Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Näthatare igen?

 Svara Svara Sida  123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Näthatare igen?
    Postad: 14-december-2019 vid 11:50
Postad av Adrina Adrina skrev:

Till de som känner sig träffade.

Vad begär ni av mig egentligen? Att jag ska övervaka forumet 24 timmar om dygnet? Att jag ska ändra hur Internet fungerar? Jag har faktiskt ett arbete att sköta på dagarna. Denna sida har alltid varit ett hobbyprojekt  från min sida som jag har skött till största del helt själv av rent egenintresse för Disney och Webbutveckling (tack till Tinsan-girl för hjälpen att moderera forumet). Jag försöker att hålla honom borta från forumet efter bästa förmåga; vad vill ni att jag ska göra? Stänga av hans Internet?
Att ni har mage att säga att jag bör stänga ner Forumet och/eller webbsidan bara för ni inte kan lära er att ignorera ett Internettroll i ett par timmar tills dess att jag har en chans att komma hem och ta itu med det är helt jävla otroligt.

Jag har sällan övervägt att stänga forumet pga. troll. Men ärligt talet; nog fan känns det motiverat att göra det efter era dolkstötar.
 
Det är väl klart jag förstår att du har annat riktigt jobb men jag håller tyvärr med det som OliviaBelle svarade, låsa forumet verkar ju vara det ända rätta

Men själva hemsidan kan vara kvar (vi har ju ALDRIG sagt att du ska låsa hela hemsidan)

Och att bara ignorera ett nättroll funkar ju inte. Om man låser forumet så har ju killen ingenstans att ta vägen och då är problemet löstWink


Ändrad av Erikpwbv - 14-december-2019 vid 11:53
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-oktober-2019 vid 12:49
Postad av Adrina Adrina skrev:

Till de som känner sig träffade.

Vad begär ni av mig egentligen? Att jag ska övervaka forumet 24 timmar om dygnet? Att jag ska ändra hur Internet fungerar? Jag har faktiskt ett arbete att sköta på dagarna. Denna sida har alltid varit ett hobbyprojekt  från min sida som jag har skött till största del helt själv av rent egenintresse för Disney och Webbutveckling (tack till Tinsan-girl för hjälpen att moderera forumet). Jag försöker att hålla honom borta från forumet efter bästa förmåga; vad vill ni att jag ska göra? Stänga av hans Internet?
Att ni har mage att säga att jag bör stänga ner Forumet och/eller webbsidan bara för ni inte kan lära er att ignorera ett Internettroll i ett par timmar tills dess att jag har en chans att komma hem och ta itu med det är helt jävla otroligt.

Jag har sällan övervägt att stänga forumet pga. troll. Men ärligt talet; nog fan känns det motiverat att göra det efter era dolkstötar.


Adrina, jag tycker du gör ett fantastiskt jobb. Och det värmer att du tackar mig.

Jag ber om ursäkt ifall jag har lastat över allt ansvar på dig, men ibland blir jag osäker och behöver råd.

Får jag rapporter om elaka mejl, döljer jag dem så fort jag kan. Jag gör mitt bästa, tro mig.
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2019 vid 20:36
Postad av Adrina Adrina skrev:

Till de som känner sig träffade.

Vad begär ni av mig egentligen? Att jag ska övervaka forumet 24 timmar om dygnet? Att jag ska ändra hur Internet fungerar? Jag har faktiskt ett arbete att sköta på dagarna. Denna sida har alltid varit ett hobbyprojekt  från min sida som jag har skött till största del helt själv av rent egenintresse för Disney och Webbutveckling (tack till Tinsan-girl för hjälpen att moderera forumet). Jag försöker att hålla honom borta från forumet efter bästa förmåga; vad vill ni att jag ska göra? Stänga av hans Internet?
Att ni har mage att säga att jag bör stänga ner Forumet och/eller webbsidan bara för ni inte kan lära er att ignorera ett Internettroll i ett par timmar tills dess att jag har en chans att komma hem och ta itu med det är helt jävla otroligt.

Jag har sällan övervägt att stänga forumet pga. troll. Men ärligt talet; nog fan känns det motiverat att göra det efter era dolkstötar.


