Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Kejsarens nya skola

 Svara Svara Sida  <123>
Författare
 Betyg: Toppbetyg: 1 Röster, Medel 5,00  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
spider pig View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 05-augusti-2008
Status: Offline
Poäng: 149
inläggsval inläggsval   Citera spider pig Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-augusti-2008 vid 12:36

malina har inte alls bytt röst gå in på wikipedia och skriv kejsarens nya skola där ser man att hon inte alls bytt röst

jag tycker att det låter som mer kabo


Ändrad av spider pig - 05-augusti-2008 vid 12:39
Rain man och Edward Scissorhands
är dom bästa filmerna nånsin.
Till toppen
CADPIG View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-juni-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CADPIG Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juni-2008 vid 14:26
Jag får ringa upp röstskådisarna och se om dem svarar olika!

Bra idé?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2008 vid 23:42
Det var Malina som fick mig att höra det som Kavo... men vem vet.
Till toppen
CADPIG View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-juni-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CADPIG Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2008 vid 21:22
Haha, mja.
De kanske säger olika? :)
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 10-juni-2008 vid 06:57
jag tycker de säger kago XD åtminstånde malina
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 09-juni-2008 vid 22:06
Jag är osäker men jag tycker mer och mer att det låter som "Kavo".
Till toppen
CADPIG View Drop Down
Storybordartist
Storybordartist
Avatar

Medlem sedan: 08-juni-2008
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 17
inläggsval inläggsval   Citera CADPIG Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 08-juni-2008 vid 22:26
Jeppjepp, underbar serie.
Jag håller med om att det låter som Malina har bytit röst i senaste säsongen.
Förresten, heter den "store tjocka mobbaren" Kavo, Kago eller Kabo?
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2008 vid 12:13
Bevis tack. Jag kan dock inte lägga fram några bevis som talar för att det är jag som har rätt, men jag kommer inte ge med mig innan du presenterar en lista över röstskådisarna som för tillfället dubbar serien.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2008 vid 09:09
Jag är säker på att det är samma röst som förut.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-april-2008 vid 06:53
Du har misstagit dig. Eller så har hon en tupp i halsen. Hon låter absolut inte som förut i alla fall.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 17:34
Jag tror att du har misstagit dig.
Jag hör att den har fortfarande samma röst.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 17:24
Hon har visst bytt röst. Hörs ju hur tydligt som helst, och den är hemsk. Eller... så har hon samma röst och helt tappat stinget. Antingen eller, resultatet är detsamma, hemskt.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 16:44
Vad menar du med det?
Jag har ju sett andra säsongen av serien och Malina har ju fortfarande samma röst.
Inte har ju den bytit röst.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-april-2008 vid 15:37
Aaaahhh! Malinas ny röst är hemsk, hemsk, HEMSK! Den drar ner hela serien.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-mars-2008 vid 23:44

Synd att det gamla vanliga problemet med samma avsnitt om och om igen har hunnit ikapp Kejsarens Nya Skola. Mycket synd. Vill se nya avsnitt!

Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-januari-2008 vid 17:45
jasså, det säger du. jag kanske ska ge den en chans till då, fast jag har inga mer förväntningar.
vilken tid går den? det avsnittet jag såg råkade jag bara snubbla över och kommer inte ihåg vilken tid det var...
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2008 vid 13:40
Tro mig, det lönar sig att se mer än ett avsnitt.
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2008 vid 13:06
nu har jag sett ett avsnitt av serien.
 
jag älskar filmen men jag tycker inte serien kommer alls upp i samma klass. visst var den smårolig och så men tråkig jämfört med filmen. och dessutom mycket fulare animerad.
 
rösterna är ganska bra, jag blev glad över att Kuzco har samma röst som i filmen. Kronk också, men sen var dom flesta andra utbytta, dessvärre.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-januari-2008 vid 19:34
Jag älskar honom. Självisk och elak = ofta rolig. Se exempel; Edmund Blackadder.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-januari-2008 vid 17:48
Jag kan inte förstå varför man kan tycka att kejsarens nya skola är bra. Kuzco är så självisk och jag tycker bara inte om han som person.
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 16-januari-2008 vid 16:06
Jag fick rätt med mitt första inlägg på den här tråden. Serien spöar Kronks Nya Stil med fet marginal. Den är tio gånger sylvassare än filmen. Kan inte komma på någon annan serie som är bättre än filmens den pygger på uppföljare. Möjligen är Aladdin-serien bättre än Aladdin och Rövarnas konung.
Till toppen
storhe5 View Drop Down
Huvudanimatör
Huvudanimatör
Avatar

Medlem sedan: 23-juni-2007
Status: Offline
Poäng: 271
inläggsval inläggsval   Citera storhe5 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-november-2007 vid 14:42
Jag gillar Kejsarens nya skola med!!!!!
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 12:20
Jag får nog ta och göra det i framtiden. Men jag har inte höga förväntingar om den efter klippet på Julafton och någon trailer här och där.
Till toppen
Silver View Drop Down
Produktionsassistent
Produktionsassistent
Avatar

Medlem sedan: 14-december-2004
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 437
inläggsval inläggsval   Citera Silver Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-maj-2007 vid 09:17
Jag har nog bara sett ett enda avsnitt av Kejsarens Nya Skola, men jag gillade det. Alltså, jag avgudar hela konceptet med mayaindianer och en bortskämd kejsare. Karaktärerna är klockrena. Förresten 101Dalmatiner, "Kronks Nya Stil" är förbannat rolig! Se den! Jag var faktiskt imponerad.

::Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything::
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 22:25
De 101 Dalmatinerna. Fast jag gillar alla disneyserier som kom innan -99 typ och några få efter.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 20:03
Viken är din favorit serie då på Disneychannel eller Toon Disney??
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 19:56
Så gör du. Jag tycker den är underbar underhållning för stunden. Den blir bättre ju fler avsnitt man ser, särskilt av den senaste säsongen.
Till toppen
92juar View Drop Down
Clean-up Artist
Clean-up Artist
Avatar

Medlem sedan: 24-maj-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 226
inläggsval inläggsval   Citera 92juar Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-maj-2007 vid 19:54
Jag hatar den jag tycker att den äe helt värdelös!
Fjärtiska flytande två års studie på gymnasiet....
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2007 vid 19:31
Kantigt och simpelt, ja. Fult, nej. Kolla på Kim Possible så kommer du inte tycka Kejsarens nya skola är fult tecknad längre och den är ändå en av de snyggare nya "disney-serierna".
Till toppen
stitch View Drop Down
Matte Artist
Matte Artist
Avatar

Medlem sedan: 30-augusti-2004
var: Sverige
Status: Offline
Poäng: 678
inläggsval inläggsval   Citera stitch Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 27-mars-2007 vid 15:10

ja. tv-serien 101 dalmatinerna är också riktigt fult animerad!

Till toppen
 Svara Svara Sida  <123>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media