Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Klassiker på Blu-Ray

 Svara Svara Sida  <1 5678>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Reflection View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 30-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera Reflection Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2013 vid 14:33
Ser flertalet Disney blu-rays på Discshop som ska släppas i mars till galet låga priser. 129 kr och just nu kan man boka dom för endast 99 kr/st! Snacka om pris-drop sen de började släppa filmerna på blu-ray, då kostade väl filmerna 250 spänn styck?
Går det så dåligt för dom nu eller... tycker det är lite synd att se att dom faktiskt är så billiga... Jag menar det är ju bra och populära filmer, finns väl inga andra blu-rays som släpps så billigt?
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2013 vid 20:36
Postad av Reflection Reflection skrev:

Går det så dåligt för dom nu eller... tycker det är lite synd att se att dom faktiskt är så billiga... Jag menar det är ju bra och populära filmer, finns väl inga andra blu-rays som släpps så billigt?

Man verkar ha lagt om kursen helt och satsar på kvantitet snarare än kvalitet, i alla fall när det gäller utgåvorna. I princip alla hyllas dock för bild- och ljudkvalitet, tror bara det är Svärdet i stenen som fått riktigt hård kritik?

Jag tycker det är synd att man valt den här vägen, men den är kanske mer lönsam?
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2013 vid 20:49
Vad synd att inte Basil Mus inte fanns på Blu-ray. Släpps det inte i det formatet? Också synd att Pocahontas var slutsåld!! 3 för 249 kr är ju rena kapet!!!
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Reflection View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 30-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 12
inläggsval inläggsval   Citera Reflection Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2013 vid 21:43
Postad av rooney rooney skrev:

Postad av Reflection Reflection skrev:

Går det så dåligt för dom nu eller... tycker det är lite synd att se att dom faktiskt är så billiga... Jag menar det är ju bra och populära filmer, finns väl inga andra blu-rays som släpps så billigt?

Man verkar ha lagt om kursen helt och satsar på kvantitet snarare än kvalitet, i alla fall när det gäller utgåvorna. I princip alla hyllas dock för bild- och ljudkvalitet, tror bara det är Svärdet i stenen som fått riktigt hård kritik?

Jag tycker det är synd att man valt den här vägen, men den är kanske mer lönsam?


Kul o höra att dom har bra bild och ljud iallfall! Blir nog att köpa några stycken nu när både cdon och discshop har bra Disney-erbjudande. Svärdet i Stenen har ju dock inte släppts i Sverige så den har jag inte sett på BD, men ser fram emot den. Efter dessa som släpps i Mars lär det inte vara så många kvar vad jag kan komma på...

Jag tycker det verkar som att det inte varit lönsamt för dom nu när filmerna inte ens kostar lika mycket som en ny DVD, men jag vet inte^^

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2013 vid 07:48
För min egen del är bra bild- och ljudkvalité hela poängen med Blu-ray. Jag bryr mig i stort sett inte alls om hur de är förpackade, mer än att det är ett plus om de har tunna fodral som tar liten plats i hyllan.

Lågt pris är bra, det är väl bara att tacka och ta emot!

Svärdet i stenen hör till undantagen där bilden inte alls lever upp till det man kan förvänta sig av Blu-ray. Den amerikanska utgåvan ser ut som om den är uppskalad från DVD, och i det skicket vore det bättre att inte ge ut den alls.
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-december-2013 vid 12:13
Postad av Jappmannen Jappmannen skrev:

Vad synd att inte Basil Mus inte fanns på Blu-ray. Släpps det inte i det formatet? Också synd att Pocahontas var slutsåld!! 3 för 249 kr är ju rena kapet!!!

Finns i USA så lär komma så småningom..
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-december-2013 vid 10:13
Vill bara flika in att Tarzan's extramaterial var under all kritik. Varför kan de inte åtminstone slänga med de gamla materialet i dålig kvalité?
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-mars-2014 vid 20:28
Frozen släpps på Bluray i USA om en vecka, men på Amazon står det att den bara fungerar till Region A/1. Kan detta stämma, då ju Disneys filmer i regel är regionsfria, eller vågar man chansa?

http://www.amazon.com/Frozen-Two-Disc-Blu-ray-Digital-Copy/dp/B00G5G7K7O/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1394565639&sr=8-2&keywords=frozen
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2005
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2014 vid 00:03
Hades: På Blu-ray.com så står det också A1, men det står att B och C är otestade, så det är säkert därför det bara står A1, det kommer säkert funka, vad jag vet så är Blu-ray regionsfritt för det mesta.
Har några Blu-rays som är köpta i USA, och de funkar bra i min spelare..

