Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Näthatare igen?

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2016 vid 13:42
Vilket jäkla liv det har varit på den här hemsidan igår (och även också i måndags kväll). Tack Adrina, för du kom och ställde till rätta i sista sekunden! Jag hade försökt att ignorera ärthjärnan, men oavsiktlig gick in i fajten med honom då han gjorde några spam i inlägget Puhs film om heffaklumpen, vilket jag blev irriterat av! Sen att han har mage att tro att mina föräldrar är incestösa (det är dom inte) och att jag bor i min mammas källare, så vill jag gärna söka upp honom och slå sönder hans tänder så att han inte kan våga kasta skit på mig mera! Mina föräldrar älskar mig och respekterar vad jag själv gillar, och då är man INTE nån "skenhelig PK-fjolla med usel filmsmak", bara för att man har annat intresse än Puh, Burton och Depp!

Kan man inte bara låsa in odjuret i ett mentalsjukhus eller sätta honom i fängelset, så vi slipper honom under en lång tid!?


Ändrad av Conan - 03-februari-2016 vid 16:53
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-februari-2016 vid 08:42
Postad av Conan Conan skrev:

Sen att han har mage att tro att mina föräldrar är incestösa (det är dom inte) och att jag bor i min mammas källare, så vill jag gärna söka upp honom och slå sönder hans tänder så att han inte kan våga kasta skit på mig mera! Mina föräldrar älskar mig och respekterar vad jag själv gillar, och då är man INTE nån "skenhelig PK-fjolla med usel filmsmak", bara för att man har annat intresse än Puh, Burton och Depp!

Kan man inte bara låsa in odjuret i ett mentalsjukhus eller sätta honom i fängelset, så vi slipper honom under en lång tid!?


Conan, det den här personen har sagt om dina föräldrar är hemskt av honom, så jag förstår om du blir upprörd och ledsen, men istället för att ge honom svar på tal, ska du bara kopiera kommentarerna och länken och sedan skicka ett pm till Adrina. Det är bättre det, än att personen mer styrka. Han är nämligen ett nättroll och sådana är aldrig lätta att tas med. Som sagt, så förstår jag att du blir sårad, men försök räkna till tio och ge dig inte in i striden. Kopiera istället kommentarerna du får och ta en även en kopia på länken, som du sedan skickar i ett pm till Adrina, så hon får ta hand om det.
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2016 vid 18:40
Postad av Tinsan-girl Tinsan-girl skrev:

Postad av Conan Conan skrev:

Sen att han har mage att tro att mina föräldrar är incestösa (det är dom inte) och att jag bor i min mammas källare, så vill jag gärna söka upp honom och slå sönder hans tänder så att han inte kan våga kasta skit på mig mera! Mina föräldrar älskar mig och respekterar vad jag själv gillar, och då är man INTE nån "skenhelig PK-fjolla med usel filmsmak", bara för att man har annat intresse än Puh, Burton och Depp!

Kan man inte bara låsa in odjuret i ett mentalsjukhus eller sätta honom i fängelset, så vi slipper honom under en lång tid!?


Conan, det den här personen har sagt om dina föräldrar är hemskt av honom, så jag förstår om du blir upprörd och ledsen, men istället för att ge honom svar på tal, ska du bara kopiera kommentarerna och länken och sedan skicka ett pm till Adrina. Det är bättre det, än att personen mer styrka. Han är nämligen ett nättroll och sådana är aldrig lätta att tas med. Som sagt, så förstår jag att du blir sårad, men försök räkna till tio och ge dig inte in i striden. Kopiera istället kommentarerna du får och ta en även en kopia på länken, som du sedan skickar i ett pm till Adrina, så hon får ta hand om det.

