Magic Movies Hemsida
  FAQ FAQ  Sök på forumet   Registrera Registrera  Logga in Logga in

Katastrofala tv-serier

 Svara Svara Sida  <1234 6>
Författare
  Tråd Sök Tråd Sök  trådinställningar trådinställningar
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 25-augusti-2009 vid 08:23
Och du blir mer obegriplig för var dag som går. Jag börjar undra om du inte är en fjortis som trollar forumet, eller om det faktiskt går att vara sådär... "skum". Fast å andra sidan har vi ju Dumhe5 som är ett levande bevis för att det går.
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 24-augusti-2009 vid 21:35
Disney erika, jag börjar undra vad som tar åt dig och alla andra här på magic movies forum

Och erika jansson, din bild ser så panikslagen ut att jag knappt vågar läsa vad du skriver
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2009 vid 18:30
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:

Ja... det var ju en något ojämn lista. Varför just 7 stycken? Och vart är alla andra vidriga Disney-serier som Kim Possible, Rasten, Dave Barbaren, Det Surras om Maggie, Phineas & Ferb. För att inte tala om samtliga vedervärdiga live-action-serier; Zack & Cody-fjortisarna, Hannah Montana-slampan, That's So Raven-äcklet och allt vad de heter. Disney är så djupt ner i sunkträsket att jag betvivlar att de någonsin kommer att hitta tillbaka till ytan.
Varför 7, för det var de jag kom på vid tillfället.
KIm possible och rasten har jag vuxit upp till så de är helt okej i min menig. Även fast KIm är typ 10 gånger bätre än rasten. Dave barbaren och de surrar om Maggi har jag knappt sett. Phingans och ferb , naj inte helt förtjust i serien men de nyare avsnitten är bättre.
Live action serierna
Vissa avsnitt av Zack och Cody tycker jag är helt okej. That so raven har jag knappt sett.
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-augusti-2009 vid 14:09
1.Alla Playhous serie - Mina Vänner Tiger & Nalle Puh är riktigt bra.
2.Lilo och stich - Finns SÅ himmla mycket sämre.
3.Nalle Puh - BLASPHEMY!!!
3.Bian o' brian - Typisk skitserie av idag.
4.Fem på spanig - Tråkig, ful och dålig
5.Ersättarna - Jobbig handlig med iriterande kararärer - stämmer bra.
6.Långbens galna gäng - En av Disneys topp 15 bästa serier någonsin.
7.Magi på Waberlyplace - Se nummer 3.
 
Ja... det var ju en något ojämn lista. Varför just 7 stycken? Och vart är alla andra vidriga Disney-serier som Kim Possible, Rasten, Dave Barbaren, Det Surras om Maggie, Phineas & Ferb. För att inte tala om samtliga vedervärdiga live-action-serier; Zack & Cody-fjortisarna, Hannah Montana-slampan, That's So Raven-äcklet och allt vad de heter. Disney är så djupt ner i sunkträsket att jag betvivlar att de någonsin kommer att hitta tillbaka till ytan.
Till toppen
disney_erika View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 23-december-2007
Status: Offline
Poäng: 390
inläggsval inläggsval   Citera disney_erika Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-augusti-2009 vid 21:23
 
1.Alla Playhous serie - Kan ju vara för att de riktar sig till små barn
2.Lilo och stich - Sega karaktärer och Upprepande handlig
3.Nalle Puh - tråkig handlig och dryga karaktärer
3.Bian o' brian - Tråkig och käns bara ihop slägd
4.Fem på spanig - Käns inte som något nytt
5.Ersättarna - Jobbig handlig med iriterande kararärer
6.Långbens galna gäng - vet inte, gillar den bara inte
7.Magi på Waberlyplace - Tråkiga skämt och allmänt tråkig
Right before your eyes and beyond your wildest dreams
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-juli-2009 vid 07:29
Varför lämnade du plats nummer 10 blank? Och Timon & Pumbaa förtjänar inte att vara med på någon tio i topp lista över dåliga saker. Det finns vissa avsnitt som är rent av geniala.
Till toppen
disneygurra View Drop Down
Inbetweener
Inbetweener
Avatar