Frozen kommer säkert släppas i Sverige snart också.., bara en fråga om några månader ska du se:)

/Smiles
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2005
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2014 vid 00:06
Nej.., där hitta jag de:)

De verkar ha ett release datum på den regionfria den 31 Mars!

http://www.wowhd.se/blu-ray/frozen/dp/37001629#bc=7076

Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2014 vid 01:23
Såklart, men jag föredrar de amerikanska utgåvorna, rent estetiskt. Dessutom är de i regel billigare än de svenska. De engelska (som den regionsfria eventuellt är?) är förvisso också billiga, så kanske går an, men då kan jag nog lika gärna vänta på den svenska. Får kika på det! Jag kollar just blu-ray.com för uppdaterad info, men tack.

Ja, den regionsfria ser ju ut att gå för 15 pund vilket ju är härligt. Alltid nåt.

Ändrad av Hades - 12-mars-2014 vid 01:26
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2005
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2014 vid 02:07
Lungt:)

Aha! ok.., hehe.., kanske är bättre med det amerikanska utgåvorna.
Men det gäller klassiker så samlar jag både på svenska och amerikanska utgåvor..

Har dock inte så många amerikanska, men en del svenska Blu-rays och dvder..

Hoppas du hittar nått bra!

Hade gött!

/Smiles
Till toppen
Claude Frollo View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-februari-2014
var: Örnsköldsvik
Status: Offline
Poäng: 170
inläggsval inläggsval   Citera Claude Frollo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-mars-2014 vid 14:47
Är det någon större skillnad på Blu-ray versionerna de släpper i USA mot de svenska?
Tänkte mest på extramaterial fronten.
"Silence, you old fool. The hunchback and I have unfinished business to attend to. And this time, you will not interfere." Claude Frollo
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2005
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2014 vid 14:52
Kanske inte är sådan stor skillnad, här du exempel på den amerikanska releasen och den svenska releasens extramatriell av Skönheten & Odjuret Diamond Edition:

Amerikanska:
3-Disc BD Bonus Features:
• Restored film
• Three versions of the film
• Original theatrical release
• Special extended edition
• Original storyboard version (BD-exclusive)
• Original theatrical version with a PIP of the storyboard
• Disney song along mode
• Audio commentary
• Beyond Beauty: The Untold Stories Behind Making Beauty And The Beast (interactive) 
• Broadway Beginnings – Up close and personal celebrity interviews with Nick Jonas, Donny Osmond, Toni Braxton, and others who have starred in the Broadway production
• Composing a Classic: A Musical Conversation With Alan Menken, Don Hahn, and Richard Kraft
• Deleted scenes
o Alternate opening (boards)
o Belle in the library – never-before-seen moment where Belle meets three new characters in the library
• Art galleries – Only available inside the “Beyond Beauty Experience”
• Family play games
o Enchanted Challenge: help Belle and the Beast fall in love in order to break the spell before the last petal falls (Disney Quest)
o Bon Jour, Who Is This? A Disney TelePlay Game – Powered by BD-Live. Using your cell phone, guess the identity of the other players before they guess yours 
• Music & more
o All-new music video featuring Disney Channel star TBD
• Classic DVD bonus features

Svenska:
» Disc 1:
» Tre förtrollande versioner av Skönheten och Odjuret
» Bortklippta scener
» Bakom kulisserna: Diamond Edition
» Disney Sing-Along
» Kommentatorspår
» Disc 2:
» Bakom Skönheten: De okända berättelserna bakom Skönheten och Odjuret
» Berättelsen bakom berättelsen
» Borttagna sånger
» Och mycket mer
» Disc 3:
» Filmen och bonusmaterial på DVD

Tyvärr så skriver ju svenska releaser upp allt material tyvärr..

