Jag hatar i synnerhet specialutgåvan av Lejonkungen och Micke & Molle. Snövit's omslag som kom nyligen såg däremot väldigt bra ut.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 17:20
Jag tycker lejonkungen specialutgåvan var jätte snygg och särskilt dvderna var jättevackra fast det hade nog varit snyggare att använda nån av dvd bilderna som omslag också... fast då hade kanske framsidan känts för vuxen? (inget jag skulle ha emot iofs) micke och molle håller jag verkligen med om däremot och man känner ju knappt igen karaktärerna på det nya robin hood omslaget (fulast enligt mej)

det här var ju ett ganska intressant ämne vi kanske borde skapa en tråd om omslagens utseende om det nu inte redan finns en Big smile
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-april-2010 vid 23:26
Jag tycker om de flesta omslagen, alla har sin charm, det till Skönheten och Odjuret på Blu-ray var ju jättesnyggt, men det till den senaste utgåvan var snyggare. Vad göller att byta upp till Diamond edition så beror det på hur filmerna som kommer ut är, innehåller de extremt mycket mer extramaterial eller så, då kanske jag byter upp mig, annars så tror jag inte det, men jag tänker garanterat skaffa alla Diamond Edition som jag inte har på Platinum. Just nu har jag, Pinnochio, Bambi, Törnrosa, 101 Dalmatiner, Djungelboken, Den lilla sjöjungfrun, Aladdin och Lejonkungen så det finns ju några kvar att skaffa.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2010 vid 00:36
En sak jag inte gillar med det där omslaget är att Belle verkar lite frånvarande. Hon ser inte ut att kolla ömt på Odjuret, snarare står hon och stirrar upp i taket.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2010 vid 12:17
Tycker detta var det sämsta, mest livlösa omslag till Skönheten och Odjuret så här långt. Mitt absoluta favoritomslag är till första vhs-utgåvan: karaktärerna ser ut som i filmen och omslaget visar hur vacker och bra filmen är. På andra plats kommer Special Edition dvd-varianten, den röda ni vet. Stilren.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 10:18
Tycker att omslaget är lik det första vhs omslaget. Jag antar att vi kommer att få vår dvd utgåva med ovanbilden. Hoppas att det blir 2 disc utgåva.
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 17:41
Postad av Hades Hades skrev:

Tycker detta var det sämsta, mest livlösa omslag till Skönheten och Odjuret så här långt. Mitt absoluta favoritomslag är till första vhs-utgåvan: karaktärerna ser ut som i filmen och omslaget visar hur vacker och bra filmen är. På andra plats kommer Special Edition dvd-varianten, den röda ni vet. Stilren.


Jag instämmer helt och hållet med dig och Daniel. Finns det någon chans att Sverige får ett annat omslag?  Jag gillar inte detta alls. Skönheten & Odjuret brukar ha omslag som representerar filmen, men detta känns väldigt...omoget på något sätt. Håller med om att Special Edition DVDn är en av de vackraste utgåvorna.

Älskar denna postern, och hade hellre sett något liknande som omslag:


Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 21:02
Jag skulle tro att det kommer bli 2-disc, jag menar det förtjänar den verkligen. Och den har ju inte vart på 2-disc än, eller? 
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 21:36
Den släpptes som Collectors Edition 2002 med 2 skivor (riktigt bra extramaterial)
http://www.magicmovies.se/kopguide-dvd.asp?id=5
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 22:09
Faktiskt, en av Disneys mest givande utgåvor på extramaterialsfronten. Frågan är om det finns någonting att tillägga till den här nya utgåvan?
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2010 vid 23:31
Då får vi hoppas att den nya innehåller så mycket som möjligt av det gamla och att det blir 2-disc, som sagt, alla de bästa filmerna har blivit 2-disc så då får man ju hoppas att denna blir det med.

 

Något som jag även gillar med de senaste omslagen, Dumbo, Snövit och nu Skönheten och Odjuret är den lilla ramen runt omslagsbilden, det är väldigt fint och nästan bättre än "collagen" (Kan man säga så?) som var på tidigare omslag, Pinnochio, Törnrosa, Bambi m.fl. Jag gillar "collagen" men det här är lite snyggare.

Något jag inte gillar är något så obetydligt och egentligen inget man ska behöva störa sig på, men jag är ju som jag är. Det är att på i alla fall Dumbo, Mulan och Mary Poppins (Jag vet inte om det är fler) så är skivan grå och tråkig med endast namnet på filmen på, medans det på andra filmer är en fin bild eller liknande, jaja. Alla stör vi oss på bågot här i livet och jag har lyckat med att störa mig på detaljer. 



