Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Skönheten och Odjuret - Filmen

 Svara Svara Sida  <1 34567 12>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-november-2006 vid 18:20
Det var ganska längesedan som jag såg denna filmen. Vem är den gubben på bilden, jag vet att det är en som har scener med Gaston.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-november-2006 vid 18:37
Det är Dr. Mörk (el. det mer fyndiga originalnamnet: Monsieur D'Arque).

PS: Lägg inte in så stora bilder i fortsättningen. Försök att hålla dig till textområdets bredd.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2006 vid 21:13

Hej Alla! Jag har inte sett skönheten och odjuret och den finns inte på DVD längre. jag skulle vilja veta om den är bra. jag vill också veta fakta om den, så om du inte har någonting för dig så kan du väl skriva lite om den?

Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2006 vid 21:17
Om du går och kollar på Disney klassiker och Sjönheten och Odjuret så finns det om filmen. Smile
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-december-2006 vid 21:24
Jo jag vet, men jag vill ha kritik om filmen
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2006 vid 16:42
Okej..
 
Jag tycker det är en helt underbar film, musiken gör filmen dubbelt så bra. Jag skulle nog inte gillat den lika mycket om det inte var så bra musik i filmen.
 
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2006 vid 16:50
Hej, jag skulle vilja att ni säger vad ni tycker om skönheten och Odjuret!
jag har inte sett den och vill veta hur den är!
/Gurra
Till toppen
kung-triton View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 08-augusti-2006
Status: Offline
Poäng: 278
inläggsval inläggsval   Citera kung-triton Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-december-2006 vid 20:46
hejsan!!
När och var köpte du skönheten och odjuret på DVD???
 
//Nyfiken
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 10:40
Okej, dags för ramaskri.
 
Jag (som många vet) gillar inte Skönheten och Odjuret.
Jag tycker att den är kliche och trist. Löjligt romantisk.
Jag tycker också att den påminner lite, lite om Ringaren i Notre Dame (Förrutom att i RIND bli "odjuret" Quasimodo kär i "skönheten" Esmeralda men hon blir inte kär tillbaka..)
Visst är musiken stämmningsfull och teckningarna vackra men jag vet inte.. det är något som inte tilltalar mig.
Jag tycker att i hela fimlen så bygger man upp för den sista scenen när Belle säger att hon älskar Odjuret (Adam)
Det är så tydligt, jag tycker att man kunde ha väntat att berätta att någon måste älska odjuret för att han ska befrias, så hade det blivit mer mystiskt och spännande...
 
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 14:47
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

 
Jag tycker att den är kliche och trist. Löjligt romantisk.
Jag tycker också att den påminner lite, lite om Ringaren i Notre Dame (Förrutom att i RIND bli "odjuret" Quasimodo kär i "skönheten" Esmeralda men hon blir inte kär tillbaka..)
 
Jag tycker att i hela fimlen så bygger man upp för den sista scenen när Belle säger att hon älskar Odjuret (Adam)
Det är så tydligt, jag tycker att man kunde ha väntat att berätta att någon måste älska odjuret för att han ska befrias, så hade det blivit mer mystiskt och spännande...
 
 
Jo man kan nog säga att den är löjligt romantiskt , men ibland behöver man lite löjlig romantik Wink
 
Påminner om Ringaren i notre dame för de finns ett "odjur" med i båda filmerna de var en svag jämförelse och skönheten och odjuret kom ju fakiskt före Ringaren i notre dame Tongue
 
De där med att man borde väntat med att berätta om att nån måste älska Odjuret  först mot slutet kanske du faktiskt har rätt i men frågan är om de hade fungerat....
Love will be your guide
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 16:30
Jag tycker Sockerpajen har lite svaga argument emot Skönheten och Odjuret, men å andra sidan så är det fritt fram att gilla eller ogilla vilka filmer som helst utan att behöva försvara sig själv. "Löjligt romantiska" är väl i så fall de flesta Disney-filmer, åtminstone prinsessfilmerna, som Snövit, Askungen, Törnrosa...
 
