Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Narnia 4 ?

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Narnia 4 ?
    Postad: 06-mars-2013 vid 16:18
Kommer det en till Narnia film ? Eller vad tror ni ? Jag hoppas att dom gör Silvertronen eller Min Morbror trollkarlken.

Ändrad av disney_girl - 06-mars-2013 vid 16:19
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 16:48
Det verkar lite luddigt ang. den filmserien. Det verkar som Walden Media's filmrättigheter till böckerna verkar har löpt ut.


"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 16:51
Synd,jag har sett framemot en till Narnia film.
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-mars-2013 vid 20:17
Jag hade också gärna sett flera filmer i den serien. Min morbror trollkarlen känns som en klockren film! Känns som att den kanske kommer om några år, ungefär som med Sagan om Ringen och Hobbit.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2013 vid 21:42
Hoppas att det kommer fler filmer. Älskar böckerna och filmerna :)
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-mars-2013 vid 16:19
Jag har fortfarande inte sett den tredje Narnia-filmen. Den kändes så stel och livlös att jag helt enkelt inte brydde mig om den. Den här serien har gjort sitt. Det är möjligt att den får en reboot någon gång, men det tror jag dröjer. Och på vilket sett skulle Min Morbror Trollkarlen bli en bra film? Inte ens boken är speciellt bra.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-mars-2013 vid 17:47
Den första filmen var riktigt bra sedan gick det ner åt med dem andra två filmerna.
Jag tycker att det skulle vara spännande att de hur dem skulle gör filmen Min morbror trollkarlen. Men det kanske kommer att ta några år innan dess.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-mars-2013 vid 12:23
Postad av 92juar 92juar skrev:

Den första filmen var riktigt bra sedan gick det ner åt med dem andra två filmerna.
Jag tycker att det skulle vara spännande att de hur dem skulle gör filmen Min morbror trollkarlen. Men det kanske kommer att ta några år innan dess.


Håller med om att den första filmen är bäst i serien. Dom andra är också bra. Men jag gillar ettan mest. BBC versionen av Narnia är också mycket bra.
Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-mars-2013 vid 00:10
Men ingen kan väl på allvar tro att Min Morbror Tolkien skulle funka som film??? Snacka om nonsens-intrig.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-mars-2013 vid 19:36
Jag skulle vilja se en ny version av Silvertronen. Jag gillar BBC versionen.   
Till toppen
Patch View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
Status: Offline
Poäng: 99
inläggsval inläggsval   Citera Patch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2013 vid 15:31
Silvertronen är min favorit av Narnia-böckerna. Skulle älska att se den som påkostad storfilm.
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2013 vid 23:23
Jag vill hemskt gärna att de tar tag i det här igen. Min favorit är "Skeppet Gryningen" och den filmatiserades ju senast, och jag blev nöjd, mycket bättre än "Kung Caspian" i alla fall.

Hoppas på att få se "Silvertronen" och "Den Sista Striden", helst innan han som spelades Eustace växer upp alltför mycket så att man får någon slags sammanhang på det hela Smile

Sedan får de gärna ta tag i "Min Morbror Trollkarlen" och "Hästen Och Hans Pojke" också, bara så att man kan få varje filmatiserad lite så att det också finns en sammanhängande filmserie bredvid bokserien med lite samma gäng utav människor runt omkring och i filmerna. Istället för att de ska sluta nu, och kanske ta tag i en annan av dem om ett par år och så. (Kanske rörigt, men det är något sånt jag menar i alla fall Smile)
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-augusti-2013 vid 16:22


Det verkar som att dom vill göra Silvertronen som film.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Chronicles_of_Narnia_(film_series)

Ändrad av disney_girl - 27-augusti-2013 vid 16:22
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-november-2013 vid 19:53
https://www.narnia.com/uk/news-extras/narnia-news

Enligt denna sida så kommer Narnia Silvertronen

Ändrad av disney_girl - 12-november-2013 vid 19:53
Till toppen
Jigsaw View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist


Medlem sedan: 03-augusti-2013
Status: Offline
Poäng: 98
inläggsval inläggsval   Citera Jigsaw Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-december-2013 vid 12:04
Silvertronen är min favoritbok, eller var det åtminstone när jag var pöjk, så det ska bli riktigt intressant att se resultatet.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-december-2013 vid 10:44
Postad av Jigsaw Jigsaw skrev:

Silvertronen är min favoritbok, eller var det åtminstone när jag var pöjk, så det ska bli riktigt intressant att se resultatet.


Ja,det ska bli kul att se filmen när den kommer.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media