Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  <1 1516171819 20>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 11:09
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Vad tror ni om detta;
Princess castle(snövit, askungen och törnrosa), Big top(dumbo), Wood forest(bambi), Wonderland(alice i underlandet), Dog world(lady och lufsen), London world(de 101 dalmatinerna), Utined kingdom(svärdet i stenen), Djungle world(djungelboken), Paris and france conterside(aristocats), Sherwood forest(robin hood), Nature forest(micke och molle), Baker street(basil mus), Atlantica(den lilla sjöjungfrun), Australian world(bernard och bianca i australien), Pride land(lejonkungen), Andies(kejsarens nya stil), Little djungle world(lilla djungelboken), Duck burg(ducktales), Rockin ducks(quack pack), SavannahDjungle(timon och pumbaa), 100 arce wood(nalle puh), Rocket land(små einsteins), Higglytown(higglystans hjältar), Blue house(nalle har ett stort blått hus), Monster land(monsters inc), Sea under(hitta nemo), Toy world(toy story), Toy world nr 2(toy story 2), Bug world(ett småkryps liv), Christmas carol(mupparnas julsaga) och Pride land 2(lejonkungen 2).

 

Rörigt. Jag kan plocka ut de förslag jag anser vara katastrofala:

Dog world - Nej...

 

 

London world - Tekniskt sett finns redan London i första spelet. När man klarat av "Neverland" (även om man aldrig sätter sin fot i Neverland utan bara på Hooks skepp) så kan man flyga omkring Big Ben under en fantastisk natthimmel. De 101 Dalmatinerna behöver dock en större del i spelserien, vi måste få slåss mot Cruella!

 

 

Paris and france contryside - Känns inte så intressant.

 

 

Little djungle world - Va!? Varför i all världen skulle vi vilja föra in det enorma hån mot klassikern som Lilla Djungelboken är i KH-kontinuiteten? Låter minst sagt befängt.

 

 

Rockin ducks - vad i hel friden är Rockin Ducks? Inte heter väl staden i Quack Pack Rockin Ducks? Hur som helst, håll även Quack Pack långt borta ifrån KH. Kalle är en magiker ute på viktiga uppdrag, inte en svensson som bor i förorten och grillar varje helg och hans brorsöner är inga fjortisar i för säckiga kläder heller. De jobbar för Scrooge McDuck.

 

 

Savannah Jungle - Eh... exakt som Pride Lands med andra ord? Om du mer specifikt syftar på att föra in serien Timon & Pumbaa i kontinuiteten så kan jag bara säga, lägg av!

 

 

Rocket Land - Snälla!!!

 

 

Higglytown - Nej, nej, nej!

 

 

Blue House - Även om jag diggar själva huset och dess omgivning så måste jag ändå säga att det är vansinniga förslag att föra in dessa dadda-serier i Kingdom Hearts. Rent vansinne.

 

 

Toy World nr 2 och Pride Land 2 - Varför skulle man skilja på världarna bara för att handlingen möjligen bygger på uppföljare? Låter inte logiskt för fem öre enligt mig.

 

 

Christmas Carol (mupparnas julsaga) - Eh, nej. Inga muppar. Däremot förra årets mysiga version av A Christmas Carol skulle jag inte säga nej till. Förvisso för det oss återigen till London fast på 1800-talet. Jag tror dock att vi kan enas om att det inte finns några regler för hur tidsperioderna i de olika världarna krockar med varandra.

 

 

Som jag ser det så har ju dessa "världar" slitits loss från sina respektive verkligheter och då är det ju helt möjligt att förutsätta att de är slitna från olika tidpunkter i tidsväven. Komplicerat? Javisst. Omöjligt? Inte alls.

 

 

Jag kommer inom kort att försöka överföra min undersökning om Kingdom Hearts-spelens förhållande till övriga Disney-spel hit till forumet. Det är en lååång lista och kan bli knöligt och uppdelat i flera, ska vi kalla det avsnitt men det är något jag har pysslat med i drygt ett halvår så jag känner att jag vill dela med mig av det, på gott och ont till andra som gillar för att inte säga älskar Kingdom Hearts.


Ändrad av 101dalmatiner - 21-februari-2010 vid 11:11
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 12:03
AJ AJ AJ AJ, fruktansvärt bakvänt aggument. Nu behöver du be om ursäkt igen. Jag nämde dessa föratt ingen skulle säga nej och såhär vill jag inte ha det, du bad ju om ursäkt i tråden eliaspbo om mig själv. Jag har autism. Och dessutom tycker jag att alla dessa världar blir perfekta i kingdom hearts 3, och vill att ni också ska göra det.

