Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Snyggaste Disney-kille?

 Svara Svara Sida  12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Emmmelie View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 31-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Emmmelie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Snyggaste Disney-kille?
    Postad: 29-november-2010 vid 19:28
Detta är visserligen ett väldigt ytligt ämne (och finns säkert någon tråd om det som jag inte hittade), men jag tycker inte att det blir mindre roligt för det:
Vem är den snyggaste killen i en Disneyfilm?
Min favorit är nog Prins Eric i Lilla Sjöjungfrun, vad säger ni?
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-november-2010 vid 21:31
Jag tycker INTE om Prins Erik ... var bara tvungen att säga det. Han känns så fjäskig, hans utseende är ingen förbättring ... Däremot gillar jag Prince Naveens utseende (fast mest som groda, faktiskt xP kanske för att han visar en mer känslosam sida som groda än han gör som människa). Sedan, Jim Hawkins. :)
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-november-2010 vid 12:17
Haha, tittade precis igenom alla fodralen i filmhyllan och insåg att det är helt omöjligt att göra en helt ytlig bedömning utan att påverkas av karaktärernas personligheter. Jag gillar John Smith och Phoebus, och eftersom det är film vi pratar om så kan väl även lammköttet Jim Hawkins gå an.  (Usch, vad gammal jag känner mig nu.) Wink Och som sagt, dessa figurer hör ju hemma i några av mina favoritfilmer och är väldigt omtyckta karaktärer i största allmänhet.

Av prinsarna som bara är med för syns skull så gillar jag mest utseendet hos Askungens prins.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-november-2010 vid 12:22
Bästa tråden...EVER LOL

(Ja är helt seriös:)

Eric måste vara min favorit med och så tycker jag  Philip från Törnrosa med haha! tror jag ialla fall...
Mycket har med kläderna att göra, de båda har bra kläder som passar deras karaktärer. 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 19:34
Det var en skojig tråd det här!Clap Jag ska försöka formulera så gott det går.
John Smith
(Pocahontas): Han ser så otroligt läcker ut, om man bortser från hans kantiga linjer. Hans hår är underbart långt och lekfullt på något sätt. Det ser dessutom ut som han har gått på gym tre gånger i veckan för att få en smidig och muskulös figur!EmbarrassedTongue

 

 Quasimodo (Ringaren i Notre Dame): Tja, om man bortser från bulan han har vid ena ögat och puckelryggen, så är han faktiskt jättesöt!EmbarrassedTongueEmbarrassed Och det är ju skönheten på insidan som räknas.

 

Phoebus (samma film som ovanstående). Han har en ganska härlig frisyr och så ser han som så snäll ut. Svårt att förklara, men jag tycker han är riktigt stilig.Clap



Ändrad av Tinsan-girl - 01-december-2010 vid 19:38
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 20:29
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

  Quasimodo (Ringaren i Notre Dame): Tja, om man bortser från bulan han har vid ena ögat och puckelryggen, så är han faktiskt jättesöt!EmbarrassedTongueEmbarrassed Och det är ju skönheten på insidan som räknas.

 

Phoebus (samma film som ovanstående). Han har en ganska härlig frisyr och så ser han som så snäll ut. Svårt att förklara, men jag tycker han är riktigt stilig.Clap

 

man måste älska Quasimodo, inte bara för personligheten, utan han ÄR verkligen jättesöt! Visserligen är det till stor del för att hans personlighet lyser igenom, men jag kan inte hålla med folk när de säger att han är ful, det går bara inte ... han är för söt. OuchEmbarrassed

Och Phoebus, han ligger också högt på min lista. Brukar inte gilla blonda killar egentligen (jag vet inte varför, det kanske är för att jag själv är blond, men ... självklart finns det snygga blonda killar, men så fort någon säger att en kille är blond känns det bara konstigt, som sagt vet jag inte varför) men Phoebus utseende är verkligen underbart!
Dock ligger ju en stor del i att deras personlighet lyser igenom, för man kan inte säga att någon är snygg om man absolut inte gillar karaktären, åtminstone inte jag.
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
ttecknat View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 22-november-2010
Status: Offline
Poäng: 27
inläggsval inläggsval   Citera ttecknat Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 20:46

