Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Eliaspbo, om mig själv

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 2 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Eliaspbo, om mig själv
    Postad: 04-januari-2010 vid 19:17
Jag är 13 år och har funktionshindret autism, autism gör att jag inte alltid förstår regler och ibland missförstår vad andra säger eller skriver. Mitt stora intresse är djur och disney. Jag samlar på disneyfilmer och har varit på eurodisneyland resort paris sommaren 2009. Jag är väldigt glad att jag hittat detta forum med andra som har intresse för disney och hoppas att ni kan ha överseende med att det blir fel ibland. Skall försöka så gott jag kan att vara återhållsam med listor.


Undertecknat; Elias Prenbo
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2010 vid 18:32
Hej Elias, jag vet att jag är en av de som varit extra hård mot dig här på forumet.
Jag ber om ursäkt att jag gnällt om listor och sånt för mycket och ska försöka ha överseende i framtiden.

Väldigt avundsjuk på dig för att du varit på Disneyland, har alltid velat åka dit!
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2010 vid 21:01
Oj. Jag tar tillbaka allt taskigt jag kan tänkas ha sagt till dig. Jag trodde först att en ny Storhe5 hade anlänt till forumet, men så var ju inte fallet. Återigen vill jag be om ursäkt för att jag har varit otålig när det gäller vissa inlägg från dig.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2010 vid 00:21
Jag vill också be om ursäkt. Hade jag vetat det, hade jag aldrig gått på så. Men jag hoppas du kan förlåta oss.

 

Det var modigt av dig att skapa en sådan tråd. Då vet vi det i fortsättningen.

Återigen, förlåt.

Ändrad av Tinsan-girl - 06-januari-2010 vid 00:22
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-januari-2010 vid 16:21
Det är klart att jag kan
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-januari-2010 vid 16:05
Sockerpajen;Om du är avundsjuk på mig att jag varit på disneyland antar jag att du kan åka dit, men se upp för dom elaka, som dom flästa godhjärtade personer hatar jag dom.

101Dalmatiner;Tack föratt även du förstog.

Tinsan girl;Tack för ursäkten du med, mitt inlägg i tråden disney bättre förr hoppas jag du läst, så att du kan säga om du har sett någon av dessa filmer eller ej.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-januari-2010 vid 06:43
Tinsangirl, jag vågar inte kålla på tråden disney bättre förr längre, och när du skrev ditt PM till mig så tänkte jag att det är nog samma text som du skrev till mig tidigare i tråden disney bättre förr.

Ändrad av Eliaspbo - 31-januari-2010 vid 10:09
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media