Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kingdom Hearts

 Svara Svara Sida  <1 23456 20>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:05
Såklart har jag sett den ! och jag gillade den inte alls!Thumbs%20DownThumbs%20DownThumbs%20Down
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 14:33
Varför är det såklart!?! Man tar ju inte direkt för givet att du har sett varenda film som någonsin producerats. Vad var det för fel på den då? Inte tillräckligt mycket rosa färg?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-augusti-2007 vid 15:58
He he, ja kanske det!LOLLOLLOLLOL Jag tyckte den var otroligt sjuk!!!, knasig,äklig och super dålig!!!!! och för lite rosa färgTongueTongueHe he
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 10:09
Detta är en tråd om Kingdom Hearts. Inget annat så börja prata om KH igen.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 10:41
Javisst, jag börjar närma mig slutet i Chain of Memories, ska snart besöka Hollow Bastion igen. Hoppas inte bossen är lika knäckande svår som Krok var... aj. 20 försök kan driva vem som helst till vansinne.
Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 13:57
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Missbruka smileysar? Varför har man smileysar om man inte får använda dom? Idiotiskt. På Disney freaks forum tävlar vi till och med på en tråd vem som kan göra mest smileysar. Ni stör er på allt ni.Confused I alla fall blev det mycket på den för att 101 dalmatiner gjorde mig mycket arg. Men jag kan bara säga att jag gillar smileysar och jag gillar att använda dom. Om man inte får använda dom så mycket som man vill så kan dom lika gärna ta bort dom. Missbruka smileysar??? Allvarligt?Shocked
Man hör ju bara på namnet (Disney freaks) vilket seriöst forum det är. Klart man får använda smilies men varför använda 10 arga när det räcker gott och väl med en?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 14:07
Vilken av KH spelen tycker ni  är bäst? 1 an eller 2 an?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 15:21
Varför räknar du bara upp två?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 15:59
Vad menar du? finns det fler?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 16:33
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Javisst, jag börjar närma mig slutet i Chain of Memories, ska snart besöka Hollow Bastion igen. Hoppas inte bossen är lika knäckande svår som Krok var... aj. 20 försök kan driva vem som helst till vansinne.
Så vad tycker du om Chain of Memories? Är det nåt att ha? Det är la inte bättre än dom andra?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 16:43
Postad av mimmi pigg mimmi pigg skrev:

Vad menar du? finns det fler?
 
Beroende på hur man räknar finns det fyra. Men som de flesta räknar tre.

1. Kingdom Hearts (PS2)
2. Kingdom Hearts: Chain of Memories (GBA)
3. Kingdom Hearts 2 (PS2)
 
Sedan finns det ett mobilspel som cirka ingen spelade.
 
Mendez, jag tycker att det är ett toppenspel, det är ju som sagt en mellanlandning mellan 1an och 2an. Lika mysig stämning som i första spelet men de har krånglat till striderna i och med att man använder sig av kort (!!!), men bättre än 1an är det inte. Jag kan ju inta ha spelat 2an utan att ha klarat Chain of Memories än, eller hur.
 
 
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 16:51
Oj! Det visste jag inte! Var kan man hitta Chain of Memories? Och vad handlar den om?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 16:58
Det kan du hitta på de flesta spelsidor som t.ex. Webbhallen.se Det tar vid där första spelet slutar... vänta, har du klarat första spelet än? Annars vill jag inte spoila sönder något.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 17:37
Nej jag är fortfarande på World of the end. Jag är så rädd för att möta bossen där så jag vågar nästan inte spela.Confused
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 17:59
Jag kan avslöja så mycket som att Sora och vännerna kommer till ett mystiskt palats som heter Castle Oblivion, där korten styr allt och man måste glömma för att minnas. Sora, Kalle och Långben blir varse om att varje rum i palatset är en av världarna de redan har besökt men det dröjer inte länge innan de även glömmer var de har varit så varje värld är som ny för de och Benjamin Syrsas journal är utsuddad på ett mystiskt sätt. Sora börjar dock minnas någon han glömt, en av vännerna från Destiny Islands...