Ändrad av Eliaspbo - 21-februari-2010 vid 12:29
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 13:04
Eliaspbo, bara för att du har autism betyder inte det att vi ska behöva hålla med dig i allt du säger. 101 Dalmatiner har ingenting han ska behöva be om ursäkt för gentemot dig i sitt inlägg. Du kan inte tvinga på oss dina åsikter bara för att du har ett funktionshinder.  Själv är jag diagnostiserad med ett "psykiatrisk tillstånd" (mer om detta en annan gång) men jag kräver inte att folk ska hålla med mig bara för att jag är "sjuk".

Göm dig inte bakom ditt funktionshinder Eliaspbo, försöka att ställa dig framför ditt funktionshinder. Ett vänligt råd.
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 17:45
Okej, nu ska det här inte utvecklas till ännu en massiv konflikt. Men jag måste ändå fråga:
"fruktansvärt bakvänt aggument."

Exakt vad i inlägget är ett bakvänt argument? Det skulle vara kul att få reda på.
Och dessutom, jag svarade dig som jag skulle ha svarat vem som helst. Så det är så långt ifrån någon form av diskriminering man kan komma.

 

"Själv är jag diagnostiserad med ett "psykiatrisk tillstånd" (mer om detta en annan gång)"

Nu blir man intresserad. Många skulle nog beskriva mig som "borderline psykotisk" men det kan diskuteras.

 

Angående Kingdom Hearts och eventuella framtida världar så måste du ju själv, Elias, inse att om man tittar tillbaka på seriens tidigare delar att det inte är i Playhouse Disney-riktningen manusförfattarna har valt att ta historien.

Jag tror dagen kommer när vi får se tjuren Ferdinand i ett KH-lir långt innan några Higgly-piggly-Einstein-hjältar dyker upp sida vid sida med Sora och kompani. Du får självklart tycka att serien skulle bli bättre om dessa moment fördes in, men jag liksom de flesta skulle bli väldigt avtända på serien, ungefär som om de skulle slänga in en High School Musical-värld eller något annat vedervärdigt. Det finns saker som passar och så finns det saker som inte gör det.



Ändrad av 101dalmatiner - 21-februari-2010 vid 17:47
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 18:50
jag önskar att nintendo kunde släppa kingdom hearts spelet till wii jag har inte råd att köpa två konsoller och väljer nintendo pga zelda spelen men jag är väldigt VÄLDIGT sugen på att spela kingdom hearts
"avatar av fireleaming"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 21-februari-2010 vid 22:23
Jag skulle bli mycket förvånad om det inte släpps ett KH-spel till Wii inom de kommande två åren. Men kom igen, ett Ps2 har du råd med, kan nog lätt få ett för under 500 spänn på tradera.
Till toppen
Akeruru View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 30-mars-2008
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 182
inläggsval inläggsval   Citera Akeruru Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-februari-2010 vid 19:36
Hmm... Kingdom Hearts till Wii hade kunnat bli riktigt, riktigt kul. Nu hoppas jag verkligen att de släpper något spel till Wii bara för det xD
Save 2D-animation!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-februari-2010 vid 10:02
Med tanke på vilken succé det senaste spelet i serien blev på en Nintendo-konsol så är det ju nästan otroligt att de inte skulle släppa minst en titel till sin nuvarande representant, Wii.
Men ärligt, när ska vi få några nyheter om Kingdom Hearts III?
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 18:47
101dalmatiner, alla svar på mina förslag du skrev innan är både fruktansvärda och bakvända, och om tjuren ferinand dyker upp i nästa spel borde väl även peter och vargen och 3 grisar också göra det.

Daniel, 101dalmatiner har visst något att be om ursäkt, och det är alla hans argument, och jag ställer mig framför mitt funktionshinder, fast du inte vet om det.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 19:13
jag tror att 101 dalmatiner bara tog det som ett exempel med Ferdinand och inte
 menade allvar med det att folk har olika åsikter är allas rättigheter oavsett om man har autism eller inte det här är ju ett diskussionsforum och det skulle ju bli väldigt segt om alla måste hålla med varandra hela tiden

eliaspbo jag kan LOVA dej att det finns en hel del autister här i världen som även de tycker helt annorlunda än du. samtidigt ska du veta att jag förstår var problemet ligger för många autister har svårt att acceptera att andra tycker olika

även om du inte kan acceptera detta så kanske du åtminstone kan ignorera när folk tycker olika än dej? det är inte för att vara elaka mot dej som vi kan ha olika åsikter och därför ska vi väll inte behöva be om ursäkt för ingenting

hoppas du förstår mvh Dreamer
"avatar av fireleaming"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 19:16
Ojojoj, är de både fruktansvärda OCH bakvända. Jösses. Nej, du får nog ta och ändra din inställning annars får du det väldigt jobbigt i livet.