Medlem sedan: 16-juli-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 40
inläggsval inläggsval   Citera disneygurra Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-juli-2009 vid 18:38
1. Brandy & Herr Morris
2. American Dragon
3. Fairly Odd Parents (Nickelodeon serie, men går på Disney Channel)
4. Phineas & Ferb
5. Lloyd i Rymden
6. H2O (inte en Disney-serie, men den visas ju på Disney Channel)
7. Brian O´Brian
8. Fem på spaning
9. Timon & Pumbaa
10.
// Rastenkillen
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-juli-2009 vid 13:27

Även om Dave Barbaren är en riktig skräp-serie så är den ändå guld värd jämförd med alla Disneys otecknade serier tillsammans. "Phineas & Ferb" tycker jag är avskyvärd och har ännu inte pallat en hel minut av.

Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2009 vid 16:37
Postad av Disneygalnigen Disneygalnigen skrev:

Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Här är min lista över värsta serier:

Darkwing Duck
Bumbibjörnarna
Lilla Djungelboken
Buzz Lightyear, rymdjägare
Den Lilla Sjöjungfrun
Det surrar om Maggie
Doug
Pepper Ann
Nalle Puh
 
Jag tar tillbaka det jag sa.
 
Detta är min riktiga lista:
 
1. Ersättarna
2. Phileas och Ferb
3. Thats so Raven
4. Dave Barbaren
5. Zack & Cody
6. Hannah Montana
7. Herkules

Jag hatar dom nya serierna som Ersättarna och Phileas och Ferb.

Ursäkta, Jag tog fel inlägg. Inte Meningen Embarrassed
 
 
 
Serien kallas faktiskt "Phineas och Ferb" och jag håller verkligen inte med dig.. Jag gillar den serien, även om den inte har någon direkt Disney-känsla så tycker jag att den är väldigt rolig. Skrattar ofta när jag ser den.
 
Tycker även om Zack & Cody och Hannah Montana, visst det är riktigt amerikansk överdrivet skit men det är ganska underhållande ändå. Svårt att förklara men det är liksom dåliga serier som man ändå vill se på ungefär.
 
Håller med om Ersättarna och Dave Barbaren däremot, det är bara dåliga serier som man verkligen inte vill titta på...
"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Disneygalnigen View Drop Down
Springschas
Springschas
Avatar

Medlem sedan: 03-september-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 44
inläggsval inläggsval   Citera Disneygalnigen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 17-juli-2009 vid 09:27
Postad av storhe5 storhe5 skrev:

Här är min lista över värsta serier:

Darkwing Duck
Bumbibjörnarna
Lilla Djungelboken
Buzz Lightyear, rymdjägare
Den Lilla Sjöjungfrun
Det surrar om Maggie
Doug
Pepper Ann
Nalle Puh
 
Jag tar tillbaka det jag sa.
 
Detta är min riktiga lista:
 
1. Ersättarna
2. Phileas och Ferb
3. Thats so Raven
4. Dave Barbaren
5. Zack & Cody
6. Hannah Montana
7. Herkules

Jag hatar dom nya serierna som Ersättarna och Phileas och Ferb.

Ursäkta, Jag tog fel inlägg. Inte Meningen Embarrassed
 


Ändrad av Daniel - 17-juli-2009 vid 10:46
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 15:21
Postad av ErikaJansson ErikaJansson skrev:

Min lista (inte i någon speciell ordning) över de riktigt urusla Disney-serierna.
 

