Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kejsarens nya skola

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 16:44
Vad menar du med det?
Jag har ju sett andra säsongen av serien och Malina har ju fortfarande samma röst.
Inte har ju den bytit röst.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 17:24
Hon har visst bytt röst. Hörs ju hur tydligt som helst, och den är hemsk. Eller... så har hon samma röst och helt tappat stinget. Antingen eller, resultatet är detsamma, hemskt.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 17:34
Jag tror att du har misstagit dig.
Jag hör att den har fortfarande samma röst.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2008 vid 06:53
Du har misstagit dig. Eller så har hon en tupp i halsen. Hon låter absolut inte som förut i alla fall.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2008 vid 09:09
Jag är säker på att det är samma röst som förut.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2008 vid 12:13
Bevis tack. Jag kan dock inte lägga fram några bevis som talar för att det är jag som har rätt, men jag kommer inte ge med mig innan du presenterar en lista över röstskådisarna som för tillfället dubbar serien.
Till toppen
CADPIG View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-juni-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CADPIG Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2008 vid 22:26
Jeppjepp, underbar serie.
Jag håller med om att det låter som Malina har bytit röst i senaste säsongen.
Förresten, heter den "store tjocka mobbaren" Kavo, Kago eller Kabo?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2008 vid 22:06
Jag är osäker men jag tycker mer och mer att det låter som "Kavo".
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2008 vid 06:57
jag tycker de säger kago XD åtminstånde malina
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
CADPIG View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-juni-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CADPIG Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2008 vid 21:22
Haha, mja.
De kanske säger olika? :)
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2008 vid 23:42
Det var Malina som fick mig att höra det som Kavo... men vem vet.
Till toppen
CADPIG View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-juni-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CADPIG Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2008 vid 14:26
Jag får ringa upp röstskådisarna och se om dem svarar olika!

Bra idé?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 12:36

malina har inte alls bytt röst gå in på wikipedia och skriv kejsarens nya skola där ser man att hon inte alls bytt röst

jag tycker att det låter som mer kabo


Ändrad av spider pig - 05-augusti-2008 vid 12:39
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 14:46
Och sedan när är Wikipedia den mest säkra källan till information?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 15:19
tja man kan aldrig vara säker men wikipedia brukar oftas ha rätt,men man kan som sagt aldrig vara säker
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 20:49
Eftersom vem som helst kan gå in och redigera på Wikipedia så kan man ju inte ta det som en säker källa men jag håller med dig om att där oftast står det rätta men som sagt, man kan inte vara helt säker.
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 10:24

du 101dalmatiner hur tycker du malina låter i säsong två då.du säger att hon låter hemsk men hur exakt låter hon.

Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 13:45
Jag tyckte hon lät hemsk i början innan jag vande mig. Sedan har jag blivit tveksam om det kanske inte är Emelie Clausen trots allt. Men om det var hon så hade verkligen tappat en stor del av sin forna charm. Jag vet inte vad jag ska tro längre. Hon lät liksom bebis-gnällig, kan man kanske säga.
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-augusti-2008 vid 15:05

okej

jag märker dock ingen skillnad
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2008 vid 10:06
Är "Kejsarens Nya Skola" nerlagd? Kommer det inte en tredje säsong?
Till toppen
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 13-augusti-2008 vid 10:14
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Är "Kejsarens Nya Skola" nerlagd? Kommer det inte en tredje säsong?
nej jag tror inte dom har lagt ned det än.
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-december-2008 vid 10:32
Jag har läst att den förmodligen läggs ner i början av nästa år. Skit. När de för en gångs skull printar ut en bra serie så ska den inte få överleva i tre säsonger??? Men Kim Possible är uppe i fyra? Världen är en mycket märklig plats att leva i.
 
Allting handlar om mig.
 
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-januari-2009 vid 20:00
nej hur kan dom lägga ner dena serie det är ju hellt klart den bästa serien på dc.
 
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2009 vid 13:39

Tja, eftersom jag ser  ett tydligt mönster, allting går mot det sämre, så är det inte särskilt förvånande att de gör något så korkat. Dumpa den enda vettiga serien som kommit på flera år... helt makalöst idiotiskt.

Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juli-2009 vid 06:06
I dessa kristider är det fortfarande bara gamle gode Kuzco som håller måttet. Kejsarens Nya Skola är så långt ifrån Kim Possible och Rasten man kan komma och tack gode Gud för det!
Till toppen
disneygurra View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera disneygurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 07-september-2009 vid 15:31
En av anledningarna till att serien lades ner var ju tydligen att hon som gjorde amerikanska rösten till Yzma, Eartha Kitt, dog. När hon tråkigt nog avled var planeringen av säsong 3 redan i full gång.
// Rastenkillen
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 02-februari-2010 vid 18:52
Det var som pörskan! Det visste jag inte. Deprimerande som tusan. Och tillråga på allt så går inte ens serien längre!!! Jag har bara cirka fyra-fem avsnitt inspelade!!! Vart är världen på väg!!!

 

 R.I.P

Till toppen
Cadpig. View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar
BANNAD

Medlem sedan: 30-mars-2010
var: K-Holm
Status: Offline
Poäng: 151
inläggsval inläggsval   Citera Cadpig. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-augusti-2010 vid 15:39
YES! Kuzco is back! Boom Bam Baby!
Till toppen
LeChuck. View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 01-augusti-2011
var: Tri-Island Area
Status: Offline
Poäng: 220
inläggsval inläggsval   Citera LeChuck. Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 22-december-2011 vid 22:50
Har under vintern för första gången sett serien i sin helhet med engelskt tal, tänka sig att Kuzco faktiskt tar studenten i sista avsnittet! Favoritavsnittet är och förblir dock A Giftmas Story som jag sedan några år tillbaka ser en gång om året varje jul (dock på svenska i vanliga fall)...

AGiftmasStory.jpg
Till toppen
sekai View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 28-januari-2012
Status: Offline
Poäng: 4
inläggsval inläggsval   Citera sekai Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-januari-2012 vid 12:49
Jaa, själv så tycker jag inte att serien är en av de bästa man har sett.
Är det humor man är ute efter så är exempelvis "Långbens galna gäng" bättre.
En smaksak naturligtvis.Kejsarens nya skola hade kunnat varit bättre, men man får väl vara tacksam över att den inte är som en del serier som i princip inte har med Disney att göra. *host*kim possible*host*

Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media