Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Presentationsforum

 Svara Svara Sida  <1234>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 2 Röster, Medel 3,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 14:35
Haha, ja det är just det... Alltid roligare om "nån annan" organiserar. ^^
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Ankisten View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 16-maj-2009
Status: Offline
Poäng: 69
inläggsval inläggsval   Citera Ankisten Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 16:18
Tja... vågar ni överlåta uppdraget till en 14-åring? 8D x) 
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 16:51
Postad av Ankisten Ankisten skrev:

Men ähum, "The life and times of Scrooge McDuck". ;P


Haha. Ja, så skulle det naturligtvis ha stått. Blir lätt såna helknepiga fel närman skriver lite för snabbt. LOLTongue

Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag vill också till Paris! Vi får göra en gemensam Disneylandsresa med ett gäng från Magicmovies.se. Wink


Jag satt faktiskt också och tänkte på precis samma sak, för ett par dagar sedan. Det hade nog kunnat bli sjukt roligt. Smile
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 17:55

(Ja, jag hade tidigare en bild här på mig och bestämde mig för att jag inte ville ha kvar den. Men eftersom jag tydligen inte kan radera inlägg så skriver jag något här istället. Admin får gärna ta bort detta inlägg då det egentligen inte fyller någon funktion :))

 



Ändrad av Jeppe - 11-april-2012 vid 18:39
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 18:20
LOL, du ser ju ut som en tjej, men du är ju en kille.

Jag skulle vilja lägga upp en bild på mig här i tråden.


Ändrad av Proximus - 29-juni-2010 vid 22:13
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 18:28
Jadu, Elias. Det finns ju verkligen en bestämd mall för hur killar och tjejer ska se ut. Eller vadå? Kan inte killar ha lockigt blont hår och blåa ögon.

Hur ska killar se ut då? Ska de ha kort, mörkt hår. För att det är ju så alla killar SKA se ut. Precis som alla tjejer SKA ha långt, lockigt hår. Annars måste det ju vara något fel eller hur. När alla inte ser ut som de ska enligt den förutbestämda mallen.

Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 19:06
Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Jadu, Elias. Det finns ju verkligen en bestämd mall för hur killar och tjejer ska se ut. Eller vadå? Kan inte killar ha lockigt blont hår och blåa ögon.

Hur ska killar se ut då? Ska de ha kort, mörkt hår. För att det är ju så alla killar SKA se ut. Precis som alla tjejer SKA ha långt, lockigt hår. Annars måste det ju vara något fel eller hur. När alla inte ser ut som de ska enligt den förutbestämda mallen.



Tycker du har ett jättevackert utseende! Det var jag tvungen att säga. Och killar med halvlångt hår är skitsnyggt!

Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Jag skulle vilja lägga upp en bild på mig här i tråden.


Gör det då!


Ändrad av Proximus - 29-juni-2010 vid 22:14
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 19:12
Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Postad av Jeppe Jeppe skrev:

Jadu, Elias. Det finns ju verkligen en bestämd mall för hur killar och tjejer ska se ut. Eller vadå? Kan inte killar ha lockigt blont hår och blåa ögon.

Hur ska killar se ut då? Ska de ha kort, mörkt hår. För att det är ju så alla killar SKA se ut. Precis som alla tjejer SKA ha långt, lockigt hår. Annars måste det ju vara något fel eller hur. När alla inte ser ut som de ska enligt den förutbestämda mallen.



Tycker du har ett jättevackert utseende! Det var jag tvungen att säga. Och killar med halvlångt hår är skitsnyggt!
Tack så mycket :)
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 19:14
Jaha, eftersom Jeppe har varit schysst nog att förklara för mig hur man lägger upp bilder, så kommer därför här ett fotografi även på undertecknad. Smile




Ändrad av Trubaduren - 29-juni-2010 vid 21:26
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:14
Jeppe, jag menar mest dina ögon

Postad av Emmylee Emmylee skrev:


Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Jag skulle vilja lägga upp en bild på mig här i tråden.
Gör det då!

Javisst, men inte just nu, så kvickt går det inte, jag ska be någon fota mig, och jag lägger upp en bild på mig i framtiden.

Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:


Jaha, eftersom Jeppe har varit schysst nog att förklara för mig hur man lägger upp bilder, så kommer därför här ett fotografi även på undertecknad. Smile

Du ser nästan ut som min kusin anton, men inte riktigt.