1. American Dragon


2. Fillmore

3. Rasten

4. Brandy och Herr Morris

5. Tarzan

6. Musses verkstad

7. Quack Pack

8. En jycke i klassen

9. Jojos cirkus

10. Higglystans hjältar

11. Det surrar om Maggie

12. Små Einsteins

13. Stanley

 

Kom nästan in på min lista: Kejsarens nya skola, 101 dalmatiner, Lilo & Stitch, Musses klubbhus, Timon & Pumbaa, Lloyd i rymden och Pepper Ann, anledningen är att de varierar från mest halvdana till någorlunda godkända, vilket jag inte kan säga om de serier jag hade med i min lista...

 

Min lista består lite av varje, allt ifrån dadda-serier till äckel-serier, och många av dessa är finner jag ofta ganska tröttsamma och nästan irriterande på sina ställen samt enformiga (särskilt dadda-serierna). 

 

Istället för ytterligare en serie i stil med serierna som jag hade med på min lista, skulle jag föredra någon äventyrsserie med "spännande" (och även lite humoristiska) inslag a la Ducktales och gärna något som passar alla åldrar istället för att man håller sig till en viss åldersgrupp. Gärna också lite olika miljöer istället för att karaktärerna är på ett och samma ställe nästan hela tiden.
Oj jag håller inte med dig om alla. quack pack, små einsteins och higglistans hjältar är snarare på min bästa lista istället för sämsta

musses klubbhus och timon och pumbaa är också på min bästa lista


Ändrad av Daniel - 12-juli-2009 vid 16:49
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 14:21
Tack för tipset sockerpajen.
Till toppen
Sockerpajen View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 15-september-2006
Status: Offline
Poäng: 758
inläggsval inläggsval   Citera Sockerpajen Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 13:51
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Jag är lessen daniel men jag vet inte hur man sätter under varandra.
 
Du trycker på enter knappen (den stora till höger som har en pil som pekar åt vänster) efter varje titel.
 
Såhär: (enter)
Lejonkungen (enter)
Dumbo
 
Förstår du?
Alternativt så kan du lägga det i en punktlista vilket du gör genom att trycka på "punkliste-ikonen" uppe i det högra hörnet bland textalternativ.
Punktlisteikonen ser ut som tre kvadrater på rad och bredvid de så är det tre streck på rad.
 
En punklista blir såhär:
 
  • Den lilla sjöjungfrun (enter)
  • Aladdin (enter)
  • Bolt

Hoppas du förstår denna beskrivningen Eliaspbo och kan skriva lite tydligare och behagliga listor i framtiden.

"Du har glömt mig och på så vis glömt dig. Titta in i ditt inre Simba, du är mer än vad du har blivit!"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 12:34
Jag är lessen daniel men jag vet inte hur man sätter under varandra.
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 12-juli-2009 vid 10:29
Och varför "lista" sina bästa serier på en tråd ägnad åt riktigt dåliga tv-serier? Och dessutom "lista" en hel drös med serier som inte har någonting med Disney att göra? Pingu! Harry och hans hink med Dinosaurer!! Vad i... 

Ändrad av 101dalmatiner - 12-juli-2009 vid 10:31
Till toppen
Adrina View Drop Down
Producent
Producent
Avatar
Administratör

Medlem sedan: 26-maj-2004
var: Uppsala
Status: Offline
Poäng: 1812
inläggsval inläggsval   Citera Adrina Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juli-2009 vid 12:22
Postad av Eliaspbo Eliaspbo skrev:

Top 10 är dom bästa serierna"nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och nalle puh,quack pack,musses klubbhus,higglistans hjältar,små einsteins,lilla djungelboken,timon och pumbaa,disneys djurens värld och disneykortfilmer"Top 92 är dessa serier sämst(det här är ingen speciell ordning)"firma fantasiflytt,händige manny,jojos ...


Eftersom du inte tycks bry dig om att läsa det PM jag skickade till dig för ett tag sedan så ber jag dig här:
Snälla Använd mellanslag (efter komma och punkt) och styckeindelning när du skriver. De flesta texter du har skrivit på detta forum är näst intill omöjliga att läsa igenom.
När du väljer att lista så många titlar som du ofta gör i dina inlägg så skriv titlarna under varandra istället för efter varandra.

