Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Rapunzel (tid. Rapunzel Unbraided)

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
Kevlarsoul View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 01-april-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 20
inläggsval inläggsval   Citera Kevlarsoul Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-april-2007 vid 20:24
Ja, precis eller att den lilla sjöjungfrun slutat som sagan gör...
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juni-2007 vid 17:27
Jag är inte så nyfiken nu för tiden på de nykommande Disneyfilmerna. Jag har blivit så besviken på de senaste filmerna som Atlantis, Skattkammarplaneten, Björnbröder, Lilo & Stitch och allt vad dom heter. Dom har inte varit något vidare så jag tvekar om den här ska bli något vidare heller. Men har Disney slutat att göra klassiker? Har för mig att någon sa det till mig för att det gick så dåligt för Disney på senare tid.
 
Anyway. Ska den här filmen inte vara tecknad då alltså? Suck, jag hade inte väntat mig något annat faktiskt. Jag saknar tecknade filmer. Disapprove
It's a piece of cake
Till toppen
JungleJulia View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 22-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 16
inläggsval inläggsval   Citera JungleJulia Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-juni-2007 vid 17:29
Jag läste i senaste Animation Magazine (rekkomenderar starkt den tidningen) att disney ska nu istället gå tillbaka till att göra kortfilmer under ett par år, för att kunna avgöra och se vilka animatörer  som skulle kunna göra en riktigt bra film.
Till toppen
Fircone View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 19-mars-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 95
inläggsval inläggsval   Citera Fircone Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 14:49
Jag sökte lite på Google om den här filmen och stötte på två bilder som tydligen ska vara designen på Disney's Rapunzel.
 


Vad tycker ni om designen? Jag tycker inte att den är så hemsk. Jag hade väntat mig något värre med tanke på andra dataanimerade fillmer, som Lilla kycklingen eller liknande. Har faktiskt börjat bli ganska nyfiken på den här filmen nu. Är det tänkt att detta ska vara en kortfilm eller en långfilm egentligen?
It's a piece of cake
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-juli-2007 vid 18:18
Vet ej men jag gillar designen .SmileSmileSmile
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-juli-2007 vid 21:08
Den här filmen känns efterlängtad, och lovande. Hade såklart hellre önskat mig en traditionellt animerad version, men valet av berättelse verkar vara ett steg i rätt riktning. Klassisk saga. Nu har man läst om filmen i flera år också, känns bra att disney inte bara hafsar ihop nånting utan verkligen tar tid på sig. Tillsammans med The Princess and the Frog (ändra tillbaka till the Frog Princess, snälla?) hoppas jag verkligen på storfilmer med samma Disneymagi som renässansfilmerna.
 
 
Postad av JungleJulia JungleJulia skrev:

Jag läste i senaste Animation Magazine (rekkomenderar starkt den tidningen) att disney ska nu istället gå tillbaka till att göra kortfilmer under ett par år, för att kunna avgöra och se vilka animatörer  som skulle kunna göra en riktigt bra film.
 
Vad sägs om Glen Keane, Andreas Deja, Nik Ranieri, James Baxter, Russ Edmonds, Will Finn, Michael Surrey, Eric Goldberg, Mark Henn och jag själv, typ? Tongue


Ändrad av Hades - 29-juli-2007 vid 21:09
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 19:11

Ööö, ursäkta mig lite men...

...känns inte detta lite töntigt, till alla som paserat 10 år så är det töntigt att titta på Rapunzel! Det är en film för tjejer som är under 10 år!
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 19:32
Du är ursäktad.
 
Kan verkligen inte låta bli att inte hålla med dig, åter igen. En klassisk folksaga (där en prins får sina ögon utstuckna, bla, om jag fattat saken rätt) känns inte det minsta töntigt. Några av de största filmerna Disney gjort hamnar ju i prinsessfacket; Snövit, Askungen, Törnrosa, Den lilla sjöjungfrun osv. Inte för att Snövit och Törnrosa är några favoriter hos mig, men de tillhör ju helt klart de största.
Att du sedan säger att Rapunzel ÄR en film för tjejer som är under 10 år är lite kul, hur kan du veta det? Filmen har preliminär premiär om två år...
 
Jag ser alltså fram emot den här filmen, tror den kan bli bra!
 
Fotnot: Jag är 18 år.
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 19:44
men dem andra filmerna är ju barnsliga!
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 19:56

Uppenbarligen tycker inte jag det. Som sagt, Snövit och Törnrosa är inga favoriter. Askungen och Den lilla sjöjungfrun klassar jag däremot som två av de bästa. Och det är ju faktiskt så, att vad du än tycker om dessa filmer kommer jag inte ändra mig det minsta, trots dina utropstecken. Jag kommer förmodligen se Rapunzel så nära premiären som möjligt. Jag och alla tjejer som är under 10 år Clap

 
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 20:18
Känns det inte lite töntigt att vara så trångsynt... Bara för att huvudrolls innehavaren är en tjej i en klassisk folksaga, gör det inte till en tjejfilm för minderåriga. Allt hänger på hur man vinklar en historia, visst det går att göra en putti-nutti-gullig liten film för barn under 10 år med alla sterotyptecken för "tjejigt"... man kan även vinkla historien på ett sådant sätt att det blir på gränsen till skräckfilm...

