Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Någon ny Nalle Puh-film på g?

 Svara Svara Sida  123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Tråd: Någon ny Nalle Puh-film på g?
    Postad: 03-augusti-2006 vid 11:03
Undrar om det kommer någon ny Nalle Puh-film snart, en ny serie vet jag ju att det kommer nästa år, men några biofilmer eller åtminstonde dtv filmer skulle inte vara helt fel just nu.
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 15-mars-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 56
inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2006 vid 13:50
nej det kanske det inte skulle men jag tycker att nalle puh filmerna bara blir sämre och sämre
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-augusti-2006 vid 14:00
Har du sett Puhs film om Heffaklumpen? Om du inte har det, gör det och tänk om, den är ett lyft.
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 15-mars-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 56
inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-augusti-2006 vid 13:35
ja det har jag och jag tycker fortfarande att de nya är dåliga jämfört med de gamla. Jag gillar inte rösterna det är nog mest därför om jag tänker efter riktigt noga
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2006 vid 19:42

Du har rätt i att rösterna var bättre förr. Om vi tänker på samma vill säga. Vilka röster menar du?

Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 15-mars-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 56
inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-augusti-2006 vid 09:10
jag vet inte riktigt men jag har hemma hos min pappa en gammal film om Nalle Puh och de rösterna är riktigt bra men jag kommer inte på vad den heter.
Till toppen
Ariel_ View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 26-december-2004
Status: Offline
Poäng: 76
inläggsval inläggsval   Citera Ariel_ Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 20:00
jag tycker om "nalle puh och heffaklumpen" och "nasses stora film" för att det är så fina sånger

och jag kan titta på dem hur mycket som helst när jag hos min syrra för hennes barn tycker om  nalle puh lika mycket som sin moster ;)
Hercules: how did you get mixed up with...
Megara: pinnhead with hovs? well you know how men are they think no means yes and get lost means take me i'm yours
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-augusti-2006 vid 20:22
Ja, man får ju inte nog av de. Kalla mig sjuk men imorgon är det ett år sedan den svenska dvd-releasen för Puhs film om Heffaklumpen, så jag och min polare ska fira jubileumet med att se den och käka gott & blandat.
Till toppen
nina View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 15-mars-2006
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 56
inläggsval inläggsval   Citera nina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2006 vid 09:15
det låter som en bra idé
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-augusti-2006 vid 09:43

Jo, jag menar det.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2006 vid 10:26
Det blev en mycket lyckad Heffa-dag igår.  Filmen var lika bra den 18e gången som den första.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2006 vid 16:08
fattar inte att dom ska göra en datoranimerad tv-serie med Nalle Puh.  dom går verkligen för långt!

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2006 vid 17:24
Men den behöver inte nödvändigtvis se ut som "BEEP" bara för att den är i 3d. Jag försvarar absolut inte denna vansinniga idé, men kolla in tv-spelen "Piglet's Big Game" och "Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure", de har verkligen lyckats fånga charmen i stilen från 2dn, fast i 3d. Allt ser mycket mysigt ute var jag motvilligt tvungen att erkänna.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2006 vid 20:18
ja vi får väl se... vet nån när den ska komma i sverige?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-augusti-2006 vid 20:22
Förmodligen sent 2007. Bara en gissning.
Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-november-2007 vid 18:53

Jag är i alla fall en som VERKLIGEN hoppas att det kommer en ny Nalle Puh-film snart. Den nya serien räcker inte på långa vägar för att stilla mitt honingsbehov.

Till toppen
hofverberg View Drop Down
Regissör
Regissör


Medlem sedan: 22-juni-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 269
inläggsval inläggsval   Citera hofverberg Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 15-november-2007 vid 09:20
Winniedapooh: Nästa vecka släpps det ju ett långfilmsversion av TV-serien Mina vänner Tiger och Nalle Puh, vid namn Superdeckarnas julfilm på DVD. Såvitt jag förstår verkar den hålla samma stil och upplägg som serien.
 
Jag har inte hört något om några omedelbara planer på fler traditionella Nalle Puh-långfilmer.
 
Till toppen
WinniedaPooh View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-augusti-2007
Status: Offline
Poäng: 72
inläggsval inläggsval   Citera WinniedaPooh Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-november-2007 vid 15:33
Jo. jag har hört det Hofverberg. Man får va glad för det lilla.
Till toppen
disney_girl View Drop Down
Medproducent
Medproducent
Avatar

Medlem sedan: 31-maj-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 1797
inläggsval inläggsval   Citera disney_girl Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 14:49
Jag har Tigers Film. Ska skaffa Filmen Om Nalle Puh.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 30-mars-2008 vid 15:18
Tigers film är ganska deprimerande. Vad tycker du om Puhs film om Heffaklumpen?
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-april-2008 vid 16:46
Jag har inte hört något och efter att Disney påstått att de ska satsa med på dataanimerade filmer så har jag svårt att tro att en ny Nalle Puh i den klassiska tecknade tappningen kommer att vara aktuell på ett bra tag.
 