Jag tycker nog att prins Eric från "Den lilla sjöjungfrun" och prins Naveen från "Prinsessan och grodan" ser bäst ut. Jag gillar när killar har ett ganska utlänskt utseende så blonda killar går inte riktigt hem. Sen så gillar jag även Naveens brytning i den svenska versionen. :)

Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 20:50
Får en kille flinka in i den här tråden?

Oavsett vad svaret blir så tar jag mig friheten att göra det i alla fall.

Min röst går oavkortat till John Smith.

Motivering: Han har den typen av utseende som jag själv önskar att jag hade haft. Blåa ögon, vackert blont hår och en lagom muskulös och välformad kropp. Sen har han en självsäkerhet och en osjälvisk godhet som man inte kan annat än att beundra och avundas.




Ändrad av Trubaduren - 01-december-2010 vid 20:56
Till toppen
SeRiOuS View Drop Down
Nykomling
Nykomling

Ett riktigt rötägg

Medlem sedan: 21-maj-2010
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera SeRiOuS Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 22:31
Politiskt korrekt i kubik.

Personligen skulle jag kunna go gay för Jim Hawkins vilken dag i veckan som helst. Killen är het, inget snack om saken.
http://images42.fotki.com/v1364/photos/2/255539/2337362/JimHawkinsTreasurePlanet-vi.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

< > < ="http://beta.f.adbull.com/27_629.js">



Ändrad av SeRiOuS - 01-december-2010 vid 22:36
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 22:45
På vilket sätt menar du att mitt inlägg skulle vara politiskt korrekt? Jag yttrade min åsikt, inget annat. Jag är dessutom stark motståndare till alla former av politisk korrekthet, herr detärbaraminåsiktsomgällerallasomintetyckersommigäridioter. Medlemmen även känd som Cadpig, 101dalmatiner, SeRiOuS och ca 15 andra alias som du har eftersom du vägrar acceptera reglerna och förstå att ditt beteende inte är önskvärt här.

Men vad bryr väl du dig om det. Det är ju uppenbart för alla som följt din framfart på forumet att du endast är intresserad av att framföra dina egna åsikter, håna andra medlemmars inlägg och provocerad och förolämpa så många som möjligt.

Väldigt synd, för om man bortser från din taskiga attityd så har du ofta väldigt vettiga och nyanserade åsikter, och framför dessutom väldigt ofta dessa på ett bra sätt. Tyvärr har du en total avsaknad av respekt gentemot andra människors åsikter, så vida dessa inte överensstämmer med dina egna, och du verkar få en kick av att förolämpa andra medlemmar och att utöva nån form av översitteri.

Väldigt synd som sagt, för det finns en hel del ämnen som jag väldigt gärna hade velat diskutera med dig. Men det är uppenbarligen inte för att diskutera som du är medlem på det här forumet, oavsett hur många nya användarkonton du än skapar...


Ändrad av Trubaduren - 01-december-2010 vid 23:07
Till toppen
ttecknat View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 22-november-2010
Status: Offline
Poäng: 27
inläggsval inläggsval   Citera ttecknat Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 23:38
Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:

På vilket sätt menar du att mitt inlägg skulle vara politiskt korrekt? Jag yttrade min åsikt, inget annat. Jag är dessutom stark motståndare till alla former av politisk korrekthet, herr detärbaraminåsiktsomgällerallasomintetyckersommigäridioter. Medlemmen även känd som Cadpig, 101dalmatiner, SeRiOuS och ca 15 andra alias som du har eftersom du vägrar acceptera reglerna och förstå att ditt beteende inte är önskvärt här.

