Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Säljer hela min Klassikersamling!

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Zarah View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 14-oktober-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 6
inläggsval inläggsval   Citera Zarah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Säljer hela min Klassikersamling!
    Postad: 06-september-2014 vid 16:54
Jag vet ju att ni är lika stora Disneyfantaster som jag! :)

Säljer hela min Klassiker- och Pixarsamling här:

http://www.tradera.com/item/302153/215039868/komplett-dvd-samling-disneyklassiker-pixar-boxar-1-kr-
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-september-2014 vid 05:11
Om du verkligen är en Disneyfantast, varför dumpar du då din samling som ett paket ruttna ägg?
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-september-2014 vid 10:01
Så du fick bud på 4150kr, men hade högre reservationspris? Jag tyckte det var ett skäligt bud för klassikerna på DVD.
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-september-2014 vid 14:43
Minst sagt. Det är trots allt begagnade DVD-filmer som man i många av fallen kan köpa för 59 kr styck nya. Undrar fortfarande varför en självutnämnd "disneyfantast" kastar en nästintill komplett samling i sjön. Det är något jag blir nyfiken på.
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2014 vid 14:10
Jag är en stor Disney-fantast och filmsamlare men tror aldrig du kommer få mer än 1500 för allt.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-oktober-2014 vid 21:44
Är inte det upp till Zarah själv om hen vill sälja sin samling eller inte? Har man t.ex. börjat samla alla på bluray kanske man tycker det känns onödigt att även ha dem på dvd. Jag själv har alla de första 50 på dvd men behåller de endast för att jag vet att jag inte får något att tala om för dem om jag säljer dem.
Till toppen
rooney View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 20-april-2011
var: SE
Status: Offline
Poäng: 117
inläggsval inläggsval   Citera rooney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2014 vid 01:38
Postad av Jappmannen Jappmannen skrev:

Jag är en stor Disney-fantast och filmsamlare men tror aldrig du kommer få mer än 1500 för allt.

Zarah fick bud på över 4000kr, men hade satt ett högre reservationspris än så, så det blev ingen affär... I övrigt lägger jag ingen värdering i om man säljer sin samling eller inte, det kan vara som kung-triton skriver att hon bytt inriktning till Blu-ray, eller så kan det vara av ekonomiska skäl, livet är inte så svart eller vitt.
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-oktober-2014 vid 10:12
Jag lägger ingen värdering alls i vad hon säljer. Jag om någon förstår väl det då jag samlar alla på Blu-ray istället. Vad jag tycker är sjukt är att någon har budat så mycket. Det jag menar är att samlingen knappt är värd 4500 i nypris längre och därför borde det inte komma så höga bud. Jag kan inte svara på om dessa buden kom från en random främling eller någon som känner den som auktionerar ut. Och det har inte jag med att göra men om fallet nu var så råder jag att sikta på 1500 spänn som mest.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-oktober-2014 vid 00:10
Postad av kung-triton kung-triton skrev:

Är inte det upp till Zarah själv om hen vill sälja sin samling eller inte? Har man t.ex. börjat samla alla på bluray kanske man tycker det känns onödigt att även ha dem på dvd. Jag själv har alla de första 50 på dvd men behåller de endast för att jag vet att jag inte får något att tala om för dem om jag säljer dem.


Börja inte med det där "hen"-tjafset nu igen! Och ja, det är väl upp till var och en men det känns jävligt tvetydigt att kalla sig för ett fan och sedan gå och dumpa samlingen på muggen. Det är ju därför jag undrar vad skälet är, men hittills har HON inte bemödat sig med att svara.
Till toppen
Claude Frollo View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-februari-2014
var: Örnsköldsvik
Status: Offline
Poäng: 170
inläggsval inläggsval   Citera Claude Frollo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-oktober-2014 vid 15:36
Känns lite dumt att sälja en nästan komplett Dvd samlingen, helst om man är en disneyfantast. Har själv alla Pixar och Klassiker på Blu-Ray som kommit ut men skulle gärna ha alla på dvd med. Du kommer aldrig få ett sånt högt bud igen tror jag på över 4000 kr.
"Silence, you old fool. The hunchback and I have unfinished business to attend to. And this time, you will not interfere." Claude Frollo
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-januari-2015 vid 10:42
Så sant, så sant mäster Frollo. Du är en av de vettigare personerna här sedan Mendez och Egd_som_fan försvann med vinden och Hades fick en akut förstoppning.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media