Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Näthatare igen?

 Svara Svara Sida  123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Näthatare igen?
    Postad: 12-april-2015 vid 12:12
Jag fick det här privata meddelandet från Guybrush.Threepwood, vilken jag aldrig haft kontakt med:

"Du är en jävla USA-kramare! Skämmes tamejfan."

Brukar inte skriva så mycket provocerande här så jag vet inte hur berättigat det här är. Kan någon blockera denna användaren eller något?

Mvh Sebastian
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-april-2015 vid 12:36
Den där personen har hoppat på mig med personangrepp när jag ifrågsatte hans hat mot feminism, så detta är helt klart fråga om en trångsynt person som bara är ute efter att skapa osämja. Jag skulle gärna se honom kickas ut härifrån...
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 12:47
Han har smsat mig regelbundet sedan 2010 trots att jag bett honom sluta (har inte svarat honom på flera år) samt skrivit meddelanden här under lika lång tid.
Efter att ha sett hans medverkan i Trolljägarna på TV3 polisanmälde jag honom, polisen rubricerar fallet som ofredande och jag ska fylla på anmälan varje gång han kontaktar mig.
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 13:04
Postad av Hades Hades skrev:

Han har smsat mig regelbundet sedan 2010 trots att jag bett honom sluta (har inte svarat honom på flera år) samt skrivit meddelanden här under lika lång tid.
Efter att ha sett hans medverkan i Trolljägarna på TV3 polisanmälde jag honom, polisen rubricerar fallet som ofredande och jag ska fylla på anmälan varje gång han kontaktar mig.

Wow, vad i helvete? Jag trodde den där personen bara var en korkad dudebro, men... Ugh, hoppas han kan bannlysas från intranätet permanent...
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 14:58
Jag har pinnat denna tråd då det är ett viktigt ämne. Ingen ska behöva utstå trakasserier och påhopp.

Jag har gjort vad jag mäktar med för att begränsa näthatet på detta forum. Så som Internet fungerar så är det omöjligt för mig att helt stänga ute en individ helt och hållet från forumet. Anser ni att ni blir gravt trakasserade här på forumet så råder jag att polisanmäla det.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 15:33
Är det inte möjligt att blocka hans IP?
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 15:40
Postad av Bjekkergauken Bjekkergauken skrev:

Är det inte möjligt att blocka hans IP?


Det är det, och det gör jag ofta. Men det är ju bara en tillfällig lösning då IP-nummer är dynamiskt tilldelade för de flesta abonnenter.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 16:06
Suck, baksidorna med internet antar jag. Såg inslaget med honom i Trolljägarna och jag säger bara, jag skäms över att bo i samma galax som honom. 
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 19:42
Folk som trakasserarpå nätet är riktiga fegisar!Angry De gömmer sig bakom skärmar och vågar inte stå för det de gör. Vilket avsnitt av "Trolljägarna" var det han var med i?

På andra forum, som har med Harry Potter att göra, springen man på en tjej som erkänner sin kärlek till professor Snape. Inte så farligt tänker ni kanske, men håll i er.

Så fort ingen håller med henne, blir hon riktigt elak. Hon snäser, skriver med stora bokstäver (Skriker) och blir som sagt otrevlig. När man påpekar det, skriver hon :"jag är inte otrevlig, det är ni som är det!" Trots att det finns bevis på motsatsen. Sen ska hon alltid ha rätt, och tror att alla funkar likadant som hon. Hon skapade en tråd som har med p-stavar att göra, och när någon påpekade att det fanns nackdelar, försökte tjejen säga att det inte finns det, trots att det finns fakta om p-stavar och liknande. En gång skrev hon: "Du vill inte erkänna att du hade mens också när du hade p-stav." Hon har även kallat någon idiot och bett folk dra från forumet. Hon anser även att hon blir avstängd utan anledning, vilket inte är sant!

En gång skrev jag en konstruktiv kritik till någon som skrivit en fanfiction om Snape, blev Snape-älskaren arg och skrev "Ge inte kritik i onödan" "Men sluta klaga! Berättelsen är bra och då ska man inte klaga på några småsaker!"

Jag försökte förklara att hon sårade mig, men hon påstod att jag var elak, inte hon. Hon kan inte heller ta emot konstruktiv kritik, utan blir sur. Ska man rollspela med henne, anser hon att skolgång inte ska ta upp all tid utan att man ska rollspela hela tiden.

Så näthat finns på andra forum.




Ändrad av Tinsan-girl - 13-april-2015 vid 19:54
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 19:51
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

Folk som trakasserarpå nätet är riktiga fegisar!Angry De gömmer sig bakom skärmar och vågar inte stå för det de gör. Vilket avsnitt av "Trolljägarna" var det han var med i?



Han var med i avsnitt 5, säsong 2.
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-april-2015 vid 19:55
Postad av Bjekkergauken Bjekkergauken skrev:

Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

Folk som trakasserarpå nätet är riktiga fegisar!Angry De gömmer sig bakom skärmar och vågar inte stå för det de gör. Vilket avsnitt av "Trolljägarna" var det han var med i?