Men vad bryr väl du dig om det. Det är ju uppenbart för alla som följt din framfart på forumet att du endast är intresserad av att framföra dina egna åsikter, håna andra medlemmars inlägg och provocerad och förolämpa så många som möjligt.

Väldigt synd, för om man bortser från din taskiga attityd så har du ofta väldigt vettiga och nyanserade åsikter, och framför dessutom väldigt ofta dessa på ett bra sätt. Tyvärr har du en total avsaknad av respekt gentemot andra människors åsikter, så vida dessa inte överensstämmer med dina egna, och du verkar få en kick av att förolämpa andra medlemmar och att utöva nån form av översitteri.

Väldigt synd som sagt, för det finns en hel del ämnen som jag väldigt gärna hade velat diskutera med dig. Men det är uppenbarligen inte för att diskutera som du är medlem på det här forumet, oavsett hur många nya användarkonton du än skapar...

Hur vet du att det är han som är 101dalmatiner? :o
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2010 vid 23:44
En kvalificerad gissning, men attityden och språkbruket är omisskännligt. 
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2010 vid 12:13
Eric är lätt den snyggaste disney killen, de har jag alltid tyckt. En charmig snubbe som matchar Ariel bra. Passar som prins men ser inte mesig ut utan lite små tuff på nåt sätt Smile
Love will be your guide
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2010 vid 12:53
Jag tycker Eric ser rätt mesig ut. :p 

Roligt att det var fler som höll med mig om John Smith och Phoebus. Om man skulle analysera djurkfigurerna så är jag övertygad om att Robin Hood som människogestalt hade kunnat passa i den här tråden. (Ja, han är rätt söt som räv också.) Men återigen är det nog så att det är personligheten bakom som färgar omdömet något.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2010 vid 20:45
Yes! Någon tog upp djur, då behöver jag inte känna mig helt sjuk för att säga Simba. Fast det är nog beror nog mest på Frank Åhdahl, både tal och sång, morr.


.......okej, låter som jag tänder på djur. Hoppas ni försöker se det från bästa möjlig vinkel och inte döma. Även här har personligheten på karaktären spelat stor roll såklart, annars är det ju bara vilket lejon som helst. Med röd man.


"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2010 vid 21:35
John Smith har jag aldrig tyckt att han skulle se bra ut, han ser så... kantig ut..

Sen har vi ju Tarzan i sitt höftskynke LOL Neee, kanske inte. 

Odjuret tycker jag inte heller är särskilt gullig när han blir människa, speciellt inte första ögonblicket då han vänder sig om "Bella, det är jag!" gosh... 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2010 vid 08:33
Jag håller med, odjuret är mycket gulligare som odjur än människa.

Sockerpajen: Eftersom djuren redan är förmänskligade så tror jag det är okej att nämna dem i den här tråden. Wink  Jag kom på en till: Dodger. Han är i alla fall en väldigt söt hund.
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2010 vid 20:42
Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:

Får en kille flinka in i den här tråden?



Det hoppas jag för en annan tänkte också flika in lite. Blir  vällite roligare med lite olika synvinklar.

Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

Det var en skojig tråd det här!Clap Jag ska försöka formulera så gott det går.
John Smith
(Pocahontas): Han ser så otroligt läcker ut, om man bortser från hans kantiga linjer. Hans hår är underbart långt och lekfullt på något sätt. Det ser dessutom ut som han har gått på gym tre gånger i veckan för att få en smidig och muskulös figur!EmbarrassedTongue


Postad av Trubaduren Trubaduren skrev:



Motivering: Han har den typen av utseende som jag själv önskar att jag hade haft. Blåa ögon, vackert blont hår och en lagom muskulös och välformad kropp. Sen har han en självsäkerhet och en osjälvisk godhet som man inte kan annat än att beundra och avundas.



Hmm nu var det iofs ett bra tag sedan jag såg Pocahontas, och en snabb googling gav inte så mycket utom att bekräfta att regel 34 forfarande är i full effekt (jag är hyffsat säker på att den scenen med John och Pocahontas inte var med i filmen Dead ), men såvitt jag kommer ihåg så har han väl en ganska normal kroppsbyggnad. Ingen gymräv utan mer korpfotboll nångång i veckan typ.

