Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Vilken uppföljare vill du se?

 Svara Svara Sida  <12345>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Tingeling View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera Tingeling Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-maj-2006 vid 17:36
Den tecknades av Disneys Feature Animation Team. Kvalitén håller samma klass som de övriga klassikerna.
Varför nöja sig med lycka när man kan kräva eufori?

Vill du ha en avatar?
Till toppen
potterman View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 22-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera potterman Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-maj-2006 vid 19:51
Postad av The Chosen One The Chosen One skrev:

Jag vill inte se nån uppföljare. Alla uppföljare är dåliga(eller de flesta). De enda uppföljarna som här bra är Shrek 2 och Ice Age 2(och de är inte ens disneyfilmer). Disney borde skärpa sig, om de vill göra fler uppföljare så borde man åtminstone kunna jämnföra den med den första. T ex jämnför Den lilla sjöjungrunThumbs Up med 2:anThumbs Down så förstår ni vad jag menar.

Lejonkungen 3: Haakunna Mattata är den enda uppföljaren som är bra som disney har gjort. 
 
Jag tycker att Toy story 2 är väldigt bra också, precis som alla pixars filmer

Postad av Silver Silver skrev:

Alltså, jag är oftast inte alls positivt inställd till uppföljare. Syftena är är bara så låga. Men det är möjligt att det finns undantag, jag har till exempel inte sett Mulan II eller Bambi II. En uppfölhjare KRÄVER lika bra teknisk kvalitet som föregångaren, som till exempel i Lejonkungen II där jag anser att de lyckats.
 
En uppföljare till Herkules skulle jag inte ha någonting emot, snarare tvärtom. Där finns en humor som jag gillar som inte försämras så grovt av en bristande animering...
 
Vad säger ni förresten om Mulan II, är den sevärd?
 
Jag såg mulan 2 och den var riktigt #&?+"@ dålig. Inget av humorn från första filmen fanns kavr.



Ändrad av Proximus - 12-maj-2006 vid 18:11
Love Dory
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-maj-2006 vid 18:39
Aj då. Då kanske jag skall undvika Mulan 2... jag frågade min 12-åriga kusin om hon tyckte att den var bra, men hon sa att den förstörde ettan. Hu, det låter inte som något bra betyg.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Tingeling View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera Tingeling Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-maj-2006 vid 18:53
Jag har också hört det om "Mulán 2"... Än har jag inte sett den, och jag har ingen större lust heller.
Varför nöja sig med lycka när man kan kräva eufori?

Vill du ha en avatar?
Till toppen
Tinna View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Tinna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-maj-2006 vid 19:10
Jag tyckte inte att Mulan 2 var något vidare heller...Men jag tror att det kan bero på att jag bara sett den en gång. Om jag hade sett den en gång till så kanske jag hade varit förberedd på att den inte skulle va så bra- och då hade den blivit bättre *teori* Tongue.....
Har ändå för mig att den rätt ok nu när jag tänker efter. Men ja- inte i samma klass som ettan visserligen...
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-maj-2006 vid 19:50
Men en sak är lustigt - att man kan få ett första intryck av en film och tycka att den är helt suverän. Men nästa gång man ser den så blir man besviken och kan inte för allt i världen förstå varför man var så imponerad första gången.

I sådana fall är det ju bättre om man ger en dålig film en chans och upptäcka nya kvalitéer som gör att den blir bättre och bättre för varje gång man ser den.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-maj-2006 vid 15:24
Postad av Silver Silver skrev:

Jovisst, Smith var förändrad, men det skedde liksom på ett ögonblick, Disney gjorde om honom i sista stund för att man inte skulle sympatisera med honom lika mycket som med John Rolfe. Jag har svårt för det där övertydliga, men jag antar att det är sådant som krävs i en tecknad film som främst är riktad till barn. Men filmen var hur som helst inte speciellt romantisk, något som andra uppföljare lyckats mycket bättre med.
 
Postad av Tinna Tinna skrev:

  Ja, jag håller absolut med John Smith...jag tycker att allvaret som fanns i ettan försvann. I John Smiths sista scen (på balkongen med Pocahontas) tycker jag att han framstod som riktigt löjlig...jämfört med ettan iaf! Har bara sett den en gång men har en bild av att han "skuttar" iväg efter att han och Pocahontas kommit fram till de inte är rätt för varandra på ungefär 2 minuter....Wink
 
Men annars tycker jag att den var hyfsad! Hade väntat mig en sämre uppföljare faktiskt...
 
