Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Diamond Edition tråden

 Svara Svara Sida  <1 23456 8>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2010 vid 12:50
Jag har inget emot sången i sig. Tror jag i alla fall, jag kommer inte alls ihåg den. Vad jag däremot kommer ihåg är att rösterna är helt annorlunda och DET tycker jag inte alls om.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2010 vid 13:32
Ja, plus att karaktärerna är mycket sämre tecknade. Dem gjorde rätt i att slopa scenen från början. Förstår inte varför dem skulle lägga in den igen. Tycker den förstör alldeles för mycket. Om ni har versionen med scenen inlagd så är mitt råd att ni spolar förbi. Speciellt om det är första gången du ser den. Sen kan du kolla igen och se om du gillar den eller inte, men förstör inte det första intrycket!
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2010 vid 13:54
Jag har aldrig sett den nya scenen och det tänker jag aldrig göra heller. Det är helt och hållet onödigt att lägga in en ny scen på det viset. Filmen skall ses precis som den var tänkt vid premiären. Det fanns säkert en anledning till att scenen inte kom med från början. Har den anledningen bara försvunnit? Ingenting skall läggas till eller tas ifrån, då blir filmen inte detsamma som den var.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2010 vid 14:03
Hmm...Jag undrar om sången "Människa Igen" hade funkat bättre om de hade tagit med låten från början, då hade Odjuret haft samma röst. Tycker nämligen inte om scenen, just för att hans röst är så annorlunda. (Clocksworths nya röst i den scenen får man ha dock ha överseende med då Åke Lagergren dog innan filmen kom på dvd.)

 

Scenen hade kunnat bli bra om de hade tagit med den från början för då hade inget blivit förstört. Hmmm...vet inte om det där var så bra resonerat. Embarrassed



Ändrad av Tinsan-girl - 20-oktober-2010 vid 14:08
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2010 vid 19:12
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

Hmm...Jag undrar om sången "Människa Igen" hade funkat bättre om de hade tagit med låten från början, då hade Odjuret haft samma röst. Tycker nämligen inte om scenen, just för att hans röst är så annorlunda. (Clocksworths nya röst i den scenen får man ha dock ha överseende med då Åke Lagergren dog innan filmen kom på dvd.)

 

Scenen hade kunnat bli bra om de hade tagit med den från början för då hade inget blivit förstört. Hmmm...vet inte om det där var så bra resonerat. Embarrassed



Jo, det hade ju förmodligen blivit bättre åtminstone. Men jag tycker inte att sången är tillräckligt bra för att vara med. Dessutom så är det ju tillräckligt med musikalnummer i filmen redan, så jag tycker det blir lite för mycket.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2010 vid 22:46
Jag står fast vid att jag gillar Mänska igen. Det största minuset enligt mig är rösterna. Animationen märker jag inte så stor skillnad på enbart på vissa ställen under sången. Annars så tycker jag att sången stämmer bra in med resterande sånger (Den skiljer sig inte på det sättet som Morgonrapport skiljer sig från de andra Lejonkungensångerna i alla fall)

 

Då kan vi kanske dra slutsatsen att om sången varit med från början så hade det säkert inte varit ett så stort probelm. Jag menar, jag har enbart sett versionen med Mänska igen och själva sången är inget jag stör mig på alls.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2010 vid 08:06
För min del så hade det nog inte gjort så mycket om sången varit med från början. Då hade den ju haft samma röster som resten av filmen. Som det är nu så är det uruselt...
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2010 vid 17:19
Jag tycker fortfarande att dem kunde skippat biten med Belle och Odjuret åtminstone. Den scenen hade fortfarande varit förfärlig även med Källgren och Körbergs röster.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2010 vid 21:49
Det kan jag faktiskt hålla med om. Tycker dock det är lite komiskt att Odjuret har jättesvårt att läsa ordet "Två" men hur lätt som helst att läsa "Hushåll" :P

Jag tycker dock inte scenen blir urusel bara för att rösterna är ändrade.

Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-oktober-2010 vid 21:51
Du har säkert rätt. Jag har inget som helst minne av scenen (har bara sett den en gång och det var 2002 när syrran köpte dvd:n), minns bara att rösterna var hemska. Rent generellt sett så har jag svårt för när de ändrar om i originalfilmerna. Sen om det gäller omdubbningar eller om de stoppar dit extra scener är strunt samma. Originalen är bäst. (Finns säkert undantag, men Skönheten & Odjuret är inte en av dem.)
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2010 vid 15:40
Det är alltså bara på Blu-Ray-utgåvan som originalversionen finns med? Det är ju skäl till att skaffa Blu-Ray någon gång, men just nu är jag då glad att jag har VHS-versionen inspelad.
Förresten, på VHS står titeln i filmen alltid på svenska, vilket aldrig är fallet med DVD (och inte heller Blu-Ray förmodar jag). Men det borde ju inte vara så svårt att lägga in med hjälp av olika vinklar.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2010 vid 20:05
Jag funderar på att köpa DVDn, trots att jag har videon. Men jag väntar tills det går ner i pris ... såvitt jag förstått finns bara en version med på DVDn, men jag fick intrycket av att det var på den förra utgåvan. Men på den här utgåvan står det ju också att det ska finnas tre versioner? Fel i allmänhet är jävligt irriterande, särskilt om en sån sak. Står det på dvdn att det ska finnas tre versioner av filmen ska det ju finnas det också! Ouch Annars känns det bara som lurendrejeri.

Ändrad av Eilonwy - 26-oktober-2010 vid 20:12
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2010 vid 20:35
Har alltid sagt att blu-ray är ovärt och lite överskattat. Tji fick jag!
Skönheten och Odjuret på blu-ray är fantastisk. Köpte nya utgåvan eftersom den är en av mina favoritfilmer. Såg dvdn hemma och tyckte den var riktigt bra, bättre än förra utgåvan (jag har den röda 2-discen sedan tidigare). Dagen efter såg jag delar av filmen på blu-ray och det var något utav det mest fantastiska jag sett. Underbart vackert. Det nya extramaterialet lämnar inte heller det något att önska. Dagen efter, alltså igår, åkte jag helt sonika och köpte ett PS3, en förstärkare samt nytt hemmabiosystem och kan nu njuta av Skönheten och Odjuret som man bör njuta av den.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2010 vid 21:33
Så om jag fattat det rätt så är Diamondutgåvan bättre än Platinumutgåvan (Vad gäller bonusmaterial) Eller är det bara så att Diamond blir bättre för att du har den på Blu-ray?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2010 vid 22:02
Det är bara ett namn... När det gäller DVD-utgåvorna så tror jag nog att det kan förekomma att vissa utgåvor kanske blir något fattigare i bonusmaterialet i Diamond i jämförelse mot motsvarande utgåva i platina. Jag har en liten krypande känsla att Disney gör allt för att få oss att köpa Blu-ray istället för DVD (inte helt konstigt egentligen men nån måtta får det vara) genom att banta ner DVD-utgåvorna. För att inte tala om det där "extramatieralet" Dylan & Cole som pratar om hur Blu-ray äger som ett slag i ansiktet på det som köpt DVD-utgåvan.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-oktober-2010 vid 08:21
Jag kan knappt bärga mig tills jag får hem min blu-ray med filmen! Sist jag såg Skönheten & Odjuret var för flera år sedan och då ingick VHS och en halvskraltig tjock-tv. Väntar mig en helt annan upplevelse den här gången!  Big smile
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Yeestaynes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-januari-2009
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera Yeestaynes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-november-2010 vid 19:57
Bambi diamond edition omslagen



Personligen vet jag inte riktigt vad jag tycker om omslagen... När jag först såg dem blev det väldigt mixade reaktioner. Det är ju alltid ett plus att disney försöker vara kreativa med sina omslag (hänvisar till den vertikala placeringen av logon på blu ray utgåvan), men känner mig samtidigt obekväm med just det valet av logo placeringen.

2 Disc DVD utgåvan ser helt ok ut, men själv tycker jag att platinum edition utgåvan var mycket snyggare, man kan ju alltid hoppas att detta bara är temporära omslag också, & oavsett omslaget så är det ju kul att bambi kommer på blu ray Smile


Ändrad av Yeestaynes - 07-november-2010 vid 15:13
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2010 vid 14:22
Det kan vara värt att påpeka att de omslagsbilder som Yeestaynes visar avser amerikanska utgåvor. De svenska kan komma att bli snarlika, men behöver inte nödvändigtvis bli det.

