Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Söker Disney bluray filmer!

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
MrDaNnE View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 19-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera MrDaNnE Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Söker Disney bluray filmer!
    Postad: 19-januari-2013 vid 18:00
Hejsan !

Det är så att jag planerar att börja samla disney bluray filmer med papphölje till mina barn så dom har fin tecknad att kolla på, jag är fortfarande ung men man vet aldrig när första barnet kommer, vill ha det samlat och klart.

Ifall någon har dubletter eller något så hjälp gärna mig =)

Vet ni ngn bra sida där man kan hålla utkik eller hitta olika utgåvor? Tradera vet jag redan om, har en fråga angående skönheten och odjuret i 3D, var det papphölje till det när det kom ut?

Mvh Danne
Till toppen
Agrabah View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 27-december-2011
Status: Offline
Poäng: 285
inläggsval inläggsval   Citera Agrabah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-januari-2013 vid 08:36
Hej Danne! Välkommen till MagicMovies. Ebay tycker jag är en bra sida om man vill hitta olika utgåvor av någon film. Man kan hitta svenska men även utgåvor från andra länder om man vill ha det. Som jag vet så kom inte Skönheten och Odjuret 3D utgåvan med något papphölje alls när den kom ut. Det är bara Blu-ray utgåvan och DVD utgåvan som kom med papphölje.
Varmt välkommen att besöka min Disney blogg: http://nouw.com/sacredgold
Till toppen
MrDaNnE View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 19-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera MrDaNnE Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-januari-2013 vid 20:24
Tack så mycket för svaret!
Har sökt lite på ebay, men vill ha svenska utgåvor :/ var lite svårt och hitta!
Får söka mig vidare genom Tradera!
Vill verkligen få in en samling, vore snällt ifall ni där ute kunde hjälpa mig!
Åter igen tack för hjälpen Agrabah
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-januari-2013 vid 02:22
En svår uppgift med tanke på att det bara var de första x antal av varje utgåva som hade pappfodral. Du är nog förvisad till Tradera, men ett alternativ är att maila CDON/Discshop och fråga om en viss titel har papphöljet eller inte - det har jag gjort ibland.
Till toppen
MrDaNnE View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 19-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 5
inläggsval inläggsval   Citera MrDaNnE Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-januari-2013 vid 07:56
Tack för informationen =) Får hålla mig till Tradera! Svårt att få tag på pappfodral på vissa utgåvor ja = /
Till toppen
simba_12 View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 22-januari-2013
Status: Offline
Poäng: 7
inläggsval inläggsval   Citera simba_12 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-januari-2013 vid 22:11
Själv skulle jag också kontakta CDON och fråga, skadar ju aldrig! :)
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media