Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Fantasia på svenska sidor

 Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Kall Anka View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 26-oktober-2005
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Kall Anka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Fantasia på svenska sidor
    Postad: 26-oktober-2005 vid 18:55
Någon som känner till någon svensk sida som säljer Fantasia från 1940 på DVD? Kollade på Discshop, men där hade den utgått.


Ändrad av Kall Anka
Till toppen
foke View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 28-september-2005
Status: Offline
Poäng: 29
inläggsval inläggsval   Citera foke Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 26-oktober-2005 vid 22:02
Med tanke på att den verkar ha utgått hos filmbolaget så föreslår jag att du letar på siter som t.ex. Tradera.com och Blocket och hoppas att någon säljer den begagnat.
Till toppen
Hanna_N View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 15-augusti-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 131
inläggsval inläggsval   Citera Hanna_N Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-oktober-2005 vid 21:43

Det enda jag kunde hitta var fantasia på den här sidan...men jag vet inte om den har utgått

http://se.pricerunner.com/dvd/134488/prices

Boom baam baby, rafsa fram käket..hungerkungen gungar in
Till toppen
Anders M Olsson View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 09-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 849
inläggsval inläggsval   Citera Anders M Olsson Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-oktober-2005 vid 07:23
Ja, den har utgått. Uppgiften på Pricerunner är uppenbarligen felaktig. Vet inte hur de kan påstå att DVDSverige har den i lager, för det har de inte.

Som foke skriver är det andrahandsmarknaden som gäller. Men ibland händer det förstås att man kan hitta osålda exemplar gömda/glömda på någon butikshylla.
Till toppen
Hanna_N View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 15-augusti-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 131
inläggsval inläggsval   Citera Hanna_N Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-oktober-2005 vid 08:05

Precis som med skönheten och odjuret som jag för tillfället letar efter...

Hittade en på tradera med den kostade alldeles för mycket. Men jag ska leta vidare.

Boom baam baby, rafsa fram käket..hungerkungen gungar in
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2005 vid 09:43
Jag tycker det kan vara en bra ide och leta i skrymslerna i en del affärer, tro det eller ej men det var så jag hittade mitt ex!
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
Kall Anka View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 26-oktober-2005
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Kall Anka Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2005 vid 10:49
Har lyckats hitta filmen nu, men tack i alla fall.
Till toppen
TetteN87 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 22-september-2005
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 173
inläggsval inläggsval   Citera TetteN87 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-december-2005 vid 12:12
Hur fick du tag i filmen då?
I've been dreaming of a true loves kiss, and a prince I'm hoping comes with this.
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media