 

Ps. Tjuren Ferdinand vara bara ett exempel. Chansen är dock fortfarande större att Ferdinand dyker upp långt innan några raket-ungar som lyssnar på Mozart.

Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 19:20
Ok, Eliaspbo, om vi nu bortser från autismen: Om du vill bli tagen på allvar får du nog sluta använda uttryck som du inte förstår dig på. "Bakvända argument" och att en film "saknar handling" är exempel på uttryck du inte vet hur dom används och när du skriver sånt blir dina inlägg väldigt svåra att greppa.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 19:34
Vilka uttryck ska jag då använda istället?

Hur ändrar jag min inställning?

Hur ska jag kunna ignorera när folk tycker olika än mig?
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-februari-2010 vid 19:40
- Jag tycker du ska använda uttryck som du kan, inte se att Daniel eller någon någonstans skriver "fruktansvärt bakvänt argument" och sedan skriva att 101dalmatiners argument är "fruktansvärda och bakvända".
- Den andra frågan är av den typen som gör mig mer säker på att du inte är på riktigt.
- Ignorera behöver du väl inte göra, därmed inte sagt att du kan omvända alla till att tycka som du.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-mars-2010 vid 14:32
Jag önskar att den här tråden kunde ta en vändning tillbaka till det seriösa diskuterandet av Kingdom Hearts istället för det den har utvecklats till på sistonde.

 

Jag undrar när Hefflip Trumpet Buller Heffaklump den Fjärde kommer att dyka upp i ett KH-spel. Och 100 Acre Wood borde användas på ett bättre sätt en det har gjort hittills. Det förtjänar en mer central del i storyn än att bara vara en bunt löst sammanhållna mini-spel.

Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 15:39
Alla världarna som jag nämde 14 februari 2010 bör vara med i kingdom hearts 3, det gör det dubbelt så långt som ettan.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 16:57
Det gör det också dubbelt så dåligt som ettan... Nej det där låter fel. Det gör det också hälften så bra... Nej, för hälften så bra är fortfarande fantastiskt bra! Det jag vill säga är att inte alla, men de flesta, av världarna du nämnde skulle förstöra allt som faktiskt är bra med Kingdom Hearts. 

 

Jag håller med att spelen gärna får vara längre och Kingdom Hearts III kommer förmodligen att vara det längsta i serien när det väl kommer, men jag ser ingen anledning att fylla ut spelet med tråkiga världar från tråkiga/dåliga serier. Särskilt inte när det finns så många bra världar kvar från klassikerna att använda sig av och dessutom flera som är värda att återanvända både för andra och tredje gången.



Ändrad av 101dalmatiner - 14-mars-2010 vid 19:09
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 20:03
vilka världar hoppas du ska dyka upp då?  jag har ju aldrig spelat spelet egentligen ((bara läst mangan och sett på när andra spelar) det verkar vara ett väldigt roligt spel... är det ett svårt spel att spela? jag är helt värdelös på tvspel och legend of zelda är väll den nivån jag klarar av Tongue
"avatar av fireleaming"
Till toppen
Eilonwy View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 22-januari-2010
Status: Offline
Poäng: 295
inläggsval inläggsval   Citera Eilonwy Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 20:08
tänkte bara säga en lite rolig sak i den här tråden; vi spelar Kingdom Hearts musiken i min orkester :)
"Jag vet att det är en sten, jag vet, men för ögonblicket kan vi låtsas att det är ett frö; vi använder fantasin lite."
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 20:21
"vilka världar hoppas du ska dyka upp då?  jag har ju aldrig spelat spelet egentligen ((bara läst mangan och sett på när andra spelar) det verkar vara ett väldigt roligt spel... är det ett svårt spel att spela?"

 

Jag har tänkt gå in på det så utförligt och detaljerat som möjligt i ett enormt långt inlägg, men jag har skjutit på det i över en månads tid. Jag lovar att jag ska ta mig i kragen och skriva det inom kort.

Jag kan nämna en ny och en gammal värld som jag vill se i KH III:

 

Gammal: Caribbean (hette Port Royal i KH II). Som det enorma fan av POTC vill jag givetvis få slåss vid sidan av Captain Jack igen.