Visst de få bilder som har släppts från den här filmen må vara socker söta... men jag tror inte det ger en helhetsbild över hur filmen kommer att bli... långt ifrån. Jag menar filmen regisseras av Glen Kean.... han gjorde trots allt Odjuret i Skönheten och Odjuret.


Ändrad av Daniel - 07-augusti-2007 vid 20:20
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 20:25
Vad tänker folk på när dem hör namnet Rapunzel?
Svar: Barbie
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 20:31
Nu skulle jag kunna skriva något riktigt elakt som svar på det där...med det är Proximus uppgift ^_^

Jag har då aldrig dragit någon parallell mellan Barbie och Rapunzel. Jag tror någon borde sluta kolla på Barbie-filmer innan hjärnan blir rosa.

aj aj... ledsen... det blev visst lite elakt ändå
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 20:56

Kom igen nu Gurra, tala inte för folk du inte känner. Du har inte en aning om vad folk tänker på när de hör namnet Rapunzel. Du tänker på Barbie, du tycker att filmerna är barnsliga, du tycker (?!) Rapunzel är en film för tjejer som är under 10 år. Det gäller inte alla. Säger det igen: Jag är 18 år, och jag ser fram emot filmen nåt väldigt!

 
Är det nån som vet hur länge filmen har varit i produktion? Känns som jag har läst om den jättelänge nu. Lär ju vara ordentligt genomarbetad när den släpps i alla fall :P


Ändrad av Hades - 07-augusti-2007 vid 21:04
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-augusti-2007 vid 21:58

Jag säger bara vad jag tycker!

Och jag tycker det är töntigt att titta på Rapunzel, om man är kille och över 10 år!
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2007 vid 01:50
Men tyck det då, och låt oss andra tycka det vi tycker. Håller helt med Daniel och Hades. Föresten, när jag hör Rapunzel tänker jag på en tjej/kvinna med låååååååååååååångt hår i ett högt torn och inte på Barbie.
Disney 4ever
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2007 vid 05:26
Ja du Gurra.. vad ska man säga? ;P
Nämen, jag kan förstå att du tänker på Barbie eftersom Barbie har gjort en film om denna kända folksaga. Men vilken åldersgrupp riktar sig Barbie åt? - barn. Vilken åldersgrupp riktar sig Disney åt? - Alla! Varför skulle de då helt plötsligt göra denna film till en småbarnsfilm? Jag kommer inte på någon anledning i alla fall..
Måste också tillägga att jag inte alls förknippar Rapunzel med Barbie, snarare tjejen i tornet med det långa håret som Onyx86 sa.

Designen gillar jag! För en gångs skull en människorliknande karaktär (Lilo är ett undantag) Clap Ännu ett steg åt rätt håll alltså, om ni frågar mig :D
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2007 vid 14:25

det finns ju typ bara barbie-filmer när det gäller Rapunzel

”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2007 vid 14:55
Postad av Gurra Gurra skrev:

det finns ju typ bara barbie-filmer när det gäller Rapunzel

I så fall är det väl bara på tiden att Disney gör en annan version av sagan?



Ändrad av mimmi - 08-augusti-2007 vid 14:55
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2007 vid 19:23

Men ingen känner typ till sagan!!!

alla förknippar Rapunzel med Barbie
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2007 vid 00:26
Postad av Gurra Gurra skrev:

Men ingen känner typ till sagan!!!

alla förknippar Rapunzel med Barbie
Jag kände inte till sagan om Den lilla sjöjungfrun innan jag såg disneyfilmen. Jag förstår faktiskt inte alls varför du klagar.. ;P
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Leah View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 23-oktober-2006
var: Australia
Status: Offline
Poäng: 33
inläggsval inläggsval   Citera Leah Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2007 vid 06:05
Postad av Gurra Gurra skrev:

Men ingen känner typ till sagan!!!

alla förknippar Rapunzel med Barbie


oj oj oj!!!!! ganska het diskution. Gurra, vilka ar "alla"? har du pratat me "alla"?
om du nu tycker att rapunzel ar sa tontigt, varfor gick du in pa den har diskutionen overhuvudtaget?
skarpning nu!

Jag har itne hor sa mycket om den har filmen men som alltid ser jag fram emot en disny prinsess sagaSmile
kram pa er/Linnea
jag sager bara de pumba, de stinker.
mm...felat.
inte du, Dom! ensamma, Han och hooon.
Till toppen
fraggelberg View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-september-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 0
inläggsval inläggsval   Citera fraggelberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2007 vid 10:46
Förknippar rapunzel med BARBIE????
 
Gud vad jag känner mig gammal...
 
Läser inte folk sagor för sina barn längre? Vad har hänt med världen?
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2007 vid 12:24
Postad av Gurra Gurra skrev:

Jag säger bara vad jag tycker!

Och jag tycker det är töntigt att titta på Rapunzel, om man är kille och över 10 år!
 
