Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Moana 2

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Moana 2
    Postad: 01-februari-2019 vid 11:07
https://metro.co.uk/2019/01/22/moana-2-feature-first-ever-latina-princess-lin-manuel-miranda-talks-disney-sequel-8372588/

Känner på mig att det kommer bli en hetsk debatt om uppföljare, men såg inte någon som uppmärksammat detta så tänkte jag "jag ska starta en ny tråd i detta ödeland som en gång blomstrade". 

Kommer denna perioden i Disney Animation bli känd som "the sequel era" i framtiden? En del av mig vill att varje film ska lämnas i fred när den är färdig men jag ju inte den som bojkottar uppföljare. Vet inte hur de ska få en andra film att handla om en latinamerikansk prinsessa om det är en uppföljare till Moana? Känns som att den isåfall kommer heta något annat och att Moana inte har huvudrollen, men det vore också konstigt för då kan de likaväl göra en fristående film. Får Lin-Manuel Miranda göra musiken får den grönt ljus från mig iallafall, tycker soundtracket till den första är a m a z e b a l l s. 
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-februari-2019 vid 14:55
Jag är nog helt på din linje. Tröttsamt med inflation i uppföljare men samtidigt: är Miranda inblandad så är det nåt att se fram emot.
Till toppen
Guybrush/Threepwood View Drop Down
Nykomling
Nykomling


Medlem sedan: 01-maj-2018
var: Tri-IslandArea
Status: Offline
Poäng: -9866
inläggsval inläggsval   Citera Guybrush/Threepwood Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2019 vid 17:15
Nej. Tack.
Disney kan ta en lång promenad på en kort pir.
Jag är färdig med dem.

Hela Hollywood måste jämnas med marken innan cancern sprider sig ytterligare.


PS. Lady Gaga suger gammal, härsken palsternacka.
Till toppen
OliviaBelle View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-januari-2017
Status: Offline
Poäng: 261
inläggsval inläggsval   Citera OliviaBelle Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2019 vid 20:15
Om du är färdig med Disney så kan du väl hitta ett annat forum där du kan sprida dina puckade kommentarer. Tror du skulle få bättre fäste på annat håll Thumbs Up Så kila vidare du.
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2019 vid 20:52
Postad av Guybrush/Threepwood Guybrush/Threepwood skrev:

Nej. Tack.
Disney kan ta en lång promenad på en kort pir.
Jag är färdig med dem.

Hela Hollywood måste jämnas med marken innan cancern sprider sig ytterligare.


PS. Lady Gaga suger gammal, härsken palsternacka.

Hahah, måste ändå säga att det är otroligt komisk att någon som verkar ogilla Lady Gaga så mycket som du, ändå tar upp ämnet gång på gång i trådar som har 0,0 % med henne att göra. Dessutom på ett forum som kretsar kring Disney. Men vill du prata Lady Gaga så visst! Hur tycker du hennes residency i Vegas verkar? Har du någon låt som du ogillar extra mycket? Har du sett A Star is Born? Personligen tror jag hon kommer ta hem båda Grammy och Oscar för musiken i filmen. Håller tummarna!!


Ändrad av kung-triton - 03-februari-2019 vid 20:53
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media