Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Milo Murphy's Law

 Svara Svara
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 2 Röster, Medel 1,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Milo Murphy's Law
    Postad: 01-oktober-2016 vid 19:20
Någon mer som sett det första avsnittet än? Åsikter?

Disney Channels senaste animerade serie kommer från samma kreativa duo som gav oss Phineas and Ferb, och Milo Murphy's Law är animerad i samma stil och påminner även en hel del om sin föregångare i fråga om humor och känsla. 

Inte direkt något som får mig att hoppa upp och ner i tv-soffan, och långt ifrån den höga kvalitet som vi som växte upp med Disneydags och Disneyklubben är vana vid, men jag har ännu inte sett tillräckligt för att bygga mig en direkt uppfattning. Ett stort plus är dock att introt sjungs av Weirld Al Yankovic - en gammal favorit från mina tidiga ungdomsår. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-oktober-2016 vid 18:52
Aldrig hört talas om faktiskt. Men jag är allergisk mot "Phineas and Ferb", jäkla hipster-serie.
Till toppen
Zernabog View Drop Down
Springschas
Springschas


Medlem sedan: 15-juli-2010
Status: Offline
Poäng: 34
inläggsval inläggsval   Citera Zernabog Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-oktober-2016 vid 20:31
Och vad är det för fel i att vara hipster (eller feminist)?
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-april-2017 vid 22:14
Milo murphys lag som den heter på svenska blev jag väldigt överraskad över en väldigt bra serie för att vara ny. Skulle säga att det är en serie jag skulle kunna kolla på som jag tycker nästan om inte det gör det håller Toon Disney klass.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2017 vid 21:41
Vet dock inte om jag såg det första avsnittet men det var en riktigt bra serier enligt mig.
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-april-2017 vid 21:42
Jag såg andra delen av det första avsnittet "the undergrounders" extremt bra avsnitt enligt mig och ingen serie som ska underskattas.
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2017 vid 19:54
Postad av Zernabog Zernabog skrev:

Och vad är det för fel i att vara hipster (eller feminist)?


Försök att inte vara en sådan cuck.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-april-2017 vid 23:14
Postad av 102dalmatiner 102dalmatiner skrev:

Postad av Zernabog Zernabog skrev:

Och vad är det för fel i att vara hipster (eller feminist)?


Försök att inte vara en sådan cuck.


Nu är jag inte så insatt i reglerna på MagicMovies men jag ser att du har - 391 poäng?

Hur funkar den här poängsättningen? Är det för att du beter dig som ett rövhål i var och varannan tråd?
Till toppen
TecknatNörd View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 132
inläggsval inläggsval   Citera TecknatNörd Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-april-2017 vid 20:56
Hmmm undrar vilken titel denna tråden har? Iaf inte det ni pratar om
Till toppen
102dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2016
Status: Offline
Poäng: -7237
inläggsval inläggsval   Citera 102dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-juli-2018 vid 21:04
Postad av TecknatNörd TecknatNörd skrev:

Hmmm undrar vilken titel denna tråden har? Iaf inte det ni pratar om


Titeln på den här patetiska soyboy-serien.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media