PM-funktionen funkar tyvärr inte hos mig, men tack för tipset ändå!
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-februari-2016 vid 20:38
SNÄLLA, jag ber er. Svara inte på trollinlägg/101/cadpig's inlägg. Istället, rapportera inläggen (Under inläggsval) så att jag blir varse om det snabbare så tar jag bort dem om jag tycker de är olämpliga när jag får tid. Det går mycket snabbare för mig att städa upp om jag inte behöver ta bort era svar till honom också (som då hamnar ur kontext).
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-februari-2016 vid 06:53
Postad av Adrina Adrina skrev:

SNÄLLA, jag ber er. Svara inte på trollinlägg/101/cadpig's inlägg. Istället, rapportera inläggen (Under inläggsval) så att jag blir varse om det snabbare så tar jag bort dem om jag tycker de är olämpliga när jag får tid. Det går mycket snabbare för mig att städa upp om jag inte behöver ta bort era svar till honom också (som då hamnar ur kontext).


Ja, det stämde lite med det jag skrev. Att man ska räkna till tio och rapportera till dig.Smile
Annars får han, som du en gång skrev till mig, mer styrka.

Conan: Klart jag tipsar, så jag kan hjälpa dig på bästa sätt. Smile Det är det man ska göra, hjälpa och trösta varandra.


Ändrad av Tinsan-girl - 26-februari-2016 vid 06:57
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
Bjekkergauken View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2014
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 92
inläggsval inläggsval   Citera Bjekkergauken Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-mars-2016 vid 20:49
Internationella kvinnodagen till ära hoppar han på min Deviantart igen under namnet "Bjekkermuttan" och kastar ytterligare skit på mig. Asså, den där snubben borde gå tillbaka till dagis, alternativt ta en till pratstund med Robert Aschberg...

Ändrad av Bjekkergauken - 08-mars-2016 vid 20:50
Feminism is the radical notion that women are people.
Till toppen
Jappmannen View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 106
inläggsval inläggsval   Citera Jappmannen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-mars-2016 vid 00:07
Han borde inte få ta plats någon annanstans än på ett mentalsjukhus eller fängelse.
Vad vore diner utan lite musik?
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-april-2017 vid 15:30
Undrar om killen har blivit polisanmäld?
Han har gjort ett inlägg (borttaget nu) i måndags på Into The Woods som jag tycker att det var en av de värsta och kränkande inläggen som han har postat! Jag har rapporterat inlägget och fyllt i problemet om att han borde (bokstavligt) bli polisanmäld! Det där kan han inte hålla på med mera! Man blir så jäkla trött på hans beteende! Trots att Ellen Bergström har anmält honom och krävt skadeståndet på 5.000 kronor, så har han ändå fortfarande INTE lärt en läxa!


Ändrad av Conan - 09-april-2017 vid 15:31
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-april-2017 vid 20:35
Vem pratar ni om och vad har han gjort?
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-juli-2019 vid 20:55
Postad av Conan Conan skrev:

Hej, jag är ny här. Den där killen har ju också hoppa på mig på dubbningshemsidans forum när jag försökte fråga varför han beter sig illa, men fick inte nåt vettigt svar. Han gav bara kränkade svar till mig, så hans PM-funktion har nu blivit spärrad av hofverberg och Erika. Han har också bland annat kalla mig "amatör" och "hjärndöd Nolan-drönare" på vissa av hans inlägg, så man blir ju självklart jäkla förbannad på honom! Jag har all rätt att gilla Nolan bättre än Burton, då Burton har blivit sämre på senaste tiden. Det räcker ju bara för mig att se Alice i Retardlandet och Dull Shadows en gång! Sen har jag ingen intresse för heffaklumpar och PoTC heller, så han får bli sur hur mycket han vill på mig, men jag vägrar att ändra min åsikt, så det så!
 
Han är faktiskt bannad från Dubbningshemsidans forum helt och hållet sedan 2016 bara så att du vet, så du kan skriva vad du vill där nuWink 
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2019 vid 22:45
Killens 2 mest aktiva konton GuyBrush_Threepwood och 102Dalmatiner är bannade nu så vi får hoppas att han ger upp den här gången

Innan Adrina gjorde det så pratade jag med henne på Messenger om vad hon skulle göra med honom och hon sa att så länge han försöker logga in/registrera sig och hans IP faller inom den bannade rangen så bör han blockeras

Hon sa också att det inte finns några garantier på detta men vi får hoppas på bästaSmile
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-augusti-2019 vid 22:05
Skönt! Strålande nyheter :)
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-augusti-2019 vid 21:53
Verkar som att pesten är tillbaka under nytt namn, denna gång "Rapunzel". Tänkte bara upplysa om det - förhoppningsvis kan admin göra sig kvitt även denna.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-augusti-2019 vid 13:51
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Verkar som att pesten är tillbaka under nytt namn, denna gång "Rapunzel". Tänkte bara upplysa om det - förhoppningsvis kan admin göra sig kvitt även denna.
 