"What are you doing Michael Eisner? Listen, if you lose Miramax all you are going to have left IS basically a Muppet and a water slide’!"

- Robin Williams -
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-juli-2009 vid 10:47
Top 10 är dom bästa serierna"nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och nalle puh,quack pack,musses klubbhus,higglistans hjältar,små einsteins,lilla djungelboken,timon och pumbaa,disneys djurens värld och disneykortfilmer"Top 92 är dessa serier sämst(det här är ingen speciell ordning)"firma fantasiflytt,händige manny,jojos cirkus,kaninbyn,lazytownpocoyo,slingerland,specialagent oso,stanley,rolie polie olie,familjen utter,en liten stund till,pingu,teletubbies(det enda i hela serien jag tycker om är djur-paraden),charlie och lola,harry och hans hink med dinosaurier,och många andra serier"
Till toppen
Eliaspbo View Drop Down
Foley Artist
Foley Artist
Avatar

Medlem sedan: 05-april-2009
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 571
inläggsval inläggsval   Citera Eliaspbo Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 20-april-2009 vid 16:12
Är det någon som tycker om ALLA Disney-serier,disney-klassiker och övriga disneyfilmer som jag tycker om, ty man MÅSTE tycka om ALLA disney-serier,disney-klassiker och övriga disney-filmer som jag tycker om för att prata med mig här på disneyfilmsidan, och jag tycker om dessa disney-serier"nya äventyr med nalle puh,mina vänner tiger och nalle puh,quackpack,musses klubbhus,higglistans hjältar,små einsteins,lilla djungelboken,timon och pumbaa,disneys djurens värld och disney-kortfilmer",jag tycker om dessa klassiker"dumbo,bambi,pongo och dom 101 dalmatinerna,djungelboken,aristocats,micke och molle,den lilla sjöjungfrun,lejonkungen och vilddjuren" och jag tycker om dessa övriga disney-långfilmer"nalle puh och jakten på christoffer robin,tigers film,nalle puh vännernas fest,nasses stora film,nalle puh vårkul med ru,puhs heffaklumphalloween,knatte fnatte och tjatte i jakten på den försvunna lampan,toy story 2,monsters inc,102 dalmatiner(ej tecknad) och lejonkungen 3.Är det någon som tycker om ALLA
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 19-februari-2009 vid 16:38
Det kanske han har, men vad jag menar är att Darkwing Duck, hur man än vänder och vrider på det, skulle vara enklare att göra till en seriös hjälte än vad "Stål-Kalle" någonsin kan bli. Det är allt.
 
Och, ja ja. Han har fler problem än så, men de är ofta inte mycket större än de jag nämnde.
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-februari-2009 vid 10:33
Postad av 101dalmatiner 101dalmatiner skrev:



 

Det är jag givetvis medveten om. Men om de kan förvandla en småkorkad, lat, arbetslös och totalt misslyckad Anka som alltid levt i skuggan av sin Farbror och som i vanliga fall inte brukar ha större vardagsbekymmer än att bråka med sin odrägliga kusin om vem som ska gå ut med den otacksamma slampan Kajsa, till en mörk brottsbekämpare så tror jag nog att en karaktär som var brottsbekämpare redan från början och har ett namn som ingen korkad svensk översättare vågat peta har goda chanser att översättas till en allvarlig tidning.


Bara en sak att nämna: Kalle har varit en brottsbekämpare sen 1960-talet, medan Darkwing har varit det sen tidigt 1990-tal.

Och Kalles vardagsproblem är bra mycket fler och större än vad du nämner här.