Men jag hoppas att det komme någon inom en snar framtid men jag hoppas då att de kommer tillbaka lite efter den lite mera underlägsna Puhs heffaklump halloween. Den var bra men sänkte ändå lite av den kvalitet som Puh filmerna i vanliga fall har haft.
MVH
   //Håkan
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-april-2008 vid 18:05
Saken är ju den att Heffaklump halloween inte är helt ny då den innehåller till ganska stor del av en gammal TV-featurette från 1996 (Boo to You Too! Winnie the Pooh). Och det känns lite billigt att göra så.

Men nya Puh filmer..hmm. Jag har inte hört något nytt. Men vad säges om: Iors Dystra film, Kanins morotsfilm, Ugglas Kloka film, Puhs film om tesslor eller Tigers hållon film Tongue
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Disneyfantast View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 27-augusti-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 166
inläggsval inläggsval   Citera Disneyfantast Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-april-2008 vid 21:28
Ja, det är jag fullt medveten om. Det var lika med Puh och jullovet. den hade också ett avsnitt från serien.
 
Men det är ändå en film som räknas till långfilm.
 
Jag håller med. Tittlarna låter mycket spännande. Ior är den jag mest skulle vilja se en film av för han har i princip aldrig fått varit i fokus utan mer en utfyllnad.
MVH
   //Håkan
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2008 vid 14:40
Mm, Ior förtjänar en film. Men gör för guds skull inte slutet till ett sliskigt nu-är-Ior-lycklig-slut. Ior är aldrig lycklig och det är det som gör honom till Ior.
Förresten tycker jag inte att Puhs Heffaklump Halloween är underlägsen, den är bra mycket bättre än Vårkul med Ru till exempel. Jag föredrar den också framför Jakten På Christoffer Robin, låter kanske brutalt men med åren har jag kommit att tycka mindre och mindre om den filmen.
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2008 vid 16:28
Det skulle ju kunna sluta med att ett lyckligt slut med Ior standard mått mätt. och att Ior kanske säger: "Ja, det kunde ju ha varit värre, men  det betvivlar jag, inte för att det gör något..." . eller alla andra är lyckliga förutom Ior: "Ja, det hade man ju kunnat förväntat sig...".

En Film om Ior torde ju vara en dyster komedi (?!), men med mycket värme (utan att bli sliskigt).
"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2008 vid 17:16
Precis. Självklart vill jag ju inte att det ska vara ett nattsvart drama. Dyster komedi, en ny sub-genre är född!
Till toppen
Bara lilla jag View Drop Down
Regissör
Regissör
Avatar

Medlem sedan: 26-juni-2005
Status: Offline
Poäng: 1149
inläggsval inläggsval   Citera Bara lilla jag Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-april-2008 vid 17:40
Oj, ni fick mig verkligen att bli sugen på en "dyster komedi" om Ior, det skulle förmodligen bli helt klockrent och slå Tigers och Nasses filmer med hästlängder. Som sagts ovanför så skulle det kunna bli ett lyckligt slut fast med mått av Ior. Åh det är verkligen något jag skulle vilja se, kan ingen kontakta någon som ser till att den blir gjord?Tongue Mer dyster Ior humor till folket!Clap
I'll be there someday
I can go the distance
I will find my way
If I can be strong
I know ev'ry mile
Will be worth my while
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 04-maj-2008 vid 00:54
"Det är himmlen som har ramlat ner, jag visste det skulle bli så."
 
- Ior ur Puhs Film om Heffaklumpen
Till toppen
Art_of_Minnie View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar
fd. mimmi pigg

Medlem sedan: 29-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 725
inläggsval inläggsval   Citera Art_of_Minnie Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-maj-2008 vid 17:39
jag tyckte om  Puhs film om Heffaklumpen. väldigt mysig tycker jag. Men Tigers film är bäst! ville ha en tårta av tiger på min födelsedag när filmen kom ut kommer jag ihåg haha,TongueLOL
Alan, I´m not thrilled about having one small rodent in my house, Why would I drive 50 miles to see their Kingdom?
- Charlie Sheen,Two and a half men,Season 3.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juli-2008 vid 12:50

Seriöst. Varför är ingen ny Puh-film annonserad? Bortsett från Supedeckarnas Julfilm förra julen så har ingenting kommit sedan Puhs Heffaklump Halloween!!! 19 Oktober 2007! Bedrövligt.

Till toppen
 Svara Svara Sida  123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media