Angry Kan han inte bara ge sig

Adrina: Kan du banna detta konto också


Ändrad av Erikpwbv - 30-augusti-2019 vid 13:56
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2019 vid 15:21
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Verkar som att pesten är tillbaka under nytt namn, denna gång "Rapunzel". Tänkte bara upplysa om det - förhoppningsvis kan admin göra sig kvitt även denna.
 
Nu har Adrina bannat detSmile
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2019 vid 20:05
Toppen! Men det är nog inte det sista vi får höra från den där typen, tyvärr.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-september-2019 vid 22:13
När började han bete sig såhär egentligen, är bara nyfiken
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-september-2019 vid 21:13
Föregår min tid här. Aldrig varit vänlig eller det minsta trevlig. Vidrigt beteende rakt igenom.
Jag skulle tippa att han är anledningen till att det varit så tunt med aktivitet på forumet de senaste åren.
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2019 vid 16:11
Att döma av det senaste inlägget i Lejonvakten-ämnet så misstänker jag att Wolfy är samma kille

Han måste ju ha sparat det kontot ifall han skulle bli bannad

Verkar nästan som att det enda sättet att få bort honom är att stänga ner forumet helt och hållet och bara ha kvar hemsidan

Jag säger INTE att Adrina måste göra det, det får hon bestämma



Ändrad av Tinsan-girl - 14-september-2019 vid 16:55
Till toppen
Tinsan-girl View Drop Down
Producent
Producent
Avatar

Medlem sedan: 10-augusti-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 270
inläggsval inläggsval   Citera Tinsan-girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-september-2019 vid 16:59
Erikpwbv:

Jag slog ihop dina inlägg, då det postades med bara några minuters mellanrum.
Om du vill tillägga något, kan du redigera ditt senaste inlägg.SmileHandshake
Hör med hjärtat ditt, så ska du förstå.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 01:06
Adrina får mer än gärna banna Wolfy. Det är bara att banna hans konton tills han får slut på dom, för jag gissar att han skapat en hel del. Det här inte en person som är främmande för trakasserier direkt, han har fått besök förut och ställts mot väggen men begriper fortfarande inte att det han sysslar med är fel. Jag är inte i en position att uttala mig kvalificerat men jag skulle tippa på att psykiatrisk vård är vad den här människan behöver. Är man en fanatiker av Disneyfilmer där dess centrala historier om moral och empati går en helt förbi så är det djupt tragiskt. Den här människan fattar inte att den själv är skurken i dessa sagor.

Håll dig till din heffaklump, se om den elva gånger på ett år och ge fan i att störa andra med ditt svarta, patetiska hat som ingen bryr sig om. Den ger ingenting. Den är värdelös. Precis som din närvaro här.


Ändrad av OliviaBelle - 16-september-2019 vid 01:07
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 15:07
Användaren April Ryan är samma person. Får mer än gärna banna den också. Det kan nog ta ett tag att få bort det här trollet och jag hoppas admin orkar rensa bort skräpet. Annars vore det kanske läge att låsa forumet helt och hållet.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 15:16
Nu kommer även Wolfy med allvarliga hot. Detta bör anmälas. Han är ju känd hos polisen sen innan så det känns befogat med att de besöker honom. Han är en samhällsfara rent utsagt, borde spärras in.
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 15:41
"Håll dig till din heffaklump, se om den elva gånger på ett år och ge fan i att störa andra med ditt svarta, patetiska hat som ingen bryr sig om. Den ger ingenting. Den är värdelös. Precis som din närvaro här."

