Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Fortfarande krångel med styckesindelning.

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Fortfarande krångel med styckesindelning.
    Postad: 21-februari-2010 vid 11:15
Som sagt, jag har fortfarande enorma bevär med det ytterst oregelbundna sättet styckena hamnar på. Har varit så enda sedan de större förändringarna skedde på sidan under förra året. Nu trycker jag på enter.
---här hamnar texten---
Okej den hamnar där den ska men i skrivläget ser det nu ut som att

 

---texten är här--- tog två enter-tryck.



Ändrad av 101dalmatiner - 21-februari-2010 vid 11:24
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 11:26
Det tycks vara enklara att demonstrera om jag gör en lista: här trycker jag enter 
1. EN RAD 
2. TVÅ RADERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 
3.TRE RADERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RRRR. I SKRIVLÄGET SER DET NU UT SOM ATT
DET ÄR MELLANRUM MELLAN VARJE RAD. 
4.aopjag
5.ågoajkåagka
6.aogjoagåag
7.agåkagkåag
8.opakakoako
9.joagjaqgj
10.agipagjagjgjgjg


Ändrad av 101dalmatiner - 21-februari-2010 vid 11:28
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 11:36
Jag har testat i IE8 nu och det stämmer som du säger att den beter sig konstigt. i FireFox är det inga problem. varje gång du trycker Enter så går den alltid ner bara en rad.

Allt jag kan göra är att kolla om det finns en uppdatering av editorn.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 11:46
Det vore kanon om det fanns det. Om inte, så får jag väl försöka släppa greppet om Explorer och gå vidare... med Eldräven  (gulp!).
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 20:34
Jag har haft samma problem sen sidan fluffades till också, men har givit upp (ifall någon undrar varför mina inlägg ibland ser vidriga ut). Kommer dock inte ihåg om samma problem uppstod när jag skrev recensioner (ja, jag är den ende som orkar lägga energi på det ibland). Har inte Firefox, tänker nog inte skaffa det bara för detta heller :)

 

(två entertryck senare)Edit: Vilket oerhört poänglöst inlägg, känner jag nu.



Ändrad av Hades - 25-februari-2010 vid 20:37
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:09
Jag ser det inte som poänglöst och jag kanske också bara ska acceptera att vissa (rätt många) inlägg kommer att se ut som skräp men nu är det ju som det är.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2010 vid 21:12
I recensions/artikel-funktionen så använder jag en annan text editor kallad TinyMCE (utvecklat av den svenska företaget Moxicode) medan forumet använder Web Wiz Rich Text Editor som är samma utvecklare som detta forum-system, så jag har inte mycket till val av editor. Hade jag fått välja hade det blivit TinyMCE även i forumet.

Jag ska kolla vidare om jag kan lösa problemet.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media