Ändrad av Jeppe - 04-april-2010 vid 23:36
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 03:53
Och nu har DVD-fodralet för Skönheten & Odjuret släppts..
Ursäkta språket, men vad fan har dom gjort med Belles ansikte?! Trodde inte det kunde bli värre än blu-ray omslaget, men detta är bara pinsamt.


Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 08:50
Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Något jag inte gillar är något så obetydligt och egentligen inget man ska behöva störa sig på, men jag är ju som jag är. Det är att på i alla fall Dumbo, Mulan och Mary Poppins (Jag vet inte om det är fler) så är skivan grå och tråkig med endast namnet på filmen på, medans det på andra filmer är en fin bild eller liknande, jaja. Alla stör vi oss på bågot här i livet och jag har lyckat med att störa mig på detaljer.

Sen något år tillbaka har alla (möjligen med enstaka undantag?) nyproducerade DVD:er från Disney de grå etiketterna. Det är väl inte så svårt att gissa varför - det handlar om att få ner tillverkningskostnaden. DVD ses inte längre som högteknologi och har därför allt sämre marginaler. Av samma anledning slopades hologrammen på omslagen, kapitelinlagorna och den holografiska ringen vid skivornas nav.

Blu-rayskivor har däremot fortfarande färggranna etiketter. Där går det att ta ut ett högre pris av konsumenten, och priset kan hållas uppe längre än på DVD.

Annars har jag ett mycket bättre förslag för att få ner tillverkningskostnaden: Slopa kopieringsskyddet! Disney och de andra filmbolagen måste betala en licenskostnad för varje tillverkad skiva till Macrovision och andra som utvecklar kopieringsskydd. Det är pengar i sjön som inte lär stoppa en enda illegalt tillverkad skiva.


Ändrad av Anders M Olsson - 13-juni-2010 vid 08:51
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 09:27
Jag hoppas vi får filmen med omslaget med Belle Och Odjuret. (Inte ovanomslaget utan det som visas i ett inlägg högre upp) Nån som vet om extra scenen kommer att vara med på nya utgåvan ? Eller kommer det att vara filmen utan den scenen.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 10:28
Jag tycker att de försöker peta in alldeles för mycket i fodralomslaget. Fokusera istället huvudrollsinnehavarna istället för att peta in en massa biroller i omslaget.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 18:24
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Något jag inte gillar är något så obetydligt och egentligen inget man ska behöva störa sig på, men jag är ju som jag är. Det är att på i alla fall Dumbo, Mulan och Mary Poppins (Jag vet inte om det är fler) så är skivan grå och tråkig med endast namnet på filmen på, medans det på andra filmer är en fin bild eller liknande, jaja. Alla stör vi oss på bågot här i livet och jag har lyckat med att störa mig på detaljer.

Sen något år tillbaka har alla (möjligen med enstaka undantag?) nyproducerade DVD:er från Disney de grå etiketterna. Det är väl inte så svårt att gissa varför - det handlar om att få ner tillverkningskostnaden. DVD ses inte längre som högteknologi och har därför allt sämre marginaler. Av samma anledning slopades hologrammen på omslagen, kapitelinlagorna och den holografiska ringen vid skivornas nav.

 

Vad synd. Men, men. Det är inget man kan göra något åt. Det där med Hologrammen har jag också undrat över. Fast det där med ringen vid skivans nav har jag aldrig tänkt på. Vad är kaptelinlagorna?

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 19:33
Men usch så rörigt omslaget till Skönheten & Odjuret såg ut... Och jag håller med Blunder om att Belle inte alls är sig lik. Hm, ska man bli tvungen att köpa filmen på blu-ray ändå...
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Blunder View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2006
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Blunder Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-juni-2010 vid 22:06
Ja, känns som om dom gett Belle en onödig extreme makeover med en näsoperation inkluderad. Men detta är USA's dvd-framsida, förhoppningsvis får Sverige en annorlunda dvd och blu-ray framsida, som vi har fått några gånger.

Håller med om att dom borde fokusera på huvudrollsinnehavarna istället för att klippa och klistra in varje liten karaktär i filmen.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-juni-2010 vid 00:18
Jag tyckte liksom det var lite för mycket med att ha med exakt alla tjänare med en större roll på Blu-ray omslaget. Man kunde ju välja ut någon.

 

 

Men på DVD-omslaget där har de med Belle, odjuret och Gaston. OK, tre huvukaraktärer. Men sedan så har de än en gång med alla tjänare med en större roll. OK, nu är det verkligen rörigt vad slänger de in då? Jo, såklart vi får ju inte glömma Belles pappa. Det är det här med Belles pappa som förbryllar mig. Vad var det som gjorde att de ansåg att han skulle få vara med på omslaget?

Till toppen
 Svara Svara Sida  123 8>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media