Du har gjort ett utomordentligt jobb med den här sidan men det står inte rätt till med det här forumet. Jag kritiserar hanteringen av troll på den och det ska man väl få göra? För varje gång man återkommer hit med att vilja läsa något eller uttrycka något så blir man sänkt.

Jag kanske skulle formulerat mig annorlunda men herregud... man måste väl få komma med kritik? Jag är stolt över att få vara medlem här och jag eftersöker bara en behaglig upplevelse. Om det är så att du inte orkar eller inte hinner med eller av någon annan anledning inte känner att det går att lösa så är det väl inget konstigt med det men det är heller inte konstigt av oss att påpeka hur vi upplever ditt forum.

Istället skammas jag för att inte kunna "lära mig att ignorera" och att jag ska ha någon slags insyn i admins liv. Känns tryggt att veta att det är så man behandlas när man försöker stå upp mot mobbare.

Men visst, jag vet inte så mycket om hur man driver en hemsida och lutar den enda lösningen åt att låsa forumet så är det ett alternativ jag istället välkomnar. That's all.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2019 vid 18:29
Till de som känner sig träffade.

Vad begär ni av mig egentligen? Att jag ska övervaka forumet 24 timmar om dygnet? Att jag ska ändra hur Internet fungerar? Jag har faktiskt ett arbete att sköta på dagarna. Denna sida har alltid varit ett hobbyprojekt  från min sida som jag har skött till största del helt själv av rent egenintresse för Disney och Webbutveckling (tack till Tinsan-girl för hjälpen att moderera forumet). Jag försöker att hålla honom borta från forumet efter bästa förmåga; vad vill ni att jag ska göra? Stänga av hans Internet?
Att ni har mage att säga att jag bör stänga ner Forumet och/eller webbsidan bara för ni inte kan lära er att ignorera ett Internettroll i ett par timmar tills dess att jag har en chans att komma hem och ta itu med det är helt jävla otroligt.

Jag har sällan övervägt att stänga forumet pga. troll. Men ärligt talet; nog fan känns det motiverat att göra det efter era dolkstötar.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2019 vid 16:51
Eller så får magicmovies stängas ner helt enkelt. Den har ändå inte blivit uppdaterad över snart 6 år.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2019 vid 16:25
Postad av Erikpwbv Erikpwbv skrev:

Nu har han kommit tillbaks fler gånger här, det är nog ingen idé att banna honom

Adrina: Nu tycker jag faktiskt att du borde låsa forumet och bara ha kvar hemsidan (jag säger inte att du måste men det är nog enda sättet att få bort honom)

Nu finns det ju som sagt ett nyare Disneyforum


Instämmer. Antingen får ni bry er tillräckligt om hemsidan och forumet och verkligen reglera bort dessa konton eller så bör ni helt enkelt låsa all kommunikation. Jag har verkligen tröttnat och det finns inget behov av ett diskussionsforum här när inget görs åt problemet.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-oktober-2019 vid 10:31
Nu har han kommit tillbaks fler gånger här, det är nog ingen idé att banna honom

Adrina: Nu tycker jag faktiskt att du borde låsa forumet och bara ha kvar hemsidan (jag säger inte att du måste men det är nog enda sättet att få bort honom)

Nu finns det ju som sagt ett nyare Disneyforum


Ändrad av Erikpwbv - 29-oktober-2019 vid 10:32
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-september-2019 vid 20:22
Verkar ha hållit sig borta nu, peppar peppar. Vågar man hoppas att han gör det för alltid nu?
Till toppen
TonyTonka View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 13-juli-2018
var: Kungälv
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera TonyTonka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-september-2019 vid 01:08
Postad av Erikpwbv Erikpwbv skrev:


Postad av Conan Conan skrev:

Den trångsynta killen är åter igen tillbaka med Gipdac (Cadpig baklänges) med ett nytt inlägg (togs bort nu av Tinsan-girl) på den här tråden för en stund sen. 

Nu är det bara att vänta på att Adrina även bannar Gipdac.
 