 
För att svara på gustav_disneys fråga, så tycker jag att Skönheten och Odjuret är en av Disneys bästa filmer. Den har allt, underbar musik, snyggt tecknad, bra historia (med lite missar, men vem bryr sig..?) och tydliga rollfigurer (nån ond, nån god, nån rolig, nån klantig osv). Lumiére är min favorit och hans låt Bli vår gäst är så mysig.  
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-december-2006 vid 19:09
Postad av gustav_disney gustav_disney skrev:

Hej, jag skulle vilja att ni säger vad ni tycker om skönheten och Odjuret!
jag har inte sett den och vill veta hur den är!
/Gurra
 
Varför inte läsa de fyra föregående sidorna i denna tråd? Där finns massor av omdömen.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-december-2006 vid 17:53
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Jag tycker Sockerpajen har lite svaga argument emot Skönheten och Odjuret, men å andra sidan så är det fritt fram att gilla eller ogilla vilka filmer som helst utan att behöva försvara sig själv. "Löjligt romantiska" är väl i så fall de flesta Disney-filmer, åtminstone prinsessfilmerna, som Snövit, Askungen, Törnrosa...
 
 
För att svara på gustav_disneys fråga, så tycker jag att Skönheten och Odjuret är en av Disneys bästa filmer. Den har allt, underbar musik, snyggt tecknad, bra historia (med lite missar, men vem bryr sig..?) och tydliga rollfigurer (nån ond, nån god, nån rolig, nån klantig osv). Lumiére är min favorit och hans låt Bli vår gäst är så mysig.  
 
 
Svaga argument? Jag förstår inte riktigt vad du menar?Dead
Men om ajg ska förklara igen. Jag tycker att själva storyn i Skönheten och Odjuret är för dålig. Okej, vissa biroller i den är riktigt bra (Lumiere och Skip t.ex) men jag tycker att Belle är alldeles för mesig.
Och dit argument att jag inte borde gilla andra "löjligt" romantiska filmer stämmer. För jag avskyr: Askungen,Törnrosa och Den lilla sjöjungfrun.
Snövit tycker jag däremot om för den är så vackert tecknad och den ligger varmt om hjärtat( såg den minst en miljon gånger som liten)
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-december-2006 vid 18:21

Aha, jag uppfattade det som att det bara var Skönheten och Odjuret som var "löjligt romantisk", men om du inte gillar den sortens romantiska filmer i allmänhet så kan jag förstå vad du menar. Själv är jag inte mycket för romantiska filmer över huvud taget, såvida de inte har inslag av musik och humor, vilket Disney hittills har grejat finfint. Och att Skönheten och Odjuret skulle påminna om Ringaren i Norte Dame kan jag inte få ihop, för som Saga sa så kom faktiskt Skönheten och Odjuret först, så om något så borde det vara Ringaren som påminner om Skönheten. Fast jag kan inte riktigt se kopplingen ändå...

Ledsen om jag uttryckte mig klumpigt, hoppas du inte tog illa upp...! Det var väl mest de grejerna ovan som jag reagerade på. Att du tycker filmen är trist, kliché och förutsägbar får du självklart tycka, om inte annat så är det lite svårt att argumentera om. Själv gillar jag inte Tarzan, som jag har för mig att du tyckte om (..?), och det hade faktiskt varit lite tråkigt om alla hade gillat samma filmer.

Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2006 vid 14:03
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Aha, jag uppfattade det som att det bara var Skönheten och Odjuret som var "löjligt romantisk", men om du inte gillar den sortens romantiska filmer i allmänhet så kan jag förstå vad du menar. Själv är jag inte mycket för romantiska filmer över huvud taget, såvida de inte har inslag av musik och humor, vilket Disney hittills har grejat finfint. Och att Skönheten och Odjuret skulle påminna om Ringaren i Norte Dame kan jag inte få ihop, för som Saga sa så kom faktiskt Skönheten och Odjuret först, så om något så borde det vara Ringaren som påminner om Skönheten. Fast jag kan inte riktigt se kopplingen ändå...

Ledsen om jag uttryckte mig klumpigt, hoppas du inte tog illa upp...! Det var väl mest de grejerna ovan som jag reagerade på. Att du tycker filmen är trist, kliché och förutsägbar får du självklart tycka, om inte annat så är det lite svårt att argumentera om. Själv gillar jag inte Tarzan, som jag har för mig att du tyckte om (..?), och det hade faktiskt varit lite tråkigt om alla hade gillat samma filmer.