Bra sagt, OliviaBelle! Clap

Själv föredrar jag att se om Avengers: Infinity War och Avengers: Endgame elva gånger (eller mer) på ett år än nån Heffaklump-film (båda ligger ju på imdb top 250 av bästa filmer, vilket Pooh's Heffalump Movie INTE gör)


Ändrad av Conan - 16-september-2019 vid 16:39
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 18:32
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Nu kommer även Wolfy med allvarliga hot. Detta bör anmälas. Han är ju känd hos polisen sen innan så det känns befogat med att de besöker honom. Han är en samhällsfara rent utsagt, borde spärras in.
 
Wolfy är bannad nu ser jag men han har säkert sparat flera konton i några år ifall det händer

Det finns ju dock ett mycket trevligare forum nämligen: Dubbningshemsidans forum


Ändrad av Erikpwbv - 16-september-2019 vid 18:37
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2019 vid 18:46
Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Användaren April Ryan är samma person. Får mer än gärna banna den också. Det kan nog ta ett tag att få bort det här trollet och jag hoppas admin orkar rensa bort skräpet. Annars vore det kanske läge att låsa forumet helt och hållet.
 
Hur vet du att det är samma person
Till toppen
Conan View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 19-augusti-2015
Status: Offline
Poäng: 41
inläggsval inläggsval   Citera Conan Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 13:38
Den trångsynta killen är åter igen tillbaka med Gipdac (Cadpig baklänges) med ett nytt inlägg (togs bort nu av Tinsan-girl) på den här tråden för en stund sen. 

Nu är det bara att vänta på att Adrina även bannar Gipdac.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 14:31
Postad av Erikpwbv Erikpwbv skrev:

Postad av OliviaBelle OliviaBelle skrev:

Användaren April Ryan är samma person. Får mer än gärna banna den också. Det kan nog ta ett tag att få bort det här trollet och jag hoppas admin orkar rensa bort skräpet. Annars vore det kanske läge att låsa forumet helt och hållet.
 
Hur vet du att det är samma person


Jag kan inte veta säkert men känns som att det är mycket som pekar på det. Varit i stort sett inaktiv sedan registrering och kom in för nån dag sedan med inlägg vars stil på språket liknar trollet.

Medlem sedan: 01-januari-2018
var: Venice, Newport
Poäng: -4000

I ett inlägg i presentationstråden går användaren ut med fullständigt namn och ort, vilket är lite ovanligt. I och med att vi känner till naturen och bakgrunden hos det här trollet vi har att göra med så misstänker jag starkt att han helt enkelt kapat den identiteten.


Ändrad av OliviaBelle - 17-september-2019 vid 14:38
Till toppen
Erikpwbv View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2019
var: Upphärad
Status: Offline
Poäng: 18
inläggsval inläggsval   Citera Erikpwbv Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 16:12
Postad av Conan Conan skrev:

Den trångsynta killen är åter igen tillbaka med Gipdac (Cadpig baklänges) med ett nytt inlägg (togs bort nu av Tinsan-girl) på den här tråden för en stund sen. 

Nu är det bara att vänta på att Adrina även bannar Gipdac.
 
Nu verkar det ju som att det enda sättet att få bort honom är att låsa forumet för gott, hemsidan kan ju vara kvar

Faktum är att forumsmedlemmen Tonytonka har skapat ett nytt Disney-forum, han gjorde det på grund av allt som hänt här

Om ni undrar hur jag vet det så sa han det på Dubbningshemsidans forum

Här är det https://disneytopiasverige.createaforum.com/index.php

Så det forumet kommer nog vara trevligare

Och jag tror inte att idioten kommer dit för han blir säkert kvar här
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-september-2019 vid 19:54
Vore väldigt tråkigt om det visar sig vara tvunget att låsa forumet men jag är nog villig att hålla med om att det är lika bra. Älskar att komma hit nån gång i veckan och kolla upp filmerna och att då och då kunna ventilera tankar och åsikter men det känns som att hela forumet är angripet av smuts.
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media