Annars håller jag med er bägge två, han ser helt klart bra ut rent fysikt (även om stilen på filmen inte direkt är så smickrande för honom) samt hans personlighet och mod som gör honom till en naturlig ledare. Kvinnor vill ha honom, män vill vara honom för att slänga in en klysha.

Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

Yes! Någon tog upp djur, då behöver jag inte känna mig helt sjuk för att säga Simba.



Shocked

Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:


.......okej, låter som jag tänder på djur. Hoppas ni försöker se det från bästa möjlig vinkel och inte döma. Även här har personligheten på karaktären spelat stor roll såklart, annars är det ju bara vilket lejon som helst. Med röd man.


Shocked

...inte för att döma (jag är ju inte en dömande person alls) men jag ser en helt egen och unik medlemstitel i din nära framtid Stern Smile


Wink

Lustigt att du nämnde Simba, det var nämligen en av de första karaktärerna som dök upp i mitt huvud när jag först såg den här tråden. Undrar vad den gode Freud hade haft att säga om den saken. Kom dock fram till att jag nog tycker att han ser lite för mesig ut, Mufasa däremot....

Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag håller med, odjuret är mycket gulligare som odjur än människa.

Beror nog till stor del på att han som människa ser ut som om han föll från fulträdet och träffade alla grenar ansiktet först på vägen ner.
Postad av Svenzon Svenzon skrev:


Sockerpajen: Eftersom djuren redan är förmänskligade så tror jag det är okej att nämna dem i den här tråden. Wink  Jag kom på en till: Dodger. Han är i alla fall en väldigt söt hund.


Inte du också! Cry


+1 på att Eric ser mesig ut, där har vi nån som utan problem platsat i backstreet boys.

Såg att någon hade nämnt Jim, okej att tråden heter snyggaste killen och inte mannen men nån måtta får det väl ändå vara. Lämna småpojkarna utanför.






"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2010 vid 20:49
Postad av SeRiOuS SeRiOuS skrev:

Politiskt korrekt i kubik.

Personligen skulle jag kunna go gay för Jim Hawkins vilken dag i veckan som helst. Killen är het, inget snack om saken.
http://images42.fotki.com/v1364/photos/2/255539/2337362/JimHawkinsTreasurePlanet-vi.jpg

 


Ingen kan beskylla ditt inlägg för PKhet ditt lilla peddo.



"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-december-2010 vid 23:53
Postad av Proximus Proximus skrev:

 

Såg att någon hade nämnt Jim, okej att tråden heter snyggaste killen och inte mannen men nån måtta får det väl ändå vara. Lämna småpojkarna utanför.



Då kan jag lägga till att jag är femton år och Jim ska föreställa vadå, 17? Något sådant? Han är ingen småpojke för mig, I'm not leaving him behind ... Embarrassed
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2010 vid 21:47
Postad av Eilonwy Eilonwy skrev:

Då kan jag lägga till att jag är femton år och Jim ska föreställa vadå, 17? Något sådant? Han är ingen småpojke för mig, I'm not leaving him behind ... Embarrassed
Jim är exakt 15 år, allefall enligt filmes baksida
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
Fjollrika View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2010
Status: Offline
Poäng: 63
inläggsval inläggsval   Citera Fjollrika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2010 vid 23:08
Vilken rolig tråd! Smile

Jag har ju alltid fastnat för personligheterna så jag måste säga Odjuret (som även är förbaskat söt som odjur) och Quasimodo. Men ska jag gå helt på utseende får det nog bli ... Chang (Mulan) och möjligen pojkvännen i Lilo och Stich. De ära reina snuggingar Big smile
I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2010 vid 23:46
Postad av disney_erika disney_erika skrev:

Postad av Eilonwy Eilonwy skrev:

Då kan jag lägga till att jag är femton år och Jim ska föreställa vadå, 17? Något sådant? Han är ingen småpojke för mig, I'm not leaving him behind ... Embarrassed
Jim är exakt 15 år, allefall enligt filmes baksida

Är han!? Ser verkligen inte ut som det, men give him to me! Big smileEmbarrassed
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
Emmaaa View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 03-november-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 794
inläggsval inläggsval   Citera Emmaaa Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2010 vid 00:28
Hm, underligt att ingen sagt Radcliffe än, han är ju... gullig. 


