Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Santa claus

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Companeros View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 09-september-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Companeros Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Santa claus
    Postad: 01-december-2004 vid 14:29

Såg att det Amerikanska släppet av Santa claus (Disneys spelfilm) skulle innehålla Disneys kortis "Dan före dan". Denna film ska visst finnas gömd i menyn...

Någon som vet om kortfilmen även finns på det svenka släppet???

Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-december-2004 vid 16:35
Ja, men det måste vara 2003 års nyutgåva. Den finns inte på den gamla utgåvan från 1999.

Korfilmen finns inte gömd i menyn, utan man måste spela igenom ett fånigt spel. När man har klarat det får man se kortfilmen.

Alternativt kan man fuska och gå direkt till titel 5 med hjälp av DVD-spelarens fjärrkontroll. Hur det går till varierar mellan olika spelare, och det är inte heller säkert att det fungerar på alla spelare. Titta i bruksanvisningen till din spelare om du inte vet hur man går direkt till en viss titel.

Edit: Fel av mig. Om man vill fuska är det titel 4 man ska gå till på den europeiska utgåvan, ingenting annat. Titel 5 gäller för den amerikanska utgåvan.


Ändrad av Anders M Olsson
Till toppen
Fproffs View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 22-december-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 88
inläggsval inläggsval   Citera Fproffs Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-januari-2006 vid 13:21
Denhär filmen är ju ganska bra... såg den på TV1000-Family den 4 November (Den dan jag drog till Thailand) och tyckte att den var otroligt bra...
"Bonjour, mademoiselle!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 19:12
Var det bara jag som började böla i slutet av den här filmen? Jag vet inte varför men det råkade bara bli så, jag var väl melankolisk eller så.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media