Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Fantasia 2000

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Blockad View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 30-oktober-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Blockad Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Fantasia 2000
    Postad: 09-november-2004 vid 22:28

Vet att denna filmen har utgått, men vet ett ställe som fortfarande säljer den!

Dock är det ju så att den inte släppts med nummer på ryggen, vet någon om den kommer med nr eller ska jag ta och köpa den nu?!

Till toppen
Walt_Disney View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 28-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 59
inläggsval inläggsval   Citera Walt_Disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-november-2004 vid 22:59
Så vitt jag vet ska det väl inte vara svårt att få tag på Fantasia 2000? Amazon är väldigt bra och har man en snäll mamma/pappa så kan de nog dra det på sitt kort (om  man är under 18). Jag beställde min därifrån.
Fredrik

"We're not here to entertain the critics. I'll take my chanses with the public."
Till toppen
x_emir_x View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 29-september-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 37
inläggsval inläggsval   Citera x_emir_x Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-november-2004 vid 03:51

Hejsan Blockad!!

Jag säger så här:

Vill du verkligen ha filmen i din samling, så köp den jätte gärna. Men jag kan tipsa dig om att du ångrar dig när den senare kommer ut med nr på ryggen och då är du tvungen att köpa en ny. Jo visst, Det kommer ta sin lilla tid tills filmen är ute med nr, kanske ca 3-5 år?? Men vem bryr sig, samla dem andra så länge, så kommer den med nr (under tiden). Alla filmer kommer finnas med numrerning!! Ah, just det. Jag frågade Buena Vista och dem tänker inte släppa den med nummer bara för du vill ha den ;) haha! Skämt å sido! Dem kan ju inte förstöra samlingen för folket, bara för just dem där Fantasia & Fantasia 2000. För alla andra kommer finnas med nummer, är ganska säker på det där. Annars var det väl dum ideé ens att ha filmerna ute med nr?? Eller har jag helt fel?? När Pank & Fågelfri (nr9) finns, så kommer ju nummer 6,7,8,10,11 också att finnas :) ha det gott.

Mvh - Emir



Ändrad av x_emir_x
Varför ta ungen, när man kan ta noshörningen. Vi kör på det.
Till toppen
x_emir_x View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 29-september-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 37
inläggsval inläggsval   Citera x_emir_x Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2004 vid 06:13

Hejsan!

Här nedan har du lite fakta om Fantasia och andra Disneyfilmer!! Faktan har jag hittat på www.dvdforum.se av Anders M Olsson.

Fantasia ingår numera i den så kallade platinaserien, en kollektion av Disneys fjorton mest attraktiva klassiska tecknade filmer. Två titlar om året kommer att släppas i påkostade lyxutgåvor. 2005 års titlar blir Bambi och Askungen. 2006 och 2007 års utgåvor är inte helt spikade ännu. Mycket tyder på att det blir Lady o Lufsen och Den lilla sjöjungfrun år 2006, och Djungelboken och Pongo år 2007. Om den planeringen håller betyder det att Fantasia skulle kunna komma tidigast år 2008 och senast 2009. Men det kan hända mycket tills dess.

Det står lite om det på Ultimate Disney:
http://www.ultimatedisney.com/FAQ.htm

Mvh - Emir



Ändrad av x_emir_x
Varför ta ungen, när man kan ta noshörningen. Vi kör på det.
Till toppen
DJURGÅRDAREN View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist


Medlem sedan: 02-augusti-2004
Status: Offline
Poäng: 45
inläggsval inläggsval   Citera DJURGÅRDAREN Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2004 vid 16:19

själv har jag "Fantaisa" (första) om någon vill köpa den...

/Marcus/

Look down on me, you will see a fool. Look up at me, you will see your lord. Look straight at me, you will see yourself.

Till toppen
Xfinger View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 17-juni-2018
Status: Offline
Poäng: 22
inläggsval inläggsval   Citera Xfinger Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2020 vid 17:48
Vad tror vi om denna filmen, kommer vi någonsin att få svenskdubb och bluray på den?
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media