Ändrad av Proximus - 29-juni-2010 vid 22:15
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:18
Och här kommer en bild på mig och Musse Pigg ;)



...och mitt ex fick också vara med på ett hörn.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:20
snälla eliaspo vänta med dina komentarer tills du kar lagt upp något egen foto det du håller på med nu kallas spam >,<
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:20
Är du på disneyland på bilden.
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:23
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Är du på disneyland på bilden.


Det är en bild från Euro Disneyland Paris, ja.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:25
Postad av Adrina Adrina skrev:

Tänkte kanske det vore dags att skriva min presentation nu.Jag heter Adrina och är en 25-årig Uppsaliensare och är alltså skaparen av denna webbsida och forumets administratör. Jag lever för tillfälligt ett fruktansvärt komplicerat liv där jag försöka hitta rätt spår i livet. Detta innebär läkarvård och en hel del medicin, vilket ibland leder till korta perioder av depression då det jag går igenom just nu är stundom väldigt påfrestande för psyket. Jag hoppas ni kan ha överseende med mitt humör när det väl händer ^_^Jag är utbildad 3D-grafiker men har jobbat mest med webbdesign, annonser och affischer åt showrestaurangen Hamburger Börs i Stockholm. Jag ser mig själv som en väldigt kreativ person och gillar att testa nya saker att göra och att höja svårighetsgraden bitvis hela tiden.Film är ett stort intresse och jag ser film så ofta jag kan. Jag tycker speciellt om den franska regissören Jean-Pierre Jeunet och har varit ett stort Tim Burton fan, även om det har svalnat allt mer efter Big Fish som jag anser är hans senaste riktigt bra film som han har gjort. Skulle själv vilja jobba med film i framtiden, det hade varit underbart.Ett annat intresse är att läsa, även om jag inte gör det allt för ofta, så läser jag gärna fantasy och då Speciellt Shannara-böckerna. Jag brukade rita en hel del förut men tyvärr har det blivit allt mindre av den saken de senaste åren.Mitt DisneyintresseJag kan inte riktigt minnas när jag började mitt Disneyintresse men en sak är då säker; det har växt sig enormt stort sen jag startade denna sida som då, 2003, blev en blandning av 2 av mina stora passioner: Disney och webbdesign. jag vill minnas att bland de första Disneyfilmerna jag såg var Skönheten och Odjuret och Aladdin på bio. Jag tror att jag även såg Den lilla sjöjungfrun på bio, men jag är inte helt säker på det. Jag tycker att animation, i stort sätt all typ av animation men handritad i synnerhet, är en otroligt fantastisk konstform.

Var så snäll och ta av dig solglasögonen så att jag kan se dig
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:27
................. var snäll och lägg upp en bild så vi kan ge igen.............. är du på dåligt humör eller vad sysslar du med?
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:33
Postad av Dreamer Dreamer skrev:

................. var snäll och lägg upp en bild så vi kan ge igen.............. är du på dåligt humör eller vad sysslar du med?

 

Ja exakt, jag förstår inte varför du ska kommentera hur man ser ut på bilderna sådär. Om Adrina har glasögon på bilden så vill hon väl ha det.

Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 21:53
Hoppas dessa bilder duger de är från förra året när jag var på euro disneyland resort paris

Ändrad av Eliaspbo - 29-juni-2010 vid 21:56
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 22:03

 

Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:


Var så snäll och ta av dig solglasögonen så att jag kan se dig

 

Hördu Eliasbo! Om Adrina vill ha solglasögon på sitt fotografi är det väl ändå för Guds skull hennes ensak?! Om du inte har solglasögon, kan det vara en sak, men att säga åt andra att ta av sig dem, är bara lågt. Förresten ser man Adrina klar och tydligt, att hon är en schyst tjej. Och det där fotot duger gott och väl.

 

 

 

Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

LOL, du ser ju ut som en tjej, men du är ju en kille.

 

Han ser inte alls ut som en tjej. Killar kan faktiskt ha halvlångt hår och det blir inte alls tjej-likt ska jag be att få tala om. John Smith från Pocahontas har ju långt hår. Ser han ut som en tjej? Nej, det gör han ej. Inte Tommy Nilsson heller för den delen.

 

Postad av Emmylee Emmylee skrev:

 

Tycker du har ett jättevackert utseende! Det var jag tvungen att säga. Och killar med halvlångt hår är skitsnyggt!