Nu verkar det ju som att det enda sättet att få bort honom är att låsa forumet för gott, hemsidan kan ju vara kvar

Faktum är att forumsmedlemmen Tonytonka har skapat ett nytt Disney-forum, han gjorde det på grund av allt som hänt här

Om ni undrar hur jag vet det så sa han det på Dubbningshemsidans forum

Här är det https://disneytopiasverige.createaforum.com/index.php

Så det forumet kommer nog vara trevligare

Och jag tror inte att idioten kommer dit för han blir säkert kvar här



Om han kommer dit åker han på en ban direkt.
Min Dubbningsblogg: www.djtonytheking.wordpress.com
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 21:28
Ni kan ju också skriva på Dubbningshemsidans forum för där är det jättetrevligtSmile, man kan prata om allt möjligt där

Som Conan nämnt tidigare så var den dumma killen där också men han bannades 2016 och kom inte tillbaks

Man kan prata om Disney där ocksåWink
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 20:15
Japp, ser ingen annan utväg än att hålla med om att låsa forumet om man vill hålla trollet borta helt och hållet. Adrina har nu bannad Gipdac men imorgon kommer han säker tillbaka igen med nytt namn och smutsar ner forumet som vanligt och blir bannad innan dagen är slut. Och nästa dag osv.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 19:54
Vore väldigt tråkigt om det visar sig vara tvunget att låsa forumet men jag är nog villig att hålla med om att det är lika bra. Älskar att komma hit nån gång i veckan och kolla upp filmerna och att då och då kunna ventilera tankar och åsikter men det känns som att hela forumet är angripet av smuts.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 16:12
Postad av Conan Conan skrev:

Den trångsynta killen är åter igen tillbaka med Gipdac (Cadpig baklänges) med ett nytt inlägg (togs bort nu av Tinsan-girl) på den här tråden för en stund sen. 

Nu är det bara att vänta på att Adrina även bannar Gipdac.
 
Nu verkar det ju som att det enda sättet att få bort honom är att låsa forumet för gott, hemsidan kan ju vara kvar

Faktum är att forumsmedlemmen Tonytonka har skapat ett nytt Disney-forum, han gjorde det på grund av allt som hänt här

Om ni undrar hur jag vet det så sa han det på Dubbningshemsidans forum

Här är det https://disneytopiasverige.createaforum.com/index.php

Så det forumet kommer nog vara trevligare

Och jag tror inte att idioten kommer dit för han blir säkert kvar här
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 14:31
Postad av Erikpwbv Erikpwbv skrev:

Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Användaren April Ryan är samma person. Får mer än gärna banna den också. Det kan nog ta ett tag att få bort det här trollet och jag hoppas admin orkar rensa bort skräpet. Annars vore det kanske läge att låsa forumet helt och hållet.
 
Hur vet du att det är samma person


Jag kan inte veta säkert men känns som att det är mycket som pekar på det. Varit i stort sett inaktiv sedan registrering och kom in för nån dag sedan med inlägg vars stil på språket liknar trollet.

Medlem sedan: 01-januari-2018
var: Venice, Newport
Poäng: -4000

I ett inlägg i presentationstråden går användaren ut med fullständigt namn och ort, vilket är lite ovanligt. I och med att vi känner till naturen och bakgrunden hos det här trollet vi har att göra med så misstänker jag starkt att han helt enkelt kapat den identiteten.


Ändrad av OliviaBelle - 17-september-2019 vid 14:38
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 13:38
Den trångsynta killen är åter igen tillbaka med Gipdac (Cadpig baklänges) med ett nytt inlägg (togs bort nu av Tinsan-girl) på den här tråden för en stund sen. 

Nu är det bara att vänta på att Adrina även bannar Gipdac.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 18:46
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Användaren April Ryan är samma person. Får mer än gärna banna den också. Det kan nog ta ett tag att få bort det här trollet och jag hoppas admin orkar rensa bort skräpet. Annars vore det kanske läge att låsa forumet helt och hållet.
 
Hur vet du att det är samma person
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 18:32
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Nu kommer även Wolfy med allvarliga hot. Detta bör anmälas. Han är ju känd hos polisen sen innan så det känns befogat med att de besöker honom. Han är en samhällsfara rent utsagt, borde spärras in.
 