 
Precis! Klart jag inte tog illa upp Wink Du vet iallafall hur man utrycker sig, dem flesta (när jag berättar om mina åsikter) säger bara: Hur kan man inte gilla Skönheten och Odjuret? Du verkar inte gilla disnet aalls!
Men du kan iallafall föra fram dina argument Big%20smile
Okej, jag erkänner jag hade fel om det där med likheten mellan Skönheten och Odjuret och Ringaren i Notre Dame, Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Det är så att den riktigt stora anledningen till att jag inte gillar S&O är dels för att när jag var liten så tyckte jag att den var läskig (särskilt scenen när Morris sitter i Odjurets stol)
På senare år har jag börjat gilla filmen mer. Men sen när jag började gå in på denna sidan så har jag sett så många som prisar denna film.
Och jag förstår det inte riktigt, jag tycker inte att den är såå bra.
Så för mig så går andras omtyckte av filmen över till avsky för mig.
Jag tycker rätt och slätt att den är överrskattad.
Likadant med Den lilla sjöjungfrun, överrskattad lika så.
Nu fördömer jag inga som gillar dessa filmer, alla får ha sina åsikter.
Jag t.ex. gillar Tarzan och Björnbröder, vilket jag har sett att inte så jätte många andra gillar...
Detta blev ett onödigt långt inlägg och ni bryr er antagligen inte om vad lilla jag tycker men so what, nu är det skrivet iallafall Tongue
Gott nytt!
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2006 vid 16:06
Haha, tack för komplimangen. Tycker själv att jag mest svamlar, men om nån begriper vad jag menar så är det ju bra. Tongue Den lilla sjöjungfrun kan jag hålla med dig om lite. Jag har bara sett den filmen typ två gånger (för läääänge sen) och när jag nu köpte den för att få den i min filmsamling, så tittade jag givetvis på den. Förstår inte heller var allt halabalo om den kommer ifrån. Visst, den är bra, men det är ju de flesta disneyfilmer. Sådär outstanding som vissa tycker att den är, tycker definitivt inte jag att den är.
 
Klart vi bryr oss om vad du tycker, det är därför det kallas diskussionsforum. Wink Men nu får vi återgå till vad tråden handlar om. Big%20smile
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
gustav_disney View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 17-december-2006
Status: Offline
Poäng: 52
inläggsval inläggsval   Citera gustav_disney Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-december-2006 vid 19:13
Jag vet inte om den är bra för jag har aldrig sett den!
vet ni om den kommer på DVD snart??
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 12:41
Postad av Svenzon Svenzon skrev:

Och att Skönheten och Odjuret skulle påminna om Ringaren i Norte Dame kan jag inte få ihop, för som Saga sa så kom faktiskt Skönheten och Odjuret först, så om något så borde det vara Ringaren som påminner om Skönheten. Fast jag kan inte riktigt se kopplingen ändå...



Inte för att jag inte har samma åsikter som Svenzon, angående själva filmen, för det har jag absolut...men kan man inte se vissa kopplingar mellan Skönheten och Odjuet och Ringaren? Jag tycker nog de påminner om varandra lite i alla fall. Båda de manliga huvudpersonerna i filmerna är "odjur" som sagt, tycker det var ett bra exempel Saga Tongue Sen har vi väl då att de utspelar sig i Frankrike, i båda fallen vill skurken åt "flickan" (dvs Belle och Esmeralda)...kommer inte på mer nu, men alltid något (att belle går nere på torget under låten "I solsken" hjälper också till med att skapa Skönheten och odjuret-vibbar Wink).

Ringaren i Notre Dame är bra, tycker den växer för varje gång jag ser den. Men det gör ju Skönheten och Odjuret också, och den ligger en bra bit ovanför Ringaren redan från början Smile Ruskigt svårslagen är den. Får ta och se om den snart.



Gott nytt år på er.

Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 01-januari-2007 vid 13:03
Kan nog finnas en och annan likhet mellan Skönheten Och Odjuret och Ringaren i Notre Dame men då får man nog jämföra Ringaren i Notre Dame med Skönheten Och Odjuret och inte tvärtom då skönheten kom först som sagt Wink 
 
 
Att de har placerat Belle under en liten snutt i Ringaren i Notre Dame är kanske för att de på Disney tycker själva att de finns visa likheter... nån som vet andledningen till varför de har med Belle i Ringaren i Notre Dame föresten Tongue
Love will be your guide
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-januari-2007 vid 18:25
Postad av Sockerpajen Sockerpajen skrev:

 
Och dit argument att jag inte borde gilla andra "löjligt" romantiska filmer stämmer. För jag avskyr: Askungen,Törnrosa och Den lilla sjöjungfrun.
Snövit tycker jag däremot om för den är så vackert tecknad och den ligger varmt om hjärtat( såg den minst en miljon gånger som liten)
 