Han var med i avsnitt 5, säsong 2.


Okej. Tack!
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2015 vid 12:36
Efter lite argumenterande med honom häromdagen hoppar någon jag starkt misstänker är honom på min Deviantart och kallar mig "Feminist cunt" Asså, jag undrar hur lång tid det tar innan han triggar igån en polisanmälning. Det här börjar likna ett dagis...
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2015 vid 15:00
Det enda vettiga är väl att föra civiliserade konversationer här och bara ignorera hen. Skulle isf rekommendera att inte prata politik eller genus då det uppenbarligen drar igång hen. Det var ju viktigt i vissa diskussioner att Disney-prinsessor skulle ha snygga kroppar som på 90-talet. Kanske ska vi andra dra oss för att prata om vad vi inte gillar och bara ägna oss åt att hylla det vi uppskattar ist.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2015 vid 17:12
Låt inte en person självcensurera er. Man ska inte behöva vara rädd för att uttrycka vad man vill så länge man kan göra det på ett civiliserat sätt. Vill ni prata politik i samband med ett Disney ämne? Gör det! Vill du prata genusfrågor som rör Disneyfilmer? Gör det!

Börjar han terrorisera er även utanför detta forum så polisanmäl det om ni finner det obehagligt. Jag ska försöka att minimilasera hans aktivitet på detta forum så gott jag kan.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Guybrush.Threepwood View Drop Down
Nykomling.
Nykomling.


Medlem sedan: 17-augusti-2014
var: Katrineholm
Status: Offline
Poäng: 111
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush.Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-maj-2015 vid 14:34
Ni kan dra åt helvete, hela packet. Vilka är ni att döma mig? Skenheliga fjollor. Aschberg, kom och ta mig, din skalliga rövhatt.
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-maj-2015 vid 15:49
Postad av Guybrush.Threepwood Guybrush.Threepwood skrev:

Ni kan dra åt helvete, hela packet. Vilka är ni att döma mig? Skenheliga fjollor. Aschberg, kom och ta mig, din skalliga rövhatt.

Börjar misstänka att du är en 10-åring som på något sätt besuttit kroppen av en 80-talist som straff för att han råkade ogilla Johnny Depp...


Ändrad av Bjekkergauken - 07-maj-2015 vid 15:50
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-maj-2015 vid 12:10
Mata inte trollen Bjekkergauken, ignorera honom bara.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-maj-2015 vid 17:28
Så, vår käre vän Dalmatinen är fortfarande igång? Föga förvånande i och för sig, det såg man ju i Trolljägarna hur skakig han blev vid en konfrontation, samt hur omoget och ologiskt han resonerade. 

Tragiskt, nästan så jag tycker synd om honom. Hade han bara tagit en dusch och tvättat det där flottiga håret så hade jag nästan kunnat tänka mig att ge honom en kram. Kan inte vara lätt att vara så ensam och samtidigt sitta inne med så mycket hat och frustration. 


Ändrad av Trubaduren - 20-maj-2015 vid 17:28
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2015 vid 15:02
Hej, jag är ny här. Den där killen har ju också hoppa på mig på dubbningshemsidans forum när jag försökte fråga varför han beter sig illa, men fick inte nåt vettigt svar. Han gav bara kränkade svar till mig, så hans PM-funktion har nu blivit spärrad av hofverberg och Erika. Han har också bland annat kalla mig "amatör" och "hjärndöd Nolan-drönare" på vissa av hans inlägg, så man blir ju självklart jäkla förbannad på honom! Jag har all rätt att gilla Nolan bättre än Burton, då Burton har blivit sämre på senaste tiden. Det räcker ju bara för mig att se Alice i Retardlandet och Dull Shadows en gång! Sen har jag ingen intresse för heffaklumpar och PoTC heller, så han får bli sur hur mycket han vill på mig, men jag vägrar att ändra min åsikt, så det så!
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2015 vid 17:41
[QUOTE=Conan]Jag har all rätt att gilla Nolan bättre än Burton, då Burton har blivit sämre på senaste tiden. Det räcker ju bara för mig att se Alice i Retardlandet och Dull Shadows en gång! Sen har jag ingen intresse för heffaklumpar och PoTC heller, så han får bli sur hur mycket han vill på mig, men jag vägrar att ändra min åsikt, så det så![/QUOTE]

Om du ser det fetstilta: Applåder till dig!Clap Man ska stå för sina åsikter. Nu har jag inte sett Nolans filmer, men jag håller med dig om Tim Burtons version av "Alice i Underlandet". Tyckte mest att den var röris
Jag har också blivit attackerad av denna person.