Se det som ett tips: Om någon vill lägga upp amerikanska eller andra utländska omslagsbilder, var tydlig med ursprunget! Till skillnad från vissa andra forum för hemmabioentusiaster där många medlemmar regelmässigt importerar filmer tror jag att de flesta här på Magic Movies vanligtvis köper svenska utgåvor, och förutsätter att bilder avser svenska utgåvor om inget annat anges.

Det är inte alla som har förmågan att lätt se i vilket land en viss utgåva hör hemma bara genom att kasta en blick på smådetaljer på omslagen. Bambi är speciellt svår att sätta en landstillhörighet på eftersom titeln är samma på svenska som på engelska.
Till toppen
Yeestaynes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-januari-2009
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera Yeestaynes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2010 vid 16:15
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:

Det kan vara värt att påpeka att de omslagsbilder som Yeestaynes visar avser amerikanska utgåvor. De svenska kan komma att bli snarlika, men behöver inte nödvändigtvis bli det.

Se det som ett tips: Om någon vill lägga upp amerikanska eller andra utländska omslagsbilder, var tydlig med ursprunget! Till skillnad från vissa andra forum för hemmabioentusiaster där många medlemmar regelmässigt importerar filmer tror jag att de flesta här på Magic Movies vanligtvis köper svenska utgåvor, och förutsätter att bilder avser svenska utgåvor om inget annat anges.

Det är inte alla som har förmågan att lätt se i vilket land en viss utgåva hör hemma bara genom att kasta en blick på smådetaljer på omslagen. Bambi är speciellt svår att sätta en landstillhörighet på eftersom titeln är samma på svenska som på engelska.


Oj, det borde jag kanske ha nämnt. Embarrassed
Det är ju väldigt otippat hur omslaget kommer se ut när utgåvan väl kommer till våra butiker, men med största sannolikhet tror jag att våra omslag kommer vara rätt så identiska med de jag postade. Men sen kan man ju också spekulera i att dessa omslag skulle kunna vara placeholders/beta versioner i och med att dom utannonserades såhär pass tidigt innan release. Men man kan ju aldrig vara säker, ska tänka på att inte glömma tala om vilket land ett omslag kommer ifrån ifall jag gör ett sånt inlägg igen ^^


Ändrad av Yeestaynes - 07-november-2010 vid 16:20
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2010 vid 17:48
Jag ställer mig lite frågande till att titeln är vriden 90 grader. Det känns som det är någon som passar mer moderna filmer men till Bambi som snart har 70 år på nacken känns det lite fel.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2010 vid 18:41
håller med om att det inte kändes okej med den vertikala texten :/ Tycker båda omslagen känns lite "billiga" på nåt sätt.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-november-2010 vid 19:42
Själv tyckte jag det var snyggt med textens placering. Något jag aldrig har sett på en Disneyfilm förut. men som ni säger så kanske det hade varit snyggare på någon annan film än Bambi.

 

Fast DVD-omslaget gillade jag inte. Jag har aldrig fattat poängen med att karaktärerna liksom ska "titta på dig"

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2010 vid 18:58
Postad av Yeestaynes Yeestaynes skrev:

Det är ju väldigt otippat hur omslaget kommer se ut när utgåvan väl kommer till våra butiker, men med största sannolikhet tror jag att våra omslag kommer vara rätt så identiska med de jag postade. Men sen kan man ju också spekulera i att dessa omslag skulle kunna vara placeholders/beta versioner i och med att dom utannonserades såhär pass tidigt innan release. Men man kan ju aldrig vara säker, ska tänka på att inte glömma tala om vilket land ett omslag kommer ifrån ifall jag gör ett sånt inlägg igen ^^

Tidningen Disney Insider som ligger med som bilaga i en del DVD-förpackningar visar den här bilden av de svenska omslagen:



Det är ändå inte säkert att de kommer att se ut exakt så som bilden visar. Omslagen kan vara mock-ups. Det finns t.ex. inga ryggnummer. Kanske har Disney bestämt sig för att sluta med ryggnumreringen, eller så har de bara glömt det på bilden ovan...