Ursäkta språket men va fan är det för jävla könsdiskriminering?
Ärligt talat, så det är inte töntigt för tjejer över 10 år att se den då? (Jag håller verkligen inte med om att man måste vara under 10 för att se den)
 
Och du jag har en lösning, om du nu tycker att det är såå töntigt att se på den så kan du ju vara jätte "cool" och inte se den och istället vara en tråkmåns och icke äkta Disney-fan, för inse, ganska många av Disneys klassiker består av som du beskriver det "töntiga filmer för 10-åringar"Wink
 
Själv är jag 15 år och tjej och ser fram emot att se filmen.
Men hur var det nu, det var inte töntigt för mig att se den eftersom jag är tjej? Angry
 
 
Postad av Gurra Gurra skrev:

Men ingen känner typ till sagan!!!

alla förknippar Rapunzel med Barbie
 
Alla? Det verkar som att du har ganska många emot dig, alla som svarat i denna tråden säger att de inte förknippar Rapunzel med Barbie och då kan du inte säga att alla gör det.
 
Själv gör jag det inte, jag ser bara Barbie filmerna som en barnsligare variant för de yngre, vilket är helt okej, det är ju riktat till de små.
 
Men när jag hör namn som Nötknäpparen, Svansjön och Rapunzel så tänker jag på
 1. Den tecknade filmen som brukar gå på SVT vid jul.
 2.Den tecknade filmen med uppföljare och sånger som "Längre
än föralltid"
 3. Och tillsist så tänker jag på som Onyx sa, en kvinna med långt hår, Disneys kommande film och lite Bröderna Grimm (filmen) för där är Rapunxel med lite Big%20smile


Ändrad av Sockerpajen - 09-augusti-2007 vid 12:25
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2007 vid 20:49
Rapunxel?
Är det någon ny figur?LOL
Snälla nån!
Du tycker inte jag är något riktigt disney-fan?
För det första så gillar jag inte det disney"klassiker" som är dataenimerade. Varför kalla dem klassiker när det inte är klassiska?
Men menar du att bara för att jag inte gillar Rapunzel så är jag inget riktigt disnye-fan? Confused
Det låter lite konstigt...
"Disney" hade aldrig gjort en sådan film om inte Barbie hade gjort några!
Ingen hade kännt till Rapunzel om inte Barbie hade gjort filmer om henne!
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
Hades View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar
Proximus' Padawan

Medlem sedan: 14-maj-2005
Status: Offline
Poäng: 920
inläggsval inläggsval   Citera Hades Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2007 vid 21:48

Jag tror knappast att "Disney" (?) bryr sig det minsta om hurvida Barbie gjort Rapunzelfilmer eller inte (känns inte som deras största konkurrent precis). Hur nu Barbie klarade av det. Stod hon för alla kostnader själv tro? Det roliga är att jag har aldrig tänkt på att det finns Barbiefilmer som bygger på Rapunzel, och jag kände ändå igen sagan när jag läste om den. Tycker tvärtemot det är konstigt att Disney inte gjort Rapunzel tidigare, när de gjort såpass många andra klassiska filmer som bygger på Bröderna Grimms verk.

Till toppen
Mendez View Drop Down
Animatör
Animatör


Medlem sedan: 15-januari-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera Mendez Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 06:15
Jag är kille och 16 år, alla kommer tycka att jag är en tönt om jag ser den Shocked
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 11:12
ja, varendaste en*ironi*
Disney 4ever
Till toppen
mimmi View Drop Down
Effektanimatör
Effektanimatör
Avatar

Medlem sedan: 27-maj-2007
Status: Offline
Poäng: 133
inläggsval inläggsval   Citera mimmi Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2007 vid 15:43
haha förstår egentligen inte varför du envisas Gurra.. Alltså jag menar det är ju lugnt om du inte vill se filmen och om du förknippar den med Barbie. Men du borde ändå ha förstått vid detta laget att många av oss andra faktiskt inte gör det, och det är inte bara som vi säger.. Jag förknippar helt enkelt inte rapunzel med barbie, that's the truth. Har aldrig sett filmen och planerar inte att göra det heller (Barbie's alltså). Tycker inte direkt det är någon film man hört talas om särskilt mycket.

Eftersom Disney brukar göra film av Grimms sagor tycker jag inte alls det är konstigt att de gör film av denna också. Visst du kan ju ha rätt om att de gör filmen bara för att Barbie har gjort den, av vilken konstig anledning det nu skulle vara så. Jag tror i alla fall inte det. :)

Kände du förresten till sagan om den lilla sjöjungfrun innan Disney's film kom? Det var det nog inte så många som gjorde.. TROTS DET gjorde disney en film om det.. säger inte det emot din teori lite? Eller så missuppfattade jag bara vad du menade Tongue
anything can happen with a little pixie dust
Till toppen
Gurra View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 12-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 162
inläggsval inläggsval   Citera Gurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2007 vid 15:45
Jag samlar på disneyklassiker, så därför kommer jag att köpa den
”Vet du, jag har funnit att det enda sättet att göra de här filmerna på är med animatörer. Det går liksom inte att göra dem med räkenskapsförare och revisor.”
Walt Disney, 1901-1966
Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media