Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Dig själv som en Disney figur...

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Adelle View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 06-maj-2010
var: Göteborg
Status: Offline
Poäng: 28
inläggsval inläggsval   Citera Adelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Dig själv som en Disney figur...
    Postad: 01-juli-2010 vid 13:49

Om du var en Disney figur...

Om du fick skapa dig själv som en Disney karraktär hur skulle du se ut då? Skulle du vara ett djur,ailien, människa isåf vilken hårfärg, ögonfräg, frisyr, klädsel. Vilken personlighet skulle du ha?

Ta ingen karraktär som redan finns, utan hitta på en som representerar dig själv. Skulle vara kul att höra.

Det är inte samma fråga som disney_erika ställt innan :) Och om denna fråga ställts innan ber jag om ursäkt.
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juli-2010 vid 16:32
Gillar tanken på mig själv som ett skandinaviskt lodjur! Dem är ju så coola!
http://www.pbase.com/alvalentino/lynxwinter

Men hur jag skulle vara är svårt att säga. Jag skulle iallafall vara en riktig hjältinna. Och tuff och sexig. Eller en riktig misfit.
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2010 vid 18:49
http://fanart.lionking.org/Artists/toadey/IMGP7888.jpg
jag hade väll varit ett djur förmodar jag... jag har redan gjort mej själv som en karaktär i lejonkungen så jag lägger upp den ^-^ 

det här är noct (i häxhatt den i kattdräkt ska föreställa simba) precis som jag så har hon buskiga ögonbryn och mycket hår (för att vara ett tjejlejon) hon är lite inspirerad av odjuret och särskillt ögonbrynen kommer från honom
precis som jag så är noct en väldigt självsäker och busig kjej men hon är också känslig och har svårt att hantera ilska
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juli-2010 vid 19:28
Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Gillar tanken på mig själv som ett skandinaviskt lodjur! Dem är ju så coola!
http://www.pbase.com/alvalentino/lynxwinter

Men hur jag skulle vara är svårt att säga. Jag skulle iallafall vara en riktig hjältinna. Och tuff och sexig. Eller en riktig misfit.


Är du inte redan allt detta då? ;)


"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2010 vid 11:57
Jag skulle förmodligen ha varit en lite mer självständig version av Askungen. Utseendemässigt askungen (inte lika smal, ofc, men stora ögon och lika långt, inte alltför blont hår). Okej, jag vet att jag inte fick ta en karaktär som redan finns, men om man korsar Askungen med Anastasia (jag vet att hon inte är disney, men ändå) skulle man nog få mig ^^
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Emmylee View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 236
inläggsval inläggsval   Citera Emmylee Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2010 vid 12:50
Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:

Postad av Emmylee Emmylee skrev:

Gillar tanken på mig själv som ett skandinaviskt lodjur! Dem är ju så coola!
http://www.pbase.com/alvalentino/lynxwinter

Men hur jag skulle vara är svårt att säga. Jag skulle iallafall vara en riktig hjältinna. Och tuff och sexig. Eller en riktig misfit.


Är du inte redan allt detta då? ;)




Njä, skulle inte påstå det själv. Men misfit stämmer in ganska bra ;)
I'm simply saying that life, uh... finds a way.
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juli-2010 vid 22:27
Haha, som mig då. Cool

Och tycker nog det andra passar rätt bra in på dig.

Vad gäller själva frågan: Personligen ser jag nog mig själv som en vagabond, i skepnad av en varg.
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Miss Belle View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 21-september-2008
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera Miss Belle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-oktober-2010 vid 13:16
Utseendemässigt skulle jag gärna likna askungen eller Belle, Stora ögon och långa ögonfransar haha :) När det gäller personlighet, så är jag lite som Belle (eller ja, jag delar hennes intresse för böcker). Vet inte riktigt hur jag skulle vara, men kanske en blandning av Disneyprinsessorna fast lite mer tystlåten? Nej, inte vet jag..det är jättesvårt..

Om Disneyfiguren ska se ut som jag gör på riktigt, skulle den ha blå ögon, långt mörkblont/ljusbrunt hår och vara varken tjock eller smal, men ganska lång. När det gäller kläder skulle den gärna få ha vackra (bal)klänningar..=)
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media