Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Flubber

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Gäst View Drop Down
Gäst
Gäst
inläggsval inläggsval   Citera Gäst Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Flubber
    Postad: 13-februari-2005 vid 17:08
Flubber! Den e rolig alltså rätt kul! Den gröna klumpen som spelar flubber då e finurlig och bra gjord! Att dem hittar på! Men vad jag tycker den filmen e rätt rolig och rätt bra! Vad tycker ni om filmen Flubber?
Till toppen
Magga View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 03-december-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera Magga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-februari-2005 vid 20:23
Gillar den inte så väsrt mkt. Var nu ett tag sedan jag såg den men... Njae... bättre filmer har gjorts.
Till toppen
Spidey View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 10-februari-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera Spidey Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-mars-2005 vid 18:14
Ja, Flubber är inte så bra...har aldrig riktigt gillat den...
Till toppen
bumbi_88 View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 09-mars-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera bumbi_88 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-mars-2005 vid 18:00
Nee, jag har inte heller gillat den så värst mycket.. Ehh,  lite för, ja svårt att föklara..

Men den va ju såklart värd att se en gång..
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2005 vid 18:05

Jag gillar inte heller flubber! Kommer ihåg att jag när jag såg den tyckte att den var så fånig, men min yngsta lillebror tycker att den är jätterolig och skrattar väldigt högt varje gång "han som sväljer flubber, fiser ut honom igen".

Det som jag tycker är kul är nog mera basketmatchen, den är fånig (ja absolut) men ändå kan jag inte låta bli att skratta så magmusklerna krampar!  

I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2005 vid 18:28
Flubber är egentligen en remake av Den tankspridde professorn från 1961. Återigen ett bevis på att nyinspelningar sällan blir lika bra som originalen.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-mars-2010 vid 23:03
Jag gillar Flubber har är så söt Det var länge sen jag såg den nu men jag kommer ihåg att jag tyckte att den var rolig.
Jag kan hålla med att det inte är jätte bra men den är helt okej faktiskt.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
Trubaduren View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 22-oktober-2008
Status: Offline
Poäng: 475
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2016 vid 14:53
Föredrar helt klart originalfilmerna - The Absent Minded Professor och Son of Flubber, med Fred MacMurray - en av Walt Disney's personliga favoritskådespelare. 
"Blathering blatherskite!"

Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media