Wolfy är bannad nu ser jag men han har säkert sparat flera konton i några år ifall det händer

Det finns ju dock ett mycket trevligare forum nämligen: Dubbningshemsidans forum


Ändrad av Erikpwbv - 16-september-2019 vid 18:37
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 15:41
"Håll dig till din heffaklump, se om den elva gånger på ett år och ge fan i att störa andra med ditt svarta, patetiska hat som ingen bryr sig om. Den ger ingenting. Den är värdelös. Precis som din närvaro här."

Bra sagt, OliviaBelle! Clap

Själv föredrar jag att se om Avengers: Infinity War och Avengers: Endgame elva gånger (eller mer) på ett år än nån Heffaklump-film (båda ligger ju på imdb top 250 av bästa filmer, vilket Pooh's Heffalump Movie INTE gör)


Ändrad av Conan - 16-september-2019 vid 16:39
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 15:16
Nu kommer även Wolfy med allvarliga hot. Detta bör anmälas. Han är ju känd hos polisen sen innan så det känns befogat med att de besöker honom. Han är en samhällsfara rent utsagt, borde spärras in.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 15:07
Användaren April Ryan är samma person. Får mer än gärna banna den också. Det kan nog ta ett tag att få bort det här trollet och jag hoppas admin orkar rensa bort skräpet. Annars vore det kanske läge att låsa forumet helt och hållet.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 01:06
Adrina får mer än gärna banna Wolfy. Det är bara att banna hans konton tills han får slut på dom, för jag gissar att han skapat en hel del. Det här inte en person som är främmande för trakasserier direkt, han har fått besök förut och ställts mot väggen men begriper fortfarande inte att det han sysslar med är fel. Jag är inte i en position att uttala mig kvalificerat men jag skulle tippa på att psykiatrisk vård är vad den här människan behöver. Är man en fanatiker av Disneyfilmer där dess centrala historier om moral och empati går en helt förbi så är det djupt tragiskt. Den här människan fattar inte att den själv är skurken i dessa sagor.

Håll dig till din heffaklump, se om den elva gånger på ett år och ge fan i att störa andra med ditt svarta, patetiska hat som ingen bryr sig om. Den ger ingenting. Den är värdelös. Precis som din närvaro här.


Ändrad av OliviaBelle - 16-september-2019 vid 01:07
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2019 vid 16:59
Erikpwbv:

Jag slog ihop dina inlägg, då det postades med bara några minuters mellanrum.
Om du vill tillägga något, kan du redigera ditt senaste inlägg.SmileHandshake
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2019 vid 16:11
Att döma av det senaste inlägget i Lejonvakten-ämnet så misstänker jag att Wolfy är samma kille

Han måste ju ha sparat det kontot ifall han skulle bli bannad

Verkar nästan som att det enda sättet att få bort honom är att stänga ner forumet helt och hållet och bara ha kvar hemsidan

Jag säger INTE att Adrina måste göra det, det får hon bestämma



Ändrad av Tinsan-girl - 14-september-2019 vid 16:55
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2019 vid 21:13
Föregår min tid här. Aldrig varit vänlig eller det minsta trevlig. Vidrigt beteende rakt igenom.
Jag skulle tippa att han är anledningen till att det varit så tunt med aktivitet på forumet de senaste åren.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2019 vid 22:13
När började han bete sig såhär egentligen, är bara nyfiken
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2019 vid 20:05
Toppen! Men det är nog inte det sista vi får höra från den där typen, tyvärr.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2019 vid 15:21
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Verkar som att pesten är tillbaka under nytt namn, denna gång "Rapunzel". Tänkte bara upplysa om det - förhoppningsvis kan admin göra sig kvitt även denna.
 
Nu har Adrina bannat detSmile
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2019 vid 13:51
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Verkar som att pesten är tillbaka under nytt namn, denna gång "Rapunzel". Tänkte bara upplysa om det - förhoppningsvis kan admin göra sig kvitt även denna.
 
Angry Kan han inte bara ge sig

Adrina: Kan du banna detta konto också


Ändrad av Erikpwbv - 30-augusti-2019 vid 13:56
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2019 vid 21:53
Verkar som att pesten är tillbaka under nytt namn, denna gång "Rapunzel". Tänkte bara upplysa om det - förhoppningsvis kan admin göra sig kvitt även denna.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-augusti-2019 vid 22:05
Skönt! Strålande nyheter :)
Till toppen
 Svara Svara Sida  123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media