Det ska ju komma en spelfilmsversion av "Skönheten och Odjuret"  och jag är peppad för Emma Watson ska vara med som Belle. Då fick jag förfrågan om jag var en "urblåst Potter-drönare" och hur jag kunde vara ett fan av "den lilla strykbrädan?" Behöver jag tala om att jag blev sårad? Cry

Så ja, du är inte ensam. Men stå på dig!Handshake


Ändrad av Tinsan-girl - 19-augusti-2015 vid 17:43
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2015 vid 18:07
Det verkar som om hans inlägg filtreras bort numera. Ni behöver inte bli sårade över någonting. Hans åsikter är inte värda någonting här för på MagicMovies uttrycker vi oss i civiliserade diskussioner.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2015 vid 18:13
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

[QUOTE=Conan]Jag har all rätt att gilla Nolan bättre än Burton, då Burton har blivit sämre på senaste tiden. Det räcker ju bara för mig att se Alice i Retardlandet och Dull Shadows en gång! Sen har jag ingen intresse för heffaklumpar och PoTC heller, så han får bli sur hur mycket han vill på mig, men jag vägrar att ändra min åsikt, så det så![/QUOTE]

Om du ser det fetstilta: Applåder till dig!Clap Man ska stå för sina åsikter. Nu har jag inte sett Nolans filmer, men jag håller med dig om Tim Burtons version av "Alice i Underlandet". Tyckte mest att den var röris
Jag har också blivit attackerad av denna person.

Det ska ju komma en spelfilmsversion av "Skönheten och Odjuret"  och jag är peppad för Emma Watson ska vara med som Belle. Då fick jag förfrågan om jag var en "urblåst Potter-drönare" och hur jag kunde vara ett fan av "den lilla strykbrädan?" Behöver jag tala om att jag blev sårad? Cry

Så ja, du är inte ensam. Men stå på dig!Handshake


Tack! Det värmde i hjärtatHeart
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2015 vid 18:22
"Det verkar som om hans inlägg filtreras bort numera. Ni behöver inte bli sårade över någonting. Hans åsikter är inte värda någonting här för på MagicMovies uttrycker vi oss i civiliserade diskussioner."

Ja, precis. Han har ju skapat nya kontot "AntiFeminist69" idag som tur är nu spärrad av Adrina. "Cadpig47", "Guybrush.Threepwood" och "Heffaklumpen." är enda konton han skapat är dock än så länge inte blivit spärrad. Han lär nog tyvärr komma tillbaka igen.Unhappy


Ändrad av Conan - 19-augusti-2015 vid 20:29
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2015 vid 18:39
Med tanke på att han verkar ha terroriserat stället sen -06 så är det nog sannolikt. Ugh, vissa människor borde inte få vistas nära sociala sammanhang...
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Claude Frollo View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 03-februari-2014
var: Örnsköldsvik
Status: Offline
Poäng: 170
inläggsval inläggsval   Citera Claude Frollo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2015 vid 10:16
Man måste acceptera andras åsikter och de gör man inte när man går till personangrepp. Diskussioner ska föregå med värdighet även om man inte håller med varandra. Sen att vissa inte klarar av det är bara tragisk.
Nu har väl inte jag blivit drabbad något på detta forum men de känns som de har blivit lugnare sedan förra gången man loggade in.

Ändrad av Claude Frollo - 13-oktober-2015 vid 10:16
"Silence, you old fool. The hunchback and I have unfinished business to attend to. And this time, you will not interfere." Claude Frollo
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2015 vid 12:53
Killen verkar inte ha skrivit nåt nytt inlägg under senaste tiden. Har han äntligen insett vad han har gjort under alla dessa år eller? Hoppas att den här sidan blir helt och hållet fri från näthatet framöver. Jag tycker att det är synd att näthat finns överallt. Det är inte ok om man säger t.ex.: "Gillar man komedier bättre än dramer har man lägre IQ. Ingen åsikt, it's a fact!" eller "Gillar man Justin Bieber borde man genomgå lobotomi". Då är man faktiskt självisk.
Kan man inte säga nånting på ett trevligt sätt, så tycker jag att man skall bara hålla tyst.


Ändrad av Conan - 13-oktober-2015 vid 19:53
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2015 vid 11:21
Postad av Rocket,Raccoon Rocket,Raccoon skrev:

Suck mah furry lil' rocket, ya bunch a' pansies an' feminazi cun'z.

"Du är en tvär och bitter liten man. Jag tycker synd om dig" -Buzz Lightyear
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2015 vid 13:01
Postad av Rocket,Raccoon Rocket,Raccoon skrev:

Suck mah furry lil' rocket, ya bunch a' pansies an' feminazi cun'z.

Jag hade fel. Du bara fortsätter på att spamma som vanligt.


Ändrad av Conan - 20-oktober-2015 vid 13:03
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-oktober-2015 vid 22:10
Don't feed him!
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-februari-2016 vid 23:55
Kan nån va snäll och sopa bort Gandalf_Grås  inlägg också? Det finns (som tur) ingen annan på den här sidan som skapar nya konton hela tiden och provocera så jäkla mycket som Katrineholm-grabben själv!
Till toppen
 Svara Svara Sida  123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media