"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2009 vid 11:21
Darkwing Duck visas inte och Luftens Hjältar verkar ha försvunnit också. Men det finns faktiskt bevis för att inte allt nytt behöver suga och det är Kejsarens Nya Skola, en av Disneys roligaste serier någonsin och den är bara cirka två år gammal. Men du har rätt i att i stort sett allt på kanalerna nu för tiden är asdåligt.
Till toppen
Amaranth View Drop Down
Animatör
Animatör
Avatar

Medlem sedan: 29-december-2007
Status: Offline
Poäng: 70
inläggsval inläggsval   Citera Amaranth Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 06-februari-2009 vid 10:03
I stort sett allt på TD och DC är kasst tycker jag. Förutom de gamla grejerna som darkwing och luftens hjältar och de. Men alla nya väldigt fult tecknade serier...inte värda att ens kallas Disney
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 05-februari-2009 vid 08:11
Tja, ska man se det på det viset så. Det finns få serier som är för dåliga för att slökolla på. Men att slökolla är inte att kolla enligt mig utan att fördriva tid och det är inte det en serie är till för. Den ska fängsla på ett eller annat sätt om det så är för att den är spännande, rolig eller dramatisk men den kommer aldrig fängsla genom att vara dålig (eh, med undantag för Hannah Montana, jag har svårt att slita mig då det är så urkasst att jag inte riktigt kan förmå mig att titta bort. Som en riktigt nasty amputation typ).

Ändrad av 101dalmatiner - 05-februari-2009 vid 08:11
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 03-februari-2009 vid 04:14
altsså, många av de nya har lite samma styk eller vad det heter. de är mer komedier och ska vara rätt knasigt. jag kan slötitta på vissa serier som brandy, rasten och nåra till men men...
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 31-januari-2009 vid 21:37
Nja, personligen tycker jag att den liksom Rasten och Brandy & Herr Morris alla är av samma skrot och korn. Disney har skämt ut sig ett par gånger för mycket för att det ska kännas bekvämt.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 29-januari-2009 vid 00:20
animationen är kanske inte den roligaste men serien i sig är rätt kul
Riley är rätt rolig.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 28-januari-2009 vid 16:18
Rösterna kanske är okej, men vad spelar det för roll när det svenska språket tar ur all tillstymmelse till coolhet ur en serie/film.
 
Ersättarna får mina ögon att vända sig innåt.
Till toppen
Onyx86 View Drop Down
Scenograf
Scenograf
Avatar

Medlem sedan: 09-juni-2007
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 163
inläggsval inläggsval   Citera Onyx86 Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 23-januari-2009 vid 22:37
avatars röster e ju super förutom elina reader.

har sett ersättarna nu och tkr det är en okej serie.
Disney 4ever
Till toppen
101dalmatiner View Drop Down
Nykomling
Nykomling
Avatar

Medlem sedan: 25-februari-2006
Status: Offline
Poäng: 51
inläggsval inläggsval   Citera 101dalmatiner Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 18-januari-2009 vid 13:45
Avatar är okej, men jag skulle aldig se den med svenskt tal, för det suger.
Till toppen
RWB bokmal View Drop Down
Animationsassistent
Animationsassistent
Avatar

Medlem sedan: 28-oktober-2006
var: Sweden
Status: Offline
Poäng: 140
inläggsval inläggsval   Citera RWB bokmal Citera  SvaraSvar Direct Link To This Post Postad: 11-januari-2009 vid 01:19
Om jag sätter mig vid TVn numera för att se tecknat är det Avatar(Nickelodeon) som gäller. Bättre än ALLT som sänds på de andra  tecknade kanalerna numera.

Och jag lovar er, jag har inte tappat smaken för tecknat.


"She's her own biggest biggest fan, Pepper Ann!"
Till toppen
 Svara Svara Sida  <1234 6>
  Dela med...   

Forum meny Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.11
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.
laddar stäng
 

Forumet
Senaste inläggen

 

Texter
senaste/uppd.

 
Besök oss även på facebook
 
Copyright © 2003-2024 Adrina Media || Disneyrelaterade bilder © Disney Enterprises, inc || Sidan använder cookies!
Adrina Media