(Tidigare kunde man läsa Disney Insider - tidigare kallad DVD Insider - på webben, men om man går till www.dvdinsider.se hamnar man numera på Disneys svenska huvudsajt.)


Ändrad av Anders M Olsson - 08-november-2010 vid 19:16
Till toppen
Yeestaynes View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 18-januari-2009
Status: Offline
Poäng: 65
inläggsval inläggsval   Citera Yeestaynes Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-november-2010 vid 20:14
Postad av Anders M Olsson Anders M Olsson skrev:


Tidningen Disney Insider som ligger med som bilaga i en del DVD-förpackningar visar den här bilden av de svenska omslagen:




Intressant, liknar lite stilen som de gamla vhs omslagen hade. Dagens klassiker omslag brukar ofta vara såpass överklottrade & hyperfräscha. Skulle vara upplyftande ifall de slutgiltiga omslaget faktiskt blev att likna något i den här stilen ^^
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2010 vid 19:56
Bilden på de svenska omslagen är jättefin, åtminstone som den ser ut nu. Man får liksom bambi-känsla av den ... de amerikanska kändes dock inte så bra, särskilt inte den vertikala texten. Det var ganska fantasifullt med omväxling, men just Bambi passar det inte, och jag kommer inte på någon annan disneyfilm det skulle fungera på heller. Kanske om det kom en ny film som hade vertikal skrift redan på biopostern, men ... inte annars.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-november-2010 vid 14:18
Bilden ovanför är jättefin. Jag har gammla dvd utgåvan. Det omslaget är jättefint. Eller vad tycker ni ? Ser framemot Lejonkungens nya dvd omslag.
Till toppen
Jermaine View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 02-juli-2011
var: Stockholm
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Jermaine Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2011 vid 14:41
Har nyss registrerat mig och har inte orkat läsa igenom hela tråden så jag ber om ursäkt om den här frågan redan har besvarats tidigare: Är det nån som vet om det är exakt samma bonusmaterial på amerikanska Blu-rayskivan av Skönheten och Odjuret som det är på den svenska? Vill köpa filmen men börjar bli halvt tokig eftersom jag inte lyckats ta reda på hur det ligger till. Kollar man på omslagen ser det ut som att den amerikanska utgåvan innehåller mer bonus material men på den svenska står det å andra sidan "Och mycket mer..." vilket kan betyda vad som helst egentligen. Är det nån som vet?
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2011 vid 11:08
Postad av Jermaine Jermaine skrev:

Har nyss registrerat mig och har inte orkat läsa igenom hela tråden så jag ber om ursäkt om den här frågan redan har besvarats tidigare: Är det nån som vet om det är exakt samma bonusmaterial på amerikanska Blu-rayskivan av Skönheten och Odjuret som det är på den svenska? Vill köpa filmen men börjar bli halvt tokig eftersom jag inte lyckats ta reda på hur det ligger till. Kollar man på omslagen ser det ut som att den amerikanska utgåvan innehåller mer bonus material men på den svenska står det å andra sidan "Och mycket mer..." vilket kan betyda vad som helst egentligen. Är det nån som vet?

I princip är det samma bonusmaterial på den svenska som på den amerikanska utgåvan, men om man är väldigt petig kan man kanske hitta obetydliga skillnader.

T.ex. finns ett spel på den amerikanska utgåvan som heter "Bonjour, Who is This?" och det saknas på den svenska. Å andra sidan fungerar spelet ändå inte, eftersom det ska användas on-line på nätet med funktionen BD-Live, och den tjänsten tillhandahåller Disney inte i Sverige.
Till toppen
Jermaine View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 02-juli-2011
var: Stockholm
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Jermaine Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juli-2011 vid 01:13
Hmm okej, bra då kan jag köpa den svenska versionen (den jag helst ville ha). Måste säga att den svenska dubbningen är bättre än de engelska rösterna. Lumiere t.ex. är dötrist i den amerikanska versionen.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2011 vid 20:52
Kommer sången morgonrapport vara med på nya utgåvan av Lejonkungen ? Vad tror ni ?
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456 8>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media