Håller med Emmylee till fullo! Smile Känner en kille som hade sådär mysigt pillervänligt hår och det är dösnyggt!Wink

 

 



Ändrad av Tinsan-girl - 29-juni-2010 vid 22:04
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 22:14
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:


 


Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Var så snäll och ta av dig solglasögonen så att jag kan se dig



 


Hördu Eliasbo! Om Adrina vill ha solglasögon på sitt fotografi är det väl ändå för Guds skull hennes ensak?! Om du inte har solglasögon, kan det vara en sak, men att säga åt andra att ta av sig dem, är bara lågt. Förresten ser man Adrina klar och tydligt, att hon är en schyst tjej. Och det där fotot duger gott och väl.
Jag har "riktiga glasögon" , och det duger perpekt på mina bilder, och svenzons bild är perfekt



Solglasögon är mörkare än vanliga glasögon, därför är det bättre med vanliga glasögon än med solglasögon.



Ändrad av Proximus - 29-juni-2010 vid 22:16
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 22:17
Och vad har det med saken att göra?

 

Tinsan-girl: tack så mycket :)

Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juni-2010 vid 22:19
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

LOL, du ser ju ut som en tjej, men du är ju en kille.

Jag skulle vilja lägga upp en bild på mig här i tråden.


Pics or GTFO.

Seriöst, posta inte flera enradiga inlägg i sträck, föresten posta inte enradiga inlägg punkt slut.

Jag vill inte se ett inlägg av dig i den här tråden som inte har ett foto eller är minst 30 ord långt. M'kay?
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Jake View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 10-januari-2006
Status: Offline
Poäng: 736
inläggsval inläggsval   Citera Jake Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-september-2010 vid 22:42
Är det inte fantastiskt? =P




Don’t worry about a thing,

’cause every little thing gonna be all right.


Till toppen
Teddan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 28-januari-2011
var: Skåne
Status: Offline
Poäng: 24
inläggsval inläggsval   Citera Teddan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juli-2011 vid 21:10
Hej på er!
 
Jag är ny här så jag tänkte passa på att skriva en liten presentationstext av mig själv. Om vem jag är och lite sånt. Till att börja med ska jag säga att det har varit lite strul med att få igång min inloggning. Egentligen blev jag medlem för några månader sedan, men jag fick aldrig något aktiveringsmejl förrän nu när jag testade igen. Lite märkligt men det gör inte så mycket nu i efterhand! (:
 
Ted heter jag. Är 19 år gammal (ung!) och bor i södra Skåne. Trivs jättebra här! Jag gillar att umgås med vänner och familj, titta på och spela fotboll, hålla på med datorn, skriva och självklart även titta på film. Jag har en väldigt bred filmsmak och kan se det mesta. Samlar på film gör jag också, då främst Blu-ray-filmer sedan jag köpte en Blu-ray-spelare i vintras.
 
Disney har jag alltid tyckt väldigt mycket om. När jag var liten introducerades jag till Disney med hjälp av Lejonkungen, Snövit, Skönheten & Odjuret m. fl. på VHS. Jag tittade på Disney i stort sett varje dag och Lejonkungen var då precis som nu min absoluta favorit. Varje fredag bänkade jag mig dessutom framför teven för att titta på Disneydags. Det var verkligen starten på helgen!
 
Jag hoppas att jag har en rolig tid framför mig här i forumet. Det verkar vara riktigt schysst folk som hänger här och det känns roligt att det finns en plats där svenska Disney-fans kan samlas. På återseende! (:
Till toppen
jordgubbsanka View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-december-2011
var: Östersund
Status: Offline
Poäng: 304
inläggsval inläggsval   Citera jordgubbsanka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2012 vid 18:25
Ok, här har ni mig:

Jag heter Stina och är 16 år (Född 1995-07-28) Är 168 lång, väger lite mer än vad jag känner mig bekväm med och har skulderlångt, vågigt blont hår.
Familjen består av mina föräldrar, två småbröder och en i skrivande stund 8 månader gammal katt. Jag är kristen och mina intressen är bla. manga och anime, japan, teckning, Disney, bakning, min katt, tv-spel (Gillar till exempel The legend of Zelda väldigt mycket, har dock inte hunnit spela många ur den serien än) och att resa. Ej inräknat Sverige och länder jag enbart mellanlandat i har jag varit i 16 länder.
Jag läser bildestetisk linje på gymnasiet, och känner mig verkligen skoltrött. XD 
Jag har Asbergers syndrom, och pga detta har jag bla. stort kontrollbehov och en tendens att snöa in på saker. 
Jag har lite svårt med det sociala och har ganska ofta varit ensam. 
Liten trivia om mig: Jag AVSKYR att handla kläder. XD.
Hope, faith, love. <3
Till toppen
jamtchess View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-februari-2012
Status: Offline
Poäng: 282
inläggsval inläggsval   Citera jamtchess Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2012 vid 19:11

Kanske dags man gör en presentation av sig själv.