Jag håller med! Jag kan väl tycka att man inte borde göra en tvåa på Pocahontas överhuvudtaget! Då det verkligen inte kan bli speciellt bra! Slutet på ettan var ju så underbart bra! Dom skjildes åt men man visste ändå att dom för alltid skulle älska varandra. Så fint slut Smile 
Men sen! Sen kommer dom med Pocahontas 2! Snacka om att förstöra! Varför kunde dom inte bara låtit det vara sådär sjukt romantiskt och tragiskt!?
 
Sen är jag den första att hålla med om att när man väl gör en tvåa på en film som man har byggt på verkligheten så ska man även följa verkligheten i uppföljaren. Så på det viset var det väl positivt att hon valde John Rolfe och inte John Smith.
Men i alla fall! Jag tål inte John Rolfe! Och det ska jag erkänna att det har inget med honom att göra egentligen utan det är just det att det är honom som hon väljer och inte John Smith! Jag förstår mig inte på det! Det är ju katastrofalt! Dom särar på ett av Disneys gulligate par! och ett av dom mest romantiska också för den delen! Cry
 
Sen håller jag också med om att John Smith är förändrad, på som ni säger, ett ögonblick! När dom sedan kommer fram till att dom inte är rätt för varandra, så tar det ju, som sagt, ca 2minuter! Vad är det för stil? Kunde dom inte åtminstone få ett rörande avsked? På sätt o vis hatar jag filmen enbart för att hon inte väljer John Smith. Det skulle ju bli dom två! Varför kunde dom inte låtit bli att göra en uppföljare?
 
Men sen måste jag väl...ja, tyvärr måste jag ju erkänna att filmen är helt okej, inte bland de bättre men helt okej. Det tar emot och säga det men...
 
 
Att dom ska göra en trea på Den lilla Sjöjungfrun är väl bestämmt? På sätt och vis vill jag se den och på sätt och vis inte. Jag vill se den för att jag är helt såld i ettan, men jag vill inte se den pga att jag kan tänka mej den totala katastrof som filmen ganska troligt kommer att resultera i. Tvåan var ju ingen höjdare, Sebastian var kul som alltid, men det var ju också en av de få fördelarna. Dessutom förstör det något enormt för mig att Sissel inte har Ariels röst!
 
Mulan 2 tycker jag var ganska bra. Jag kan förstå varför vissa inte gör det, för jag tänkte samma sak första gången jag såg den. Det skriker b-film om den faktiskt. Men jag tycker ändå att Muschu väger upp det ganska bra, han är en rolig karaktär, eller så är det jag som har dålig humor? Wink
 
Ojj, vad mycket det blev, det var inte tänkt så men...Tongue Men jag måste ju ändå dra upp det igen. Varför gjorde dom en uppföljare på Pocahontas? Cry

Dubbelinlägg sammanfogade

Ursäkta för att mitt inlägg ser så lustigt ut. Det är lite fel på datorn jag sitter framför. Det är alltså Silver som har skrivit det första, och det som står från det inlägget tills det står "[/QUOTE]" har Tinna skrivit. Resten har jag skrivit.  
Det som jag har skrivit börjar alltså såhär:
Jag håller med! Jag kan väl tycka att man inte borde göra en tvåa på Pocahontas överhuvudtaget! Då det verkligen inte kan bli speciellt bra! Slutet på ettan...
 
Jag ber än en gång om ursäkt för min dators ofattbara uppförande Wink

Ordnat Cool
Ska mun ha någunting gjurt..Bork bork




Ändrad av Proximus - 12-maj-2006 vid 18:15
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Tingeling View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera Tingeling Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-maj-2006 vid 15:34
Det var ett tag sen jag såg "Pocahontas 2", men jag tycker mig minnas att när John Smith får nobben så är han lika glad för det... Jag tyckte det hela var väldigt konstigt. Det smartaste draget för Disney hade nog varit att låta bli uppföljaren, det kärlekspar de skapat i ettan var ganska omtyckt, dumt att förstöra det... Pocahontas och John Smith står ju för Disneyhistoriens bästa kärlekssång, enligt min åsikt!
Varför nöja sig med lycka när man kan kräva eufori?

Vill du ha en avatar?
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-maj-2006 vid 16:00
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Varför, varför, varför har dom gjort en uppföljare på den?
 