/Smiles
Till toppen
Claude Frollo View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-februari-2014
var: Örnsköldsvik
Status: Offline
Poäng: 170
inläggsval inläggsval   Citera Claude Frollo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2014 vid 18:54
Ja, det var lite synd att inte svenska Disney skriver upp allt extramaterial. Men verkar inte vara så stor skillnad mellan versionerna.

Men har sett att de släpper lite snyggare fodral, helst tänker jag på steelboxarna som finns.



Ändrad av Claude Frollo - 14-mars-2014 vid 18:55
"Silence, you old fool. The hunchback and I have unfinished business to attend to. And this time, you will not interfere." Claude Frollo
Till toppen
SmilesDisney View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 11-augusti-2005
Status: Offline
Poäng: 26
inläggsval inläggsval   Citera SmilesDisney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-mars-2014 vid 02:22
Det gör dom verkligen! Äger båda dom filmerna:)

Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-maj-2014 vid 12:42
Så har det då blivit dags för första nyutgåvan på bluray: Den 24:e september dyker Törnrosa upp på nytt. Än så länge verkar det inte finnas någon information om utgåvan innehåller några förändringar, men gissningsvis går priserna på Tradera ner en aning inom kort ;)

Hoppas dock på att detta innebär att det är en Diamond Edition-utgåva på gång...


Ändrad av rooney - 19-maj-2014 vid 12:50
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2014 vid 10:51
Några fler filmer som är på G till bluray är j u Hercules, Robin Hood, Aristocats & Svärdet i stenen. Jag tycker bara det är så trist att de återanvänder de gamla DVD-omslagen till bluray-releasen. Har klagat mycket innan på allt om hur dåliga som har blivit på att göra bluray-utgåvorna så bra som de var i början med extramaterial och allt sånt, men de kan väl åtminstone lägga den lilla energin på att fixa ett nytt omslag så att det iallafall känns lite speciellt fortfarande? Titta bara på det amerikanska framsidan till Hercules. Och Tarzan? Tycker de ser tio gånger bättre ut än DVD-versionerna :(
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-september-2014 vid 18:45
Postad av rooney rooney skrev:


Så har det då blivit dags för första nyutgåvan på bluray: Den 24:e september dyker Törnrosa upp på nytt. Än så länge verkar det inte finnas någon information om utgåvan innehåller några förändringar, men gissningsvis går priserna på Tradera ner en aning inom kort ;)

Hoppas dock på att detta innebär att det är en Diamond Edition-utgåva på gång...


Jag har sett omslaget på cdon. Det verkar som att det inte är en Diamond Edition.
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-oktober-2014 vid 10:34
Två nya klassiker släpps onsdagen den 15/10, Svärdet i stenen och Herkules. Den förstnämnda har sågats rejält vad gäller bildkvaliteten när den gavs ut i USA, och vi lär få samma transfer. I övrigt verkar det vara fråga om endisc-utgåvor utan slipcase (som vanligt numera).

Svärdet i stenen extramaterial
• Magisk musik: The Sherman Brothers 
• Sing-Along 
• Allt om magi 
• Kortfilm: A Knight For A Day 
• Kortfilm: Brave Little Tailor 
• Alternativ inledning: Pysen möter Merlin

Herkules extramaterial
• Så gjordes Herkules 
• “No Importa La Distancia” musikvideo med Ricky Martin
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2014 vid 11:15
Lystring! Jag har precis lagt en beställning på Cdon.se. Anledningen är att om man handlar för 150 kr så får man köpa Disney Klassiker på Blu-ray för 79 kr/st. Därför köpte jag 1 för 129 kr och 1 för 99 kr. Efter det kunde jag välja 5 valfria för 79 kr/st. Sparade 250 kr på detta och utökade min samling rejält! Om det är några som saknar ett gäng, t ex som jag (de inte så uppskattade klassikerna), så rekommenderar jag starkt att lägga en beställning.

Jag tänkte mig att det är lika bra att köpa de klassiker jag minst uppskattar så jag är motiverad att avsluta min samling en vacker dag!

Summering: Jag fick alltså 7 klassiker på Blu-ray för 652 kr, inkl. frakt. Erbjudandet gäller även DVD:er. Erbjudandet gäller följande Blu-ray filmer (Skriver dem i klassiker-nummer): 3, 4, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 27, 28, 31, 33, 34, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2015 vid 05:07
Jahapp.