Ny: Neverland. Som jag tidigare nämnt så består Neverland i KH 1 endast av Captain Hooks skepp, jag vill att hela ön ska bli tillgänglig för spelaren. Dessutom finns det så mycket mer man skulle kunna göra med Peter Pan-storyn.

Som sagt, jag ska gå in på ämnet grundligare inom kort (hoppas jag).

 

"tänkte bara säga en lite rolig sak i den här tråden; vi spelar Kingdom Hearts musiken i min orkester"


Underbart, något av det bästa med Kingdom Hearts är ju just musiken.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 20:25
får väll kolla upp musiken på youtube någon som har nån åsikt om hurpass svårt spelet är?

Ändrad av Dreamer - 14-mars-2010 vid 20:27
"avatar av fireleaming"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 20:43
Oops, jag glömde svara på den frågan. Jag anser att spelen till största delen håller en lagom svårighetsgrad. Vissa bossar är dock löjligt svåra, du vet av typen "slänga kontrollen i väggen efter 45:e försöket"-svåra. Jag vill påpeka att jag tycker Zelda-spelen är obegripligt svåra och har aldrig varit mycket för Zelda överhuvud taget, förrutom den tecknade serien som är så dålig att den blir bra.
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 20:54
ok min typ av spel är de som inte har en massa fiender som kastar sej över en hela tiden utan spel som har lite hjärngympa i sej och där man i lugn och ro kan klura lite utan att få ett monster över sej :P

"slänga kontrollen i väggen efter 45:e försöket"-svåra. lol här hemma kallas dej hämta brorsan :D

"avatar av fireleaming"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 14-mars-2010 vid 23:10
Haha, jo jag överdrev faktiskt. Jag har nog aldrig behövt mer än ett 20-tal försök som mest på en boss i Kingdom Hearts och det enda spel som fått mig att slå sönder en kontroll är GTA: Vice City Stories.

 

Det är faktsikt väldigt blandat, ibland är det "döda 30 fiender" och ibland är det "lista ut hur du ska ta dig upp till den där platån". Och fienderna är oftast anpassade efter hur hög level du har, med det sagt så är det ändå tyvärr så att spelen kräver att du lägger ned en hel del tid på att döda samma tråkiga fiender hundra gånger om bara för att ha tillräckligt hög level för att klara nästa boss. Jag hatar levlande i praktiskt taget alla spel och Kingdom Hearts är inget undantag.

Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2010 vid 07:21
då får man väll hoppas att de gör något åt det i trean så att det blir enklare/smidigare att levla upp.... åtminstonne roligare Tongue
"avatar av fireleaming"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-mars-2010 vid 15:13
Känner man square rätt så är det nog det sista de tänker ändra på. Förresten tycks jag tillhöra en minioritet som har någonting emot levlandet. Jag förstår mig inte på sådant folk. Inget bromsar upp flytet i en bra story så mycket som att behöva hacka och slå på samma missfoster i åtta timmar för att ha en chans att komma vidare i spelet.
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-mars-2010 vid 13:58
Yarrrgh! Jag undrar om Mäster Burton's Wonderland kommer att representeras i något framtida Kingdom Hearts-spel. Och om det nu gör det, hur förklarar man i så fall hur annorlunda Wonderland och dess invånare har blivit sedan Sora's första besök där?
Till toppen
Dreamer View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 12-februari-2010
var: frillesås
Status: Offline
Poäng: 237
inläggsval inläggsval   Citera Dreamer Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-mars-2010 vid 22:57
hette inte wonderland underland i burtons version? isåfall kanske invånarna har börjat ägna sej åt gängverksamhet och annat som gör att de behöver gå under jord ^-^


"avatar av fireleaming"
Till toppen
Jack-Sparrow View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Omogen pirate Wannabe

Medlem sedan: 04-september-2009
var: Cook Islands
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Jack-Sparrow Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-mars-2010 vid 09:58
Aye, t'was. Men invånarna är inte inblandade i någon gängverksamhet utan ett inbördeskrig. Se filmen! Savvy?
Till toppen
Jeppe View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 02-mars-2010
var: Dalarna
Status: Offline
Poäng: 692
inläggsval inläggsval   Citera Jeppe Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-mars-2010 vid 21:43
Erm... Nu skäms jag lite grann över min fråga, och detta är säkert självklart för allihop, men detta är något jag undrar över och jag förstår inte riktigt, ni kommer säkert att skratta åt frågan, det är lungt för jag skrattar lite åt den själv för den är säkert samtidigt så löjligt enkel som den är löjligt svår för mig, men erm... ja... Vad är Kingdom Hearts?Embarrassed
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 1516171819 20>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media