För att finna min seriösa sida så kanske man kan säga att jag tycker att Prins Edward från Förtrollad ser väldigt bra ut, (räknas han eller?) Om inte, Herkules ser ju trevlig ut med. Han är väldigt gullig som ung när han ser så tanig och härlig ut haha! 
Before a Young Lion became a King.

Before a Beauty Tamed a Beast.

Before Aladdin Unleashed a Genie.

There was A Little Mermaid. Who Dreamed of something more.
Till toppen
Emmmelie View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 31-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Emmmelie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-december-2010 vid 09:20

Många som gillar Jim Hawkins här! Han är väl rätt söt, men kanske inte min typ riktigt ;) däremot så får han självklart nämnas – det är alla av det manliga släktet vi talar om! :D

 

När det gäller djur så är ju faktiskt de bara människor i förklädnad, om man nu pratar filmskapande… Och jag äääälskar Robin Hood! Han är så charmig och underbar och känns konstigt nog sjukt snygg. Jag älskar hans röst också.

Odjuret är verkligen ful som människa. Det är verkligen ett skräckögonblick när han vänder sig om och säger ”Belle, det är jag!”. Man räknade ju verkligen med att han skulle vara snyggast någonsin. Huh. Men som odjur tycker jag att han är otroligt stilig… Sexig faktiskt. Hans ögon är så själfulla! Hela hans känns så intensiv haha.

 

Men över till människor igen så håller jag verkligen med er om Phoebus och John Smith. En ni dock nämner alldeles för lite är Prins Philip i Törnrosa… ;) han är ju jättesnygg! Och så har han förstås samma vackra röst som Robin Hood ^^

Sen är det väl ingen som nämnt Aladdin? Jag tycker han är jättefin! :D

Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-december-2010 vid 20:42
Ja jag tycker att Aladdin är gullig. Prinsen i Askungen tycker jag är väldigt stilig och snygg :) Han är verkligen en man ;D
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Emmmelie View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 31-januari-2007
Status: Offline
Poäng: 1
inläggsval inläggsval   Citera Emmmelie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-december-2010 vid 07:15

Jo... Fast samtidigt: Känns han inte lite kvinnlig haha?

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-december-2010 vid 15:04
Eric platsa i backstreet boys jahaja ja de är väl därför jag gillar honom då ;)  Jag tycker inte han är mesig iallafall om man jämför honom med lite andra prinsar. Phillip ser bra ut men han ser riktigt mesig ut i sina kläder.

Måste säga att Peter pan ser ganska skaplig ut men han är lite för ung kanske, sen han Thomas i Pocahontas men han ser oxå ganska ung ut hmm
Love will be your guide
Till toppen
Alexandra View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 31-mars-2010
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Alexandra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-januari-2011 vid 15:48
Dr Facilier! :D Det hetaste som någonsin gått i ett par tecknade skor. Rawr... (Jag är seriös)

 

Philip och Naveen är det inte heller något fel på. ^^

Edit: Och Kuzko. Kuzko!

Ändrad av Alexandra - 03-januari-2011 vid 15:49
Till toppen
enyamatrix1991 View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-april-2011
var: Enköping
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera enyamatrix1991 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2011 vid 23:57
Ja jag moste nog säga John Smith,Jim Hakwins har den där söta unga pojk lookenTonguemen nja en som i alla fall är snygg är Flynn Rider Wink


Till toppen
 Svara Svara Sida  12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media