Det var ett tag sedan jag såg den också, men om jag minns rätt så ser inte John Smith speciellt olycklig ut för att han förlorar någon som han älskar djupt och innerligt. Nej inte alls, i stället går han till sina beundrarinnor och berättar om sina senaste ämnen att skryta om. Eller så är det innan Pocahontas kommer ut på balkongen, men i vilket fall somhelst, borde man väl ändå bli väldigt ledsen om någon man älskade sa att man vandrade på samma stig en gång, men nu är det dags att ta faväl och gå skilda vägar (eller något i den stilen)?
Man skulle ju i alla fall inte reagera med att tänka typ: "Jaha, okej, där ser man...jaa, det var det det.."
 
Varför gjorde dom en uppföljare på Pocahontas!?
 
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Tingeling View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 21-april-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera Tingeling Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-maj-2006 vid 16:03
Det ger ju inte direkt djup åt karaktären, om man säger så... Men Disney verkar ju inte tycka att sånt behövs i en uppföljare.
Varför nöja sig med lycka när man kan kräva eufori?

Vill du ha en avatar?
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-maj-2006 vid 16:14
Nej, det verkar mer som om att dom godtar vilken smörja somhelst bara den säljer bra! I vissa uppföljares fall, och även vissa andra nyare filmer, som jag har lite svårt för. Inte dom andra filmerna, missförstå mig inte
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Crussidull View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 23-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera Crussidull Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-maj-2006 vid 20:01
Jag skulle vilja ha en uppföljare på Björnbröder, men jag har hört att det är på väg en. Och det skulle bara verka töntigt med uppföljare på sagor som Snövit och Pinocchio.

 


Ändrad av Crussidull - 23-maj-2006 vid 20:02
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2006 vid 16:05
Det vore kul med Robin Hood 2. Vad skulle den handla om ? Kanske att Robin och Marian får barn eller nåt. Eller att Marian blir kidnappad av nån.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-maj-2006 vid 18:31
Det skulle bli lite tröttsamt med Robin Hood 2 om de fick ungar precis som alla andra uppföljare. Dessutom skulle det vara väldigt knepigt att fånga den där gamla vintage-känslan från första filmen, tror ni inte?

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-maj-2006 vid 12:53
Joo, det kan jag hålla med om Silver. Och om de nu skulle få för sig att göra en andra film, hoppas jag att den åtminstone inte handlar om att Marian och Robin får barn, den historien känns ju bara uttjatad!
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-maj-2006 vid 14:46
Yepp. Det är väldigt uttjatat... men en uppföljare till Robin Hood kanske inte ens borde handla om Hood och hans vänner? Man skulle snarare göra en film i samma stuk, med klädda djur under medeltiden, som handlar om Kung Arthur, Lady Guinevere och det magiska svärdet?

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 16:57
Det var en väldigt bra idé! Själv är jag lite såld på historia av denna sort så absolut! Kanske om riddar Lancelot och Lady Guineveres kärlek?
 
En sådan uppföljare skulle ju faktiskt kunna bli en uppföljare till både Robin Hood och Svärdet i Stenen Ermm
 
En uppföljare på Robin Hood skulle ju också kunna handla om Ivanhoe. Robin Hood är ju faktiskt med i vissa av berättelserna om honom. Det skulle kanske kunna fungera...
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Proximus View Drop Down
Exekutiv producent
Exekutiv producent
Avatar
Moderator - Memento Mori

Medlem sedan: 27-september-2004
Status: Offline
Poäng: 460
inläggsval inläggsval   Citera Proximus Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 17:00
Kan bli lite svårt med tanke på att den "onde" Prins John redan har besagrats och den "gode" Richard har återvänt.
Fast det skulle vara roligt med lite tempelherrar i en Disney film.
"Monopol på omfattande maktinstrument
Förnedring av olämpliga åsiktselement
På detta sätt utövar jag min makt
En sällsynt skådad veritabel forumsslakt"

Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-juni-2006 vid 19:24
Ja, men tanken var ju att tempelherrarna finns med i form av... paddor? Antiloper? Att man kör med samma djur-koncept som i Robin Hood. Då blir det ju en slags uppföljare rent estetiskt...