Disney Sverige har nu gått ut med att alla klassiker inte kommer släppas på Blu-ray. Det finns kanske ett litet tolkningsutrymme att de kanske kommer nån gång, men då får man vara väldigt optimistiskt lagd.

Postad av Disney Sverige Disney Sverige skrev:

2015 blir ett magiskt år! För första gången släpps alla Disneyklassikerna samtidigt. Nu kan du se din favorit när du vill. Detta firar vi med att hylla en Disneyklassiker varje vecka, bjuda på överraskningar och tävlingar HELA ÅRET!

Postad av Jimmie Rudolfsson Jimmie Rudolfsson skrev:

Innebär det även de som inte släppts på blu-ray ännu?
Tre Cabballeros, Pank och fågelfri, Taran, Basil Mus osv

Postad av Disney Sverige Disney Sverige skrev:

Hej Jimmie. Alla kommer inte att släppas på Blu-ray,men de allra flesta. Det är främst några av de tidigare klassikerna som inte kommer att finnas på Blu-ray. /Andreas





Ändrad av rooney - 05-januari-2015 vid 05:09
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2015 vid 22:09
Så vad gör man? Väntar, köper DVD:erna, eller de amerikanska Blu-ray-utgåvorna?
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2015 vid 01:26
Gissningsvis kommer vi då få Mästerdetektiven Basil Mus och Taran och den magiska kitteln på Blu-ray, men inte Kalle Anka och Långben i Sydamerika, Tre Caballeros, Spela för mig, Pank och fågelfri, Jag spelar för dig, Det susar i säven & Ichabods äventyr.

Jag förstår att dessa filmer knappast kommer dra in några större summor, men att inte ge ut en komplett serie när det promotats så hårt som samlingsexemplar (tidigt i utgivningen i alla fall) är ju förkastligt. 

Återstår dock att se om dessa filmer kommer i USA i alla fall, än så länge är det bara Mästerdetektiven Basil Mus och ett dubbelpack med Det susar i säven & Ichabods äventyr och Pank och fågelfri som är utgivna där.
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-januari-2015 vid 17:15
Ni har väl inte missat Hemmakvälls Movie Madness? 50% på allt både i butik och på nätet. Gäller till midnatt idag. Eftersom jag är osäker på 6-11 så köpte jag de på DVD. Ni kanske saknar några klassiker själva?
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Claude Frollo View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-februari-2014
var: Örnsköldsvik
Status: Offline
Poäng: 170
inläggsval inläggsval   Citera Claude Frollo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2015 vid 00:49
Någon som har en aning om varför inte Taran och den magiska kitteln och Mästerdetektiven Basil Mus kommit ut på Blu-ray än?
"Silence, you old fool. The hunchback and I have unfinished business to attend to. And this time, you will not interfere." Claude Frollo
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-oktober-2015 vid 09:23
Jag tror inte Taran kommer på Blu-ray, tråkigt nog. Precis som de bortglömda klassikerna 6-11 eller vad det nu är. Basil hoppas jag än på. Det är väl inte otänkbart att den släpps nästa år då den firar 30 år.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-november-2015 vid 23:38
Postad av Claude Frollo Claude Frollo skrev:

Någon som har en aning om varför inte Taran och den magiska kitteln och Mästerdetektiven Basil Mus kommit ut på Blu-ray än?

Basil är utgiven på blu-ray, i USA. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2015 vid 07:59
Precis som Ichaboad och Mr. Toad (onumrerad), vilket inte behöver betyda något.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2015 vid 18:38
Både dessa klassiker har nyligen släpps på Blu-ray i England. Vilket ökar chanserna att de släpps här i Sverige rejält, eftersom de svenska utgåvorna är baserade på de brittiska.

Ha tålamod, vi kommer så småningom kunna ha en komplett samling på Blu-ray. Man inte tänker på det nu så ofta men det tog ganska lång tid för alla klassikerna att komma ut på DVD när det var nytt, men idag finns dem alla tillgängliga.   

Ändrad av Agrabah - 03-november-2015 vid 18:45
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 5678>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media