Forumet

Forumregler Regler  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

Svara Svara Sida  <1 171819
Författare
Trubaduren View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent

var: Falun
Online Status: Offline
inläggsval inläggsval   Citera Trubaduren Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Kingdom Hearts
    Postad: 29-juli-2010 vid 13:26

Haha, och där skilde sig våra åsikter åt igen. Personligen finner jag POTC inslaget i Kingdom Hearts 2 vara det mest enerverande och opassande inslaget i hela spelet.

"T-I-double-guh-err, which spells Tigger."
Till toppen
Sponsor

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
BANNAD

var: K-Holm
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2010 vid 13:31
Det var klockrent. Särskilt deras reaktioner när de anlände till Port Royal och påpekanden att någonting känns skumt här. Första "otecknade" världen de kommer till. För mig var det tillsammans med Pride Lands spelets höjdpunkt. Även om man saknade karaktärer som Gibbs och Norrington. Hoppas ju fett på att få slåss mot Kraken och Davy Jones i nästa spel.
"Whistling is a way of audibly extending your inner joy to those around you."
Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
BANNAD

var: K-Holm
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2010 vid 14:10
Tror inte du också att POTC: Online utspelar sig i Kingdom Hearts Caribbean? Det är i alla fall en teori som jag och Jack-Sparrow delar (delade? Vart tog han vägen, anyway?). Och även om det officiellt inte är så, så väljer jag att tolka det på det viset... för det känns bra för mig. Kontinuitet är nyckeln.
"Whistling is a way of audibly extending your inner joy to those around you."
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 171819

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.65 [Free Express Edition]
Copyright ©2001-2010 Web Wiz
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Tävling
Prince of Persia

Var med och tävla om 3 DVD med Prince of Persia - The Sands of Time!
Tävlingen avslutas 26 sep.
Prince of Persia - The Sands of Time på DVD
Till tävlingen

Texter
senaste/uppdatering

Copyright © 2003-2010 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media