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-juni-2006 vid 13:18
nån här som skulle vilja se en uppföljare på törnrosa Tongue? det finns tydligen nån slags uppföljare till den på en dvd som heter "Enchanted Tales- A kingdom of kindness " jag har sett lite från en trailer av den och den verkar iaf fint tecknadSmile nu vet jag inte vad för slags film detta egentligen är och hur lång eller vad man nu ska säga tror det är en kortfilm eller nått såntConfused
Love will be your guide
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-juni-2006 vid 12:58
En uppfölajre till Taran och den magiska kitteln skulle fungera. Den filmen är så skum. Jag tror miljöerna är ganska tacksamma för en fortsatt intrig, någonting från Grimm bara.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
Brownie View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 13-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 25
inläggsval inläggsval   Citera Brownie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juni-2006 vid 17:50
En Aristocats 2 skulle kunna funka! Men det är ju en gammal film så det skulle inte bli bra tecknat till skillnad ifrån ettan. men egentligen tycker jag inte att man ska göra tvåor på gamla filmer.
Hej hopp
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juni-2006 vid 19:56
Ja taran och den magiska kitteln skulle nog funka bra, nu minns jag inte mkt av denna film då jag endast sett den 1 gångEmbarrassed kan man göra en uppföljare på en klassiker som askungen går det väl att göra en på dennaSmile tror faktiskt det skulle bli bättre att göra en uppföljare på en sånn film som taran än askungen pga att akungen ju har en sånn historia o bakgrund som den har medans taran är lite mer speciell och inte är lika känd....
 
 
sen när det gäller aristocats så ja det skulle man nog kunna göra nått bra av, tror oxå det är en av de klassiker som passar bättre till en uppföljare nu när man "måste" göra uppföljre överhuvdtaget....men aristocats ja den är ju gjorde på ett sånt sätt så en kul fortsättning nog skulle kunna gå och få fram
Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-juni-2006 vid 19:59
Håller med dig Brownie, det är ju ändå en film som, i alla fall enligt mitt tycke, inte kan bli så förstörd av en uppföljare som vissa andra. Jag kan nämna Poccahontas med sorg i hjärtat Cry
 
Taran och den magiska kittlen har jag faktiskt inte sett, men av vad jag har förstått från er här, så är den tydligen bra, så jag får försöka se den någon gång Wink
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
LaFayette View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 16-september-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera LaFayette Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-september-2006 vid 21:59
Det där med uppföljare är kanske inte riktigt min grej. Int för att jag hatar dem eller så. Nej då. Flera är riktigt bra (särskilt musiken är väldigt lyckad i bla lejonkungen2, lilla sjöjungfrun, pocahontas..). Men jag tycker ändå att det är trevligare att få tänka ut själv hur fortsättningen följerSmile 
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-oktober-2006 vid 10:44
Hoppas det inte kommer fler uppföljare på Aladdin. Men en uppföljare på Taran skulle va kul att se.
Till toppen
starchild84 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera starchild84 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2007 vid 00:19
Har sett de där 8 minuterna av Askungen III
kan säga att iaf jag tycker att det är lite väl mkt...
 
ariel III Ska det väl bli en oxå?
Dumbo II
och allt vad de nu var...
 
om ett par år står vi här med askungen 10 snövit 5 o.s.v
 
Sleepy
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
Till toppen
starchild84 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera starchild84 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2007 vid 00:30
Postad av starchild84 starchild84 skrev:

Har sett de där 8 minuterna av Askungen III
kan säga att iaf jag tycker att det är lite väl mkt...
 
ariel III Ska det väl bli en oxå?
Dumbo II
och allt vad de nu var...
 
om ett par år står vi här med askungen 10 snövit 5 o.s.v
 
Sleepy
 
btw kom jag på att kejsarens nya stil 2 kronks nya stil var rätt härlig =)
en lyckad uppföljare tycker iaf jag.
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2007 vid 15:28
Postad av disney_girl disney_girl skrev:

Hoppas det inte kommer fler uppföljare på Aladdin. 
 
Jag skulle inte tro att det är så aktuellt. Nu känns det ju som att dom har pressat handlingen så långt det går. Möjligtvis att dom skulle släppa en film med kortfilmer. Men lyckligt nog tror jag vi slipper fler uppföljare på Aladdin. Fast vad vet jag?
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
starchild84 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 23-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera starchild84 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2007 vid 19:07
Aladdin är en triologi..
då skall de hålla sig till just 3 oxå
samma med lejonkungen det är oxå en triologi..
 
vill man se fler aladdin avsnitt så finns ju jasmines äventyr en prinessa berättar eller vad den hette sen finns de ju några kortisar på prinsesssagor..
 
 
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
Till toppen
 Svara Svara Sida  <12345>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media