Mitt namn är Anders, jag är 20 år.
Jag studerar litteraturvetenskap på Umeå Universitet, men kommer egentligen från en liten by i norra Jämtland. 
Jag har de senaste två åren blivit närmast sjukligt besatt av tecknade serier/filmer i allmänhet och i Disney i synnerhet. När jag upptäckte den här hemsidan var det knappt jag trodde det var sant. ("Once I was lost but now I'm found")
Jag har tre yngre bröder som jag kivas lite med när jag kommer hem under loven och på sommaren.
Jag har en författardröm som än så länge tyvärr bara är en dröm. Läser väldigt mkt och skulle en dag vilja skriva något och kanske försöka få det publicerat. 
Vill gärna räkna mig själv till ett "90's child", då mina föräldrar tog mig till bio för att se på Lejonkungen när jag bara var 3 år gammal. (Lejonkungen är fortfarande min favoritfilm bland Disney.)
Spelar lite schack och lite piano, men inte så jättebra då min bror är bättre än mig på båda sakerna. 


Boktips: "Watership Down/Den långa flykten" av Richard Adams. En väldigt bra bok.

"Belle, du kom tillbaka."
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-april-2012 vid 23:29
Postad av jordgubbsanka(Gillar till exempel The legend of Zelda väldigt mycket, har dock inte hunnit spela många ur den serien än) <br>[/QUOTE jordgubbsanka(Gillar till exempel The legend of Zelda väldigt mycket, har dock inte hunnit spela många ur den serien än) 
[/QUOTE skrev:



Jag älskar också The Legend of Zelda (har spelat igenom i stort sett hela serien ett antal gånger) och räknar denna

Jag älskar också The Legend of Zelda (har spelat igenom i stort sett hela serien ett antal gånger) och räknar denna som en av de främsta spelserierna genom alla tider - men Zelda-seriens storhet till trots, så får rejält på pälsen av Kingdom Hearts-serien, så har du inte spelat denna fantastiska spel-serie än så rekommenderar jag dig att göra det på en gång! Bara ett litet tips. :)  
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
jordgubbsanka View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 12-december-2011
var: Östersund
Status: Offline
Poäng: 304
inläggsval inläggsval   Citera jordgubbsanka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2012 vid 07:30
haha, skulle vilja det men har ingen konsol som det (Så vitt jag vet) släppts något spel som man kan komma in i serien med, 358/2 days har jag hört ska vara mer för de invigda i serien och Re:coded fick ingen bra kritik av gamereactor... (Och vår ps3 slim är inte bakåtkombatiabel med ps2, suck...)

I alla fall, när jag spelat klart Twilight princess som jag håller på med nu vill jag kanske spela Skyward sword eller Wind waker bland de nyare, och gärna A link to the past och majoras maks bland de äldre. (2500 wiipoints (250 kr ca.) så kan jag köpa alla Zeldaspel som finns på Virutual console förutom Ocarina of time som jag redan har.

(Det här vart ganska mycket off-topic men men ^^)
Hope, faith, love. <3
Till toppen
PrincessOfUtopia View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 01-februari-2013
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera PrincessOfUtopia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2013 vid 15:08
Oki doki my turn ;D
Heeya world ;D Jag heter Florence (men mina vänner kallar mig Florry ^_^), är 17, bor fysiskt i Göteborg men mentalt i Disneyland, haha Big smile Hm... Jag älskar Disney (ofc xD) men också non-Disney (animerade filmer som inte är av Disney alltså xD) Wink På min fritid brukar jag se på Disney filmer (såklart xD) och göra mina egna Disney//Non-Disney graphics och videos, (har ett deviantART//YouTube konto med samma användarnamn Smile ) Jag drömmer om att få redigera film i framtiden, det är min passion här i livet ^_^ och jag är för det mesta en väldigt glad och social person som joinade det här forumet för att träffa fler människor som delar mitt Disney intresse Big smile
Ska förresten åka till Disneyland för första gången i år!! *_* *super excited* Big smile
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2014 vid 18:55
Hej jag heter Jennie och jag bor i Bromma. Jag älskar disneyfilmer,och Disney musik. Jag är 30 år och jag sjunger och spelar med i en xylofonorkester. Jag har gillat Disney sedan jag var liten. Mina favoriter är många. Lejonkungen, Den Lilla Sjöjungfrun, Lilo och Stich m.fl.   
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media