Ändrad av 101dalmatiner - 16-augusti-2007 vid 18:00
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 21:21
Kommer man att möta Ansem igen?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 21:43
Vet ni att det kommer en Kingdom Hearts 3 ,år 2010?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-augusti-2007 vid 23:49
Jag tror absolut inte att man kommer möta Ansem. Jag vet om att det kommer en 3a men något år har jag inte hört om.
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 15:19
Bra att man inte ska möta honom! Jag har kommit till dessa olika rummen som du pratade om men jag har inte hittat bossen änn. .........Vem är bossen då?Shocked
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 17:56
Öh? De olika rummen i "Chain of Memories" som jag pratade om?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 18:44
Jaha.He he pinsamtEmbarrassed Men i alla fall så är jag i World of the end i KH 1. Och jag kommer till olika rum som jag redan varit i i de olika världarna. Så nu menar jag i KH I . Ska man möta Ansem igen?
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-augusti-2007 vid 19:20
Eh, ja. Och han blir större och mer badass ju längre du kommer. Dead
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-augusti-2007 vid 17:44
NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEJ!!! Nu har jag fasnat på en boss igen! Vad trött jag blir! Det är det där  Monstret från Fantasia. (Vet ej vad han heter) Han är lätt i början men sen när man börjar komma lite längre så gör han så många eldattacker så att man inte hinner att göra någonting mot honom. Och Lågnben och Kalla bara (dör) hela tiden!!!! Är det något särskilt man ska göra när han gör den attacken?För jag dör med en gång bara han gör den mot mig.DeadDeadDead Snälla ge mig tips!!
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2007 vid 16:02
Vilket monster är det? Kommer inte ihåg. Hur ser det ut? Jag trodde att man bara slåss mot Ansem i olika skepnader i slutet av liret. Men det var ett tag sen.
 
Klarade Maleficent i sin drakskepnad i Chain of Memoires idag, på andra försöket (!). Men det var tur att jag har lagt åtskilliga timmar till att levla de senaste dagarna, annars hade det aldrig gått! Det tar cirka 25-30 minuter att gå upp en level så det är JOBBIGT att levla i Chain of Memories. Men tyvärr fattar jag inte hur de annars har tänkt sig att det ska vara möjligt att klara sig vidare överhuvudtaget. Jag levlade från ungefär level 30 till level 70 och ändå vart det en tuff match mot Maleficent, hur tusan skulle det ha gått om jag lullat in i hennes klor med futtiga 30 i level?! Inte riktigt schysst av dem. Jag undrar om jag spelar på fel sätt eller är det tänkt att man faktiskt ska behöva springa runt bland världarna man redan har besökt och klarat i flera timmar och levla? Är det verkligen det som är meningen? Det låter otroligt dumt och långsökt men samtidigt verkar det vara enda alternativet om jag inte är skapt som ett borststimm...  
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 10:10
[QUOTE=101dalmatiner]Vilket monster är det? Kommer inte ihåg. Hur ser det ut? Jag trodde att man bara slåss mot Ansem i olika skepnader i slutet av liret. Men det var ett tag sen.
 

 

Har du sett Fantasia? Det är han som väcker upp dom döda från marken. Han är stor som ett stort höghus. Svart, horn i pannan, Gigantiska vingar, gula ögon. Och så kommer han upp från något berg av något slag och det är som att det flyger en massa andar runt omkring oss medans man slåss. Ringer det någon klocka? 

 
 
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 10:17
Jag har i och för sig inte sett Fantasia, men är det inte så att det är Ansem som förvandlat sig till nämnda monster?
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 11:06
Nix det är det ej.Det är han från Fantasia. Jag vet inte om jag kan förklara honom mer. Jag ska försöka att hitta en bild på honom på Google eller något så kommer jag tillbacka.Smile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 11:44
Hum, Jag hittar ingen bild på honom på Google. Suck. Någon som vet någon KH sida som har bilder på alla bossarna i ettan? Skulle hjälpa mycket.
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 15:01
Hur vet du att det inte är Ansem som har förvandlat sig till monstret? Var tog i så fall han vägen?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2007 vid 23:38

En sak jag undrar, Mimmi. Varför stavar du det "doogy"?

Till toppen
 Svara Svara Sida  <1 23456 20>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media