Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Disney Infinity 2.0: Marvel Superheroes

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Disney Infinity 2.0: Marvel Superheroes
    Postad: 27-juli-2014 vid 16:00
Den 23 september är det dags för den andra versionen av Disney Infinity, Disney Infinity 2.0: Marvel Superheroes. Men trots att Avengers-karaktärerna verkar grymma ser jag mest fram emot de nya klassiska disneykaraktärerna: Stitch, Tingeling, Merida och Maleficent! De är de fyra som officiellt är presenterade, men det ryktas också om att Kalle Anka och Aladdin m.fl. kommer introduceras senare i år.

Det känns som att den nya utgåvan av spelet kommer ha allt som den första saknade, speciellt i Toy Boxen, men också generellt sätt med menyer & navigering, delning av Toy Boxar, kunna anpassa karaktärernas olika förmågor osv.




Tycker de har lyckats fantastiskt bra med alla dessa fyra figurer. Hade jag fått bestämma hade Maleficent sett ut som i Törnrosa, men man kan inte få allt!




Guardians of the galaxy presenterades som playset under Comic Con nu i helgen. Har sett videos och det ser riktigt snyggt ut! Men eftersom största fokusen i denna versionen kommer ligga på Marvel-hjältarna är det inte säkert det blir så många "riktiga" disneyfigurer med tillhörande playsets. Hoppas på åtminstone två stycken (Aladdin & Peter Pan/Tingeling)! Men superhjältarna är nog roliga att spela med, och även ifall man kanske inte kommer köpa på sig varenda kommer jag nog skaffa några stycken, och det är ju lockande att samla ihop hela Avengers-gänget.

Vilka nya figurer hade ni helst velat ha med i Inifnity-serien?


Ändrad av kung-triton - 27-juli-2014 vid 16:01
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2014 vid 21:10
Nu snackar vi!
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2014 vid 22:32
Och nu (!):
(inser även att jag är den enda som är aktiv i den här tråden och intresset för DI verkar vara lika med noll,  men så fort ni känner er redo så finns jag här)
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2014 vid 01:32
Jag har ingen spelkonsol, jag är en inbiten PC-gamer. Och jag har testat detta spel hos en kompis i England och jag kan inte säga att det är det typ av spel som jag gillar, Disneyfantast eller ej.

Sen skulle jag vilja uppmana dig att inte posta så många extremt stora bilder. Många av dessa är över 3000x3000px vilket gör att sidan laddas väldigt långsamt. För personer med mobilt internet kan det vara en plåga att ladda. För så stora bilder ber jag dig att länka till istället.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2014 vid 23:29
Spelet finns till PC ;) Jag kan hålla med om att det första spelet var sådär, och att man tröttnar faktiskt efter en stund. Själva grundidén var bra men det levde inte riktigt upp till förväntningarna. Playseten är det som är roligast att spela men inga av de som kom till 1.0-versionen tillhörde någon av mina favoritfilmer så jag ser fram emot de kommande mycket mer, speciellt eftersom några av de nya kommer vara baserade på några av våra klassiska disneyfilmer.
Och vad de visat av den nya Toy Boxen verkar den helt otroligt mycket roligare än ettan och jag tror det kommer bli en succé.
Sen är ju figurerna trevliga att samla på i sig, om man är av den typen :)

Ska tänka på bilderna!



Ändrad av kung-triton - 19-augusti-2014 vid 23:29
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media