Inte för att vara sån men är inte Snövit bland de mest "löjligt romantiska" filmer man kan tänka sej? Tongue Själva kärleksgrejen är riktigt dålig egentligen, tycker jag dådå. Han sjunger utanför hennes hem en gång och sedan kysser han henne (när hon är medvetslös) sen när hon vaknar upp så gifter dom sig genast. Man ba hallå? Ni känner inte varandra ConfusedTongue Fast det är mysigt med lite orealistisk kärlek ibland också Wink
 
Men i Skönheten och Odjuret så växer kärleken i alla fall fram Wink Och jag kan hålla med dig om att den är väldigt förutsägelsebar men det är väl å andra sidan nästan alla Disneyfilmer? Liksom vem trodde att Ariel skulle sluta nere i havet utan Erik?
 
Och det finns likheter med Ringaren, fast som Saga har påpekat så är det ju i så fall Ringaren som är lik Skönheten och Odjuret och inte tvärtom.
 
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-februari-2007 vid 14:29
Ni som har eller har sett den röda deluxeversionen av filmen, vet ni om extramaterialet är lika bra och utförligt som på deluxeutgåvan av Atlantis som släpptes samma år? Är det så är Skönheten och Odjurets extramaterial fruktansvärt bra, och klart värd ett ganska dyrt köp på någon auktion om man hittar nån ;) Dvs, ser det bara mycket ut på "innehållsförteckningen" eller är det så bra och intressant som det verkar?
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-februari-2007 vid 11:50
jag har den röda deluxversionen av filmen , var ett bra tag sen jag såg extramaterialt dock och har inte sett Atlantis utgåvan så nån jämförelse kan jag icke göra. men vad jag minns av skönheten o odjurets extramaterial så var de såklart bra med de var inte jätte bra , de ser nog ut att vara mer på innehållsförteckningen än vad de egantligen är...
 
men jag skulle iaf rekomendera att köpa den Wink
Love will be your guide
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 17:40
Köper den gör jag ju i vilket fall om jag hittar den till rimligt pris Wink
Atlantis hade otroligt mycket extramaterial, mycket intressant och lite flummigt (snackar Atlantiska är inte min grej :P). Helt klart bästa jag sett i extramaterialsväg i alla fall. Om Skönheten och Odjuret (favoritfilmen) är i närheten av Atlantis så vore det väldigt trevligt.
Till toppen
Saga View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 07-maj-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 693
inläggsval inläggsval   Citera Saga Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-februari-2007 vid 20:13
Okej bra att Atlantis extramaterial var bra då, de behöver ju inte nödvändigtvis vara bra material bara för de är mycket... men om de är mycket så borde man ju tycka om nåt av innehållet iaf Smile
 
de jag tyckte bäst om när de gäller extramaterialet till skönheten och odjuret var kommentarerna under filmens gång med bla Don Hahn Thumbs%20Up


Ändrad av Saga - 08-februari-2007 vid 20:15
Love will be your guide
Till toppen
Guldstoft View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2006
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Guldstoft Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-februari-2007 vid 16:43
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att odjurets mantel ändrar färg HELA tiden på DVD-utgåvan?!
Hur många koppar socker behövs för att komma till månen?
-Eh... tre och en halv?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-februari-2007 vid 19:18
Okej...dadadamdada!
Efter lång betänksamhet såg jag faktiskt Skönheten och odjuret igen och...den är inte så dålig som jag minns den.
Visst är inte storyn eller sångerna det bästa jag hört/sett men den är faktiskt mysig. Och absolut disney!
Så högre poäng för Skönhetn & Odjuret Thumbs%20Up
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2007 vid 14:33
Sockerpajen: Där ser du! Innan du vet ordet av så är du ett inbitet S&O-fan precis som oss andra. Wink
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
Doris View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 26-maj-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 188
inläggsval inläggsval   Citera Doris Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2007 vid 17:15
Haha, håller med Svenzon. Där ser du, att den var bra trotsallt.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2007 vid 18:50
Jag har aldrig sagt att den är bra.
Jag har sagt att den är okej xD
Och ett S&O fan blir jag nog aldrig med jag är ju disney fantast så den finns ju med på ett hörn Smile
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Svenzon View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2004
Status: Offline
Poäng: 908
inläggsval inläggsval   Citera Svenzon Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-februari-2007 vid 20:18
Haha, väääänta bara... Wink Men vi nöjer oss med ett OK så länge. Tongue
Vad är det med dig, har du aldrig sett en pandahäst?!
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 34567 12>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media