Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Noter till Disneylåtar?

Svara Svara
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör

Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Noter till Disneylåtar?
    Postad: 20-januari-2006 vid 14:35

Är det någon som har och kan skicka eller vet vart det finns att få tag på noter till Disneylåtar? Har ett piano hemma som har stått tyst för länge nu  Vill ha nya låtar att spela  Någon som kan hjälpa mej?

I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
Musse pigg View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

var: Sverige
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera Musse pigg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-januari-2006 vid 19:12

Det finns ju ganska många notböcker att tillgå med disneylåtar men det är ganska dyra=( disneysångboken är ganska så billig i alla fall om man jänför med andra och den finns att få tag på i det flesta bokaffärer tror jag. Jag har den själv och tycker den är bra.

annars finns det sidor på nätet som säljer notböcker till exempel  http://notbocker.com/ dom har en kategori med bara disney till och med=) det finns säkert ochså i affärer på stan som säljer notböcker. det är bara att leta på har du tur kanske det finns någon notbok på biblioteket med disneynoter man vet aldrig ibland kan dom förvåna....

lycka till

Till toppen
Alanna-Twins View Drop Down
Nykomling
Nykomling

var: Sweden
inläggsval inläggsval   Citera Alanna-Twins Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-oktober-2007 vid 13:02
Finns det nåt sätt att få tag på disney-noter utan att behöva köpa notböcker?
Till toppen
Tianna View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist

Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera Tianna Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-oktober-2008 vid 12:38

Jag har själv boken; Contemporary Disney. Jag spelar piano. Den är helt okey. Jag har köpt den på nätet. Mitt tips är nog att beställa från nätet. Det är ju ändå olagligt att försöka få tag på kopior av noter. Och alla noter är nog inte så dyra.

Till toppen
Alanna-Twins View Drop Down
Nykomling
Nykomling

var: Sweden
inläggsval inläggsval   Citera Alanna-Twins Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-oktober-2008 vid 16:07
Har kollat lite på http://notbocker.com/, men undrar vilket som passar bäst till piano?
Till toppen
 Svara Svara
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng

Forumet
Senaste inläggen

Texter
senaste/uppd.

Besök oss även på